Dat was godverdomme lekkere haringquote:
Dat klinkt alsof je iets stouts hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hallo mensen die nog niet boos op me zijn![]()
![]()
Ik die toch nooit iets stoutsquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je iets stouts hebt gedaan.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik die toch nooit iets stouts
Ik maak best wel veel mensen boos, zo erg dat ik begin te hopen dat ik ongesteld moet worden, zodat ik dat de schuld kan gevenquote:
Getsiequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik maak best wel veel mensen boos, zo erg dat ik begin te hopen dat ik ongesteld moet worden, zodat ik dat de schuld kan geven
Valt best mee. Ik snap niet dat meisjes het zo erg vinden eigenlijkquote:
Wil je ook in de WA groep?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
niet dat meisjes het zo erg vinden eigenlijk
Ik snap wel dat mannen
Ja toch. Emotioneel zijn als de pest maar dan ben je ongesteld en ben je weer jezelfquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:18 schreef Scuidward het volgende:
Damn nu wil ik ook ongesteld worden. Zou ook een hoop verklaren.
Ik heb al de hele dag het idee dat het dinsdag isquote:
Is er een WA groep en zit ik er niet in?!quote:
Ik dacht vanmorgen even bijna dat het donderdag was. "KUT, ik moet vanavond werken!"quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag het idee dat het dinsdag is
Ja mijn weken hebben ook maar een paar dagen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag het idee dat het dinsdag is
Jup! Als je erbij wil mag je nummer in DM/PM naar Mono, Geerd of mijzelfquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is er een WA groep en zit ik er niet in?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |