abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6939753
Ik vind eignelijk dat alle mensen die werken door de weekse een sticker op hun auto/fiets/motor moeten krijgen en daarmee altijd voorrang hebben op huisvrouwen, werklozen en bejaarde tussen 8 en 10 's ochtends en tussen 17:00 en 19:00 's avonds. aangezien deze mensen op die tijden NIKS in het verkeer te zoeken hebben en hiermee de economie blokkeren. deze mensen hebben de rest van de dag om nog vanalles te doen, dat hoeft dus niet 's ochtends. ook moet een aanrijding van deze mensen ook altijd hun schuld zijn aangezien ze dus tussen deze tijden gewoon thuis horen te blijven.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:13:12 #2
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_6939765
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:12 schreef GWD het volgende:
Ik vind eignelijk dat alle mensen die werken door de weekse een sticker op hun auto/fiets/motor moeten krijgen en daarmee altijd voorrang hebben op huisvrouwen, werklozen en bejaarde tussen 8 en 10 's ochtends en tussen 17:00 en 19:00 's avonds. aangezien deze mensen op die tijden NIKS in het verkeer te zoeken hebben en hiermee de economie blokkeren. deze mensen hebben de rest van de dag om nog vanalles te doen, dat hoeft dus niet 's ochtends. ook moet een aanrijding van deze mensen ook altijd hun schuld zijn aangezien ze dus tussen deze tijden gewoon thuis horen te blijven.
geweldig bedacht
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_6939804
hmmm als jij in je werktijd zou werken en niet zou Fok!-en dan kan je de schade aan de economie die jij net beschrijft weer goed maken. Daarom heet het trouwens ook werktijd en geen Fok!-tijd.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:18:14 #4
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6939824
Ik vind dat iedereen die zo stom is om elke dag in de file te gaan staan om hetzelfde stukkie heen en weer te rijden het verdient daar te staan en werklozen, huisvrouwen en al het andere verkeer voorrang dient te verlenen. Ga maar eens wat dichter bij je werk wonen of neem het openbaar vervoer.

Edit: of ga fietsen! Daarmee voorkom je dat hartinfarct op je 49e ook nog eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Miwe op 22-11-2002 10:19]

pi_6939829
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:12 schreef GWD het volgende:
Ik vind eignelijk dat alle mensen die werken door de weekse een sticker op hun auto/fiets/motor moeten krijgen en daarmee altijd voorrang hebben op huisvrouwen, werklozen en bejaarde tussen 8 en 10 's ochtends en tussen 17:00 en 19:00 's avonds.
Tis inderdaad wel frustrerend, die drukte smorgens en savonds.
De meeste hekel heb ik echter nog steeds aan linksrijders die totaal niet doorhebben dat er iemand achter ze rijdt die er langs wil ...
pi_6939845
quote:
Ik vind dat iedereen die zo stom is om elke dag in de file te gaan staan om hetzelfde stukkie heen en weer te rijden het verdient daar te staan en werklozen, huisvrouwen en al het andere verkeer voorrang dient te verlenen. Ga maar eens wat dichter bij je werk wonen of neem het openbaar vervoer
Daar is de economie bij gebaat ja ! koop een auto voor je vrouw/man ( stort de autoindustrie niet in) en ga zelf dan met het OV dat zorgt voor meer banen in het OV, minder werkelozen, meer belatingbetalers en meer geld dat uitgegeven wordt en hierdoor krijgt de economie een grote impuls!

-edit-
quote toegevoegd

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:26:13 #7
32716 Fonz
summerbreeze
pi_6939950
ik sta soms ook in de file als ik de bus naar school heb gemist maar
wat ik altijd doe: maar je niet druk je komt toch wel te laat of de nu zit te stressen/ zeuren of niet je bent er niet eerder op het werk/school door.

het kost je heel veel energie om boos te zijn, boos te blijven en je ergens druk overmaken/stressen.

aanvaar het gewoon en zit er niet zo over te zeuren da's allemaal energieverspilling waar je zelf niet beter van word.

[/wiseguy]

pi_6940183
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:26 schreef Fonz het volgende:
het kost je heel veel energie om boos te zijn, boos te blijven en je ergens druk overmaken/stressen.
[/wiseguy]
Helemaal mee eens ... ik zit me soms echt op te vreten in die auto, maar ik probeer rustig aan te doen. Rustig muziekje doet ook wonderen.
pi_6940235
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:18 schreef Miwe het volgende:
Ik vind dat iedereen die zo stom is om elke dag in de file te gaan staan om hetzelfde stukkie heen en weer te rijden het verdient daar te staan en werklozen, huisvrouwen en al het andere verkeer voorrang dient te verlenen. Ga maar eens wat dichter bij je werk wonen of neem het openbaar vervoer.

Edit: of ga fietsen! Daarmee voorkom je dat hartinfarct op je 49e ook nog eens.

Dit is gewoon ronduit een dom stukje, toegepast op mijn situatie. Ik ben een van de vele mensen die in de automatisering werken, dus heb om de zoveel maanden wel een andere werkgever. Suggereer jij dan dat ik dan steeds maar moet gaan verhuizen? Dat haal je niet eens in de tijd dat je ergens werkt ...

Verder is openbaar vervoer geen optie. Openbaar vervoer is voor studenten en ambtenaren die ergens midden in de stad moeten zijn of geen geld hebben voor een betere manier van vervoer. Ik ga namelijk niet mijn auto inruilen voor een staanplaats in een overvolle trein, die veel te vaak vertraging heeft (en waar ik dus niet op kan vertrouwen), tegen een veel te hoog tarief (ja voor de werkende mens kost het wel geld), met allemaal irritante mensen om mij heen.

pi_6943043
Derhalve moet IEDERE werkende een Chevy K3500 Pick-up truck verlengde bak verlengde cabine danwel Ford F-350 met dito opties hebben, hebben we gelijk geen verkeersborden meer nodig, die kut boodschappenauto'tjes verliezen het dan toch altijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6970262
En wat dacht je dan voor de rest van de dag??Ik heb een baan waar ik konstant de hele dag moet rondrijden,en al die werklozen zitten konstant mij in de weg!(waar halen ze het geld vandaan voor die auto??drugs??)
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  maandag 25 november 2002 @ 14:20:32 #12
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6987031
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:44 schreef _o_ het volgende:

[..]

Dit is gewoon ronduit een dom stukje, toegepast op mijn situatie. Ik ben een van de vele mensen die in de automatisering werken, dus heb om de zoveel maanden wel een andere werkgever. Suggereer jij dan dat ik dan steeds maar moet gaan verhuizen? Dat haal je niet eens in de tijd dat je ergens werkt ...

Verder is openbaar vervoer geen optie. Openbaar vervoer is voor studenten en ambtenaren die ergens midden in de stad moeten zijn of geen geld hebben voor een betere manier van vervoer. Ik ga namelijk niet mijn auto inruilen voor een staanplaats in een overvolle trein, die veel te vaak vertraging heeft (en waar ik dus niet op kan vertrouwen), tegen een veel te hoog tarief (ja voor de werkende mens kost het wel geld), met allemaal irritante mensen om mij heen.

Idd, mijn stukje is niet van toepassing op jouw situatie. Maar er zijn genoeg mensen (de meerderheid) die niet in de ICT werken en telkens ergens anders heen moeten. En die kunnen best eens dichter bij gaan wonen. Dat zou ook in jouw voordeel (en alle andere mensen die wel de weg op moeten) zijn.

Dat het openbaar vervoer voor mensen is die niets beters kunnen betalen is natuurlijk onzin. Het OV is er voor iedereen, ook voor werkende mensen en is een stuk minder vermoeiend en saai dan autorijden. Je ziet nog eens wat andere mensen dan alleen je collega's en de ergernissen over vertragingen/zwervers/volle treinen levert regelmatig leuke gesprekken en een gevoel van saamhorigheid op.

Maar ja, als je niet zo sociaal bent, kun je misschien beter in je eentje in de auto gaan zitten. Trouwens: in de file staan is net zo vertragend en onbetrouwbaar als blaadjes op de rails, dus die vlieger gaat ook niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door Miwe op 25-11-2002 14:37]

pi_6987415
Wat een goed idee. Laat die niet-werkenden dan een grote Ster op hun auto schilderen met een NW er in

pi_6987631
Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
  dinsdag 3 december 2002 @ 19:06:33 #15
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7126868
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:16 schreef UnleashMitch het volgende:
hmmm als jij in je werktijd zou werken en niet zou Fok!-en dan kan je de schade aan de economie die jij net beschrijft weer goed maken. Daarom heet het trouwens ook werktijd en geen Fok!-tijd.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')