quote:aanmelden bij Vestide en +/- een jaar wachten.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Zijn er voor mij ook een aantal praktische tips voor het vinden van een appartement of kamer in Eindhoven?Alle tips zijn welkom!
Typisch dat iedereen een studio o.i.d. wil in Eindhoven...
Zelfstandige woonruimte in Zwolle bijvoorbeeld een klein appartementje of flatje met eigen douche, keuken en toilet.
of
Een huisje met iemand delen.. het liefst een persoon die net als mij de hardere metal waardeerd!
Maximum huurprijs: 350 euro inclusief.
quote:neem eens contact op met het woonbureau. Ik had na 1 week al een leuk appartement voor weinig. Ze richten zich op kamers en studio's in de regio eindhoven.
Op zondag 22 juni 2003 14:20 schreef bleiblei het volgende:[..]
aanmelden bij Vestide en +/- een jaar wachten.
en anders via via via via kamers proberen te vinden.Typisch dat iedereen een studio o.i.d. wil in Eindhoven...
suc6
quote:Tevens [GEZ] Kamer in Eindhoven
Op dinsdag 24 juni 2003 18:27 schreef _dazzling het volgende:[..]
neem eens contact op met het woonbureau. Ik had na 1 week al een leuk appartement voor weinig. Ze richten zich op kamers en studio's in de regio eindhoven.
suc6
Iemand die een leuke kamer in Enschede weet? Niet te ver van de campus / de stad (d'r tussenin;) )en niet al te klein.. Laat het me weten als je iets voor me weet!:)
woonruimte voor 2 personen, huur tot +/- 400 max.
* wanhopig is, dus tevreden met weinig
ik heb mijzelf een kamertje verschaft in A'dam, ik krijg nog wel telkens mails binnen voor kameraanbod in Amsterdam dus gooi ik die hier wel op als er behoefte is
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:09 schreef Snufje het volgende:
EnschedeIemand die een leuke kamer in Enschede weet? Niet te ver van de campus / de stad (d'r tussenin;) )en niet al te klein.. Laat het me weten als je iets voor me weet!:)
quote:
¤ 215.00 14.0 m2
Kamer te huur: Kamer:- in woonhuis met 5 kamers Met gemeenschappelijke keuken en eetgelegenheid incl. daarbij behorende spullen. (samen koken) Met gemeenschappelijke douche cq. w.c. Met gemeenschappelijke aparte w.c. Telefoon aansluiting via isdn aanwezig ( kosten niet bij huur inbegrepen.) Kamer met telefoon aansluiting met eigen telefoon nummer. (Kosten niet in de huur inbegrepen). Kabel T.v.- Radio aansluiting. Gestoffeerd ( vloerbedekking/gordijnen) Schoon en netjes indien noodzakelijk geschilderd opgeleverd. Warm en koud water op de kamer met wasgelegenheid. Incl. C.V. verwarming. Kamer huur prijs per maand. ¤ Aantal m2 Locatie in Enschede Nabij(op loopafstand)stadscentrum Op 15 min. fietsen van UT Op 5 min. van station en hoge school Op loopafstand van Supermarkt.Wijk / Adres: centrum / oldenzaalsestraat
Contactpersoon: H.v.Weersel Aantal kamers: 1 Ingangsdatum: 01-08-2003
Telefoonnummer: 053-435462 Type huis: studentenhuis Periode: onbeperkt
Email: info@weersel.nlFaciliteiten:
Gezamelijke ruimte
Wastafel op kamer
Gewenst geslacht: o
Ik zoek per eind augustus een kamer in Groningen, ik ga daar verder studeren (RUG) max 250 euro/maand liefst in studentenhuis. Ik ben heel gezellig
Ik heb 100 euro over voor degene die mij helpt aan een kamer in Amsterdam. Ik ben een 19-jarige rustige en sociale jongen en ga vanaf 1 september Media & Cultuur aan de UvA studeren. Maar omdat ik vanaf m'n huidige adres ruim 4 uur per dag moet reizen is het wel errug noodzakelijk dat ik een kamertje vind ![]()
Ik ben trouwens bereid om per maand maximaal 300 euro aan huur te betalen.
Je kan me mailen via: bjbockting@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groetjes,
Berend Jan

Je kunt mailen naar ikheetanja@hotmail.com
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:44 schreef robbieRdam het volgende:
aangeboden kamer in rdam 200 euro en 2 x snorkelen per week.
Wie helpt mij aan een kamer in Utrecht. Ik ben 22 jaar en werk voor een ISP.
De kamer mag maximaal 400 euro kosten. Ik heb 150 euro en een goede fles
wijn over voor de persoon die mij er aan helpt.
Ik ben te mailen op: stromp@enertel.nl
quote:op zich heb ik wel interesse, alleen dat 2 x snorkelen per week snap ik niet helemaal ...
Op vrijdag 4 juli 2003 20:44 schreef robbieRdam het volgende:
aangeboden kamer in rdam 200 euro en 2 x snorkelen per week.
of is het gewoon een lulverhaaltje, kan ook natuurlijk
Het huis heeft vijf kamers:
drie kamers van 16m²
één kamer van 12m²
één kamer van 8m²
Verder is er een badkamer en een keuken van rond de 10m² (schatting) en is er aan de keuken een balkon verbonden dat ongeveer 14m² groot is.
huurprijs ongeveer (dat is wat ik nu betaal; ik weet niet wat de huisbaas met de prijs gaat doen) 1060 EUR per maand inclusief.
Ideaal om met zijn vieren en minder ideaal om met zijn vijfen samen te huren. Nogmaals, het gaat hier nadrukkelijk om verhuur van het hele huis en niet om verhuur van aparte kamers.
Het huis ligt aan de bilserbaan, nummer 53a. Je kunt hier opzoeken waar het precies in Maastricht ligt. (postcode 6217JE)
Op 150 meter afstand ligt een winkelcentrum (brusselse poort) met twee grote supermarkten. Het centrum is op loopafstand (15 minuten). De universiteit (locatie binnenstad) is ook op 15 minuten loopafstand. De hogeschool (brusselse weg) is anderhalve minuut lopen. Verbindingen voor openbaar vervoer zijn goed (om de 5 minuten stoppen er in de buurt bussen die richting centrum gaan)
Foto's:
Geinteresseerden kunnen mij mailen (profiel) en dan zorg ik dat je het nummer van de huisbaas krijgt.
gezocht: 2 kamer appartementje omgeving Hilversum (sportpark) / Zeist
max. huur p.m. 400 euro
Ik ben:
- 28 jaar
- werkzaam in de media met een vast contract
- betrouwbaar, georganiseerd
Ik zoek:
- Een zelfstandige woonruimte (geen kamer)
- Binnen de Ring van Amsterdam
- Voor onbepaalde tijd
- Mét een huurcontract
- Huur rond de 500 euro
- Tot 1000 euro als je er met z'n tweeën kunt wonen
De gouden tip wordt beloond met 100 euro
E-mail: r_kuit@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 15-07-2003 14:10]
quote:Ook voor mij? Zelfde situatie
Op donderdag 19 juni 2003 23:50 schreef superbossy het volgende:[..]
Check die leeuwarder courant....daar staan vaak de geschikte advertenties in. Bel even met een woningbouwvereniging die kunnen je het telefoonnummer van stichting studentenhuisvesting bezorgen, dat wil ook wel eens helpen. Als je er dan nog niet uitkomt, dan kun je me mailen. Heb nog wel 1 of 2 telefoonnummertje voor je.
quote:dit nog ... ellufie@hotmail.com
Op zondag 13 juli 2003 18:35 schreef ellufie het volgende:
okay, derde keer: (ik snapte het fenomeen "centraal topic" niet helemaal, mijn excuses)gezocht: 2 kamer appartementje omgeving Hilversum (sportpark) / Zeist
max. huur p.m. 400 euro
(kon het bericht niet meer wijzigen, vandaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |