SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het gaat helemaal nergens meer over
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
![]()
Doen ze zo hun best om Ivan van de stream af te houden, komt er een SL, loopt Ivan daar zomaar doorheen..
![]()
En zo is dat!quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Iemand vraagt op FB aan Wilco of hij Ivan niet kan helpen
Antwoord van Wilco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze dat pas zien (of mogen uiten?) als ze uit die toko weg zijn.
Viel me ook op dat fanpage ivan (zus dus) in eerste instantie de schuld volledig bij haters die jaloers zijn legde maar later ineens toch de media de schuld gaf.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Krokodillen![]()
Volgens mij hebben er een paar een serieuze kortsluiting.
Wat een kneuzen zitten er nu in.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Raskolnikow het volgende:
Ramona over met wie ze rolt en met wie ze never nooit niet zal rollen.![]()
![]()
Raar toch raar dat je blijft zitten als je zo wordt neergezet, Ivan kan er alle minuut uitlopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En zo is dat!
Jammer dat ze dat pas zien (of mogen uiten?) als ze uit die toko weg zijn.
Viel me ook op dat fanpage ivan (zus dus) in eerste instantie de schuld volledig bij haters die jaloers zijn legde maar later ineens toch de media de schuld gaf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iedere keer hetzelfde verhaal, en maar op de zak van zijn pa teren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:38 schreef Cir het volgende:
Rob verteld even hoe bereisd hij is
daar geboren , en toen daar gewoond en toen daar ,,,en ook weer daar
mijn vader.. en toen
Rob ,.. kereltje toch
steeds niet he. eigenlijk je hele leven al
niks ,zitten aanpassen, kijken ,zuipen ,neuken ,niks
en weer door met ehhh helmaal niks“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Eerste linkje doet (of deed?) het zo niet maar in mijn quote wel (hier iig) weirdquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Antwoord van Wilco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat Suri gedoe hangt mij ook de strot uit...........Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ik begrijp ook niet wat daarachter zit. Is hij soms bang voor nog meer negatieve aandacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch raar dat je blijft zitten als je zo wordt neergezet, Ivan kan er alle minuut uitlopen.![]()
Mij ook! Hoop dat ze daar is wat over zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Suri gedoe hangt mij ook de strot uit...........![]()
Mss een eer dingetje ofzo ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat daarachter zit. Is hij soms bang voor nog meer negatieve aandacht.![]()
![]()
Ik heb geen idee. Maar het kan zijn dat de Febo zelf hem heeft geadviseerd nog maar even niet de straat op te gaan.quote:![]()
Daar zit geen woord Frans bij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Antwoord van Wilco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Maar het is ook niets nieuwsquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
+ 1 - heb steeds minder zin om te kijken en vooral te luisteren, stomme kuttaaltje!quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Suri gedoe hangt mij ook de strot uit...........
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
True that. Ik kijk geen uitzendingen, maar lees af en toe in de uitzendingtopic.quote:
Tijdens DGK keek ik ook nooit.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
alweerquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef DKUp het volgende:
Ramona wordt een beetje faya.
Daar ging mijn water
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Misschien heeft de Febo juist geadviseerd aan Ivan om te gaan en zei Ivan - Nee, ik blijf nog minimaal een half jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar het kan zijn dat de Febo zelf hem heeft geadviseerd nog maar even niet de straat op te gaan.
En toen dacht de Febo - Ik zal jou krijgen vriend."Acceptance" van Bill Viola - 2008
Forum Opties Forumhop: Hop naar: