Ik heb hier veel te hard om gelachenquote:
quote:
quote:
NIET WEERquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef renwan het volgende:
Kutmuziek maar die blonde zou ik zo hard doen
WOENSEL WEST GANGSTER STYLE!![]()
![]()
![]()
Alle keren dat ik moest lachen om die film in 1 clipquote:
Hij lijkt er serieus wel een beetje opquote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij lijkt er serieus wel een beetje op
WIJ WILLEN BIER! BIER DAT WIL MIJ!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef M4rc0 het volgende:
Beer is good, beer is good, beer is good, and stuff.
quote:
Beter nu bier klappen danquote:
Ben al bezig manquote:
Beter ga je RL kopen!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:50 schreef M4rc0 het volgende:
Ik kan wel even een rustaaahg - homo's - biersound mixje maken
Doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:50 schreef M4rc0 het volgende:
Ik kan wel even een rustaaahg - homo's - biersound mixje maken
Deze post iets minder dan een maand geleden en kijk waar ik nu benquote:
Wakker worden met een peuk en Steen zomersessie in dit topic, en Renwan door voor HCquote:
Ik zou haar keihard doen!! Volgens mij is ze nu wel op leeftijd ondertussenquote:
Gaat lukken!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef renwan het volgende:
Over 2 uur mijn VOG aanvraag inleveren! Spannende tijden!
Dat blijft het vervelende aan deze reeks. Bij het openen moet ik altijd gelijk mijn broekje verschonen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wakker worden met een peuk en Steen zomersessie in dit topic, en Renwan door voor HCWat een feest
Clickquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:57 schreef Monopoly het volgende:
Peuken bijna op. Rook nu click peuken die ik ooit heb gekregen van een stoppende collega. Noodvoorraad. Moet om half 6 de deur uit voor werk, en in die tussentijd geen zin om heen en weer naar de pomp te lopen. Maar er liggen nog maar 2 peuken hierStraks maar even lang douchen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |