of zet je gps uitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
GPS gebonden. Dus waar je bent staat je Tinderlocatie ook. Wil je dit niet, verwijder dan je account.
Dus ongeacht of je de app geopend/geïnstalleerd hebt? Daar is waar het mij om gaat namelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
GPS gebonden. Dus waar je bent staat je Tinderlocatie ook. Wil je dit niet, verwijder dan je account.
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Dus ongeacht of je de app geopend/geïnstalleerd hebt? Daar is waar het mij om gaat namelijk.
Misschien wel een geil mokkeltje uit je vriendenlijst als potentiële match.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:51 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Heb ik die tinder app voor de grap gedownload moet ik facebook opgeven. Straks maar een nep facebook aanmaken.
Ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef NoXia het volgende:
[..]
Misschien wel een geil mokkeltje uit je vriendenlijst als potentiële match.
Als je de App niet meer geïnstalleerd hebt, kan de App ook niet meer de GPS gegevens van je telefoon uitlezen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Dus ongeacht of je de app geopend/geïnstalleerd hebt? Daar is waar het mij om gaat namelijk.
Kut iddquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:51 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Heb ik die tinder app voor de grap gedownload moet ik facebook opgeven. Straks maar een nep facebook aanmaken.
hmm, dacht ik zelf ook inderdaad, maar aangezien het wel in verbinding staat met je Facebook account (en dus ook de Facebook App), leek mij het dat, ondanks de app verwijderd is, je GPS bijgewerkt werd door de Facebook koppeling. De koppeling tussen Tinder en je Facebook profiel blijft immers bestaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:05 schreef Amsanity het volgende:
[..]
Als je de App niet meer geïnstalleerd hebt, kan de App ook niet meer de GPS gegevens van je telefoon uitlezen...
Niet luisteren naar die trollers.
nee zo ver gaat het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:44 schreef Paksoi het volgende:
[..]
hmm, dacht ik zelf ook inderdaad, maar aangezien het wel in verbinding staat met je Facebook account (en dus ook de Facebook App), leek mij het dat, ondanks de app verwijderd is, je GPS bijgewerkt werd door de Facebook koppeling. De koppeling tussen Tinder en je Facebook profiel blijft immers bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |