Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze zijn 15 ofzo, niemand wil dat zien.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geniet jij van 15 jarige platvissen met een beugel?
Bedoel je niet bakvissen. En @ 15 is de beugel er meestal wel uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geniet jij van 15 jarige platvissen met een beugel?
okequote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Bedoel je niet bakvissen. En @ 15 is de beugel er meestal wel uit.
Dan nog een beetje vreemd dat een 18+'er naar naaktfoto's van een 15 jarig meisje vistquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Bedoel je niet bakvissen. En @ 15 is de beugel er meestal wel uit.
Ze zullen waarschijnlijk weten dat het niet hoort maar of ze begrijpen dat dit ze hun hele leven lang kan achtervolgen betwijfel ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:45 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja wat? Ook als 12-jarige moet je weten geen naaktfoto's te sturen.
dit is iedereen over een aantal maanden weer vergeten hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk weten dat het niet hoort maar of ze begrijpen dat dit ze hun hele leven lang kan achtervolgen betwijfel ik.
Dat is misschien in haar directe omgeving zo maar pedofielen die op één of andere manier aan die fototjes komen op het internet downloaden die en verspreiden die ook weer op internet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is iedereen over een aantal maanden weer vergeten hoor
het is niet slim maar het is ook geen strafblad wat je de rest van je leven achtervolgd
Hoe is een vader die je verkracht, dat filmt en op internet zet hetzelfde als je eigen naaktfoto's op instagram gooien?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:12 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Dat is misschien in haar directe omgeving zo maar pedofielen die op één of andere manier aan die fototjes komen op het internet downloaden die en verspreiden die ook weer op internet.
Lees dit eens voor de grap. Een zeer triest verhaal.
http://billingsgazette.co(...)80-001cc4c03286.html
Geen idee, het feit dat het op internet staat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe is een vader die je verkracht, dat filmt en op internet zet hetzelfde als je eigen naaktfoto's op instagram gooien?
Gewoon woonwagenbewoners. Travellers die zichzelf travellers noemenquote:
Ik vind dit toch wel wat anders dan wanneer je zelf naaktfoto's op internet zet hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:18 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Geen idee, het feit dat het op internet staat.
Wat is daar vreemd aan? Ik ben 25 en stuur ze met alle liefde rond.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef SeLang het volgende:
Naakfoto's van jezelf maken en rondsturen
Het risico is er en dat snappen ze gewoon nog niet als ze 12 zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel wat anders dan wanneer je zelf naaktfoto's op internet zet hoor
En ik betwijfel of ze er last van gaat krijgen als ze ouder is
Minderjarige kinderen ja?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Het gaat hier om minderjarige kinderen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Het gaat hier om minderjarige kinderen.
Vrouwen die naaktfoto's sturen vragen om online gezet te worden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:45 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja wat? Ook als 12-jarige moet je weten geen naaktfoto's te sturen.
Het is kennelijk vreemd om van andere mensen integriteit te verwachten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef Infection het volgende:
Doen ze allemaal zelf. Geen medelijden mee.
Natuurlijk snap je dat niet als je 12 bent. maar dan nog is een naaktfoto niet het einde van de wereld. en als ouder moet je er blijkbaar vroeg bij zijn tegenwoordig, vooral als je ziet dat kinderen van 10 al de nieuwste iphones hebben met toegang tot internet. je bent als ouder dan verantwoordelijk voor wat je kind doet imo zowel online en offlinequote:Op woensdag 13 januari 2016 15:36 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Het risico is er en dat snappen ze gewoon nog niet als ze 12 zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |