SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 18:53:49 ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook wel lekker maar nog steeds niet zo lekker als broodje warme beenham met honing-mosterdsaus
of rauwquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
he spatie hoeveel eieren eet je per week
en gekookt of gebakken
Hij is een beetje druk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Johannes vind deze TT ook goed.
Jammer dat hij hier al tijdje niet meer heeft gepost volgens mij.
ongeveer 14quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
he spatie hoeveel eieren eet je per week
en gekookt of gebakken
Daar moet je een plakje kaas tussen doen als je ze in de oven gooitquote:
Hmmm klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar moet je een plakje kaas tussen doen als je ze in de oven gooit
En thuisquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen speelt weer op zondag 14:30
Nee?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom je even melden hoe goed de TT is?
In Gronignen doe ik meestal smeerkaasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]je at toch niks liever anders dan kaas op een bolletje?
Nopequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Pax heb je dit al geproefd van de Jumbo?:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hartstikke goed is de TT
Zalmquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens. Zalm, tonijn enz is zoveel beter.
Nee, maar dat gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel fijn dat het eindelijk weer begint
Heeft die chinees nou al eens betaald?
Betekent dit de ondergang van ADO?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat ook niet meer gebeuren.
gewoon hollands nieuwequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
je weet niet wat voor haring je koopt?
Denk het niet. Bij ADO is het nooit rustig geweest, en zal het ook nooit rustig zijn. Het enige is dat we weer flink gaan kelderen en een paar jaar in de donkere regio van de Juup zullen gaan spelen. Maar zover is het nog niet.quote:
ziet er al zo goor uit dat ik het nooit zou kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Mijn moeder is hier DOL op:
[ afbeelding ]
Dit is echt te ranzig voor woordenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
"Een rolmops is een opgerolde, gefileerde zure haring met daarin een augurk (kleine zure bom) en uitjes"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef Sked het volgende:
[..]
ziet er al zo goor uit dat ik het nooit zou kopen
ik ga nog liever spontaan dood dan dat ik dit zou moeten etenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar zal handhaving sowieso nog wel lukken tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Bij ADO is het nooit rustig geweest, en zal het ook nooit rustig zijn. Het enige is dat we weer flink gaan kelderen en een paar jaar in de donkere regio van de Juup zullen gaan spelen. Maar zover is het nog niet.
mmmquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Een rolmops is een opgerolde, gefileerde zure haring met daarin een augurk (kleine zure bom) en uitjes"
Brrrr.
Ik heb het één keer geproefd. 1x keer, nooit weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga nog liever spontaan dood dan dat ik dit zou moeten eten
gekotstquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Een rolmops is een opgerolde, gefileerde zure haring met daarin een augurk (kleine zure bom) en uitjes"
Brrrr.
Jawel. We eindigen zelfs boven Groningen.......... Dat is wel een grapje trouwens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit jaar zal handhaving sowieso nog wel lukken toch
GRO - ADO dit seizoen was wel puur genot trouwensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. We eindigen zelfs boven Groningen.......... Dat is wel een grapje trouwens.
toch raar dat het bestuur erin blijft trappenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat ook niet meer gebeuren.
Ja, alleen de uitslag was minder....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GRO - ADO dit seizoen was wel puur genot trouwens
geen eierkoker hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eerst wel, maar tegenwoordig maar 2 per dag, omdat kleinere pan :/
Dat krijg je met de ene na de andere incompetente bestuurder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch raar dat het bestuur erin blijft trappen
Hoe lang loopt dit nu niet al
Komt nu wel dichtbij hè?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)fdstraat-in-Den-Haag
OEI, dit is echt 5 minuten lopen bij mij vandaan
tijd voor een revolutiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je met de ene na de andere incompetente bestuurder.
Dan gaat Wang niet betalen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je mee!? Zondag de bestuurskamer bestormen!!!
heb ze nog van Zuid Amerika. Moet eigenlijk alleen nog vervolgprik voor hepatitis a en b halen maar ach yoloquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben je wel ingeent voor azie?
zou niet willen dat je ziek wordt
oh godquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb ze nog van Zuid Amerika. Moet eigenlijk alleen nog vervolgprik voor hepatitis a en b halen maar ach yolo
Ik zeg, goed voor elkaar daar!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
En wel gewoon de baas zijn en niemand die iets kan doen
meid tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)fdstraat-in-Den-Haag
OEI, dit is echt 5 minuten lopen bij mij vandaan
je verzoekt nu de godenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en ze raden ook tegen buik nog iets aan en malariapillen maar ach
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat een rondreis maken?
ik zit er aan te denken en jaartje in een tempel in Laos te verblijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je verzoekt nu de goden
misschien kun je in een boeddhistische tempel in het reine komen
zou wel goed in je huidige niet-materialistische fase passenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken en jaartje in een tempel in Laos te verblijven.
Je mist echt watquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan ik dan niet van genieten.
oh hmmmquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja soms ik ben niet zo'n showoff. Misschien wat op insta
gemeen he die Paxconquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, prent het er nog ff extra in.
dat is een kwestie van willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien zal ik OOIT genoeg geld hebben om 10 weken weg te gaan
paar maandjes maximaal lenenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het kan wel, als ik het niet erg vind om na terugkomst dakloos te zijn enzo.
15 ofzo als je beetje budgetteertquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Hoeveel euro kost het ongeveer per dag daar
sure, zo een met een aantal thaise hoeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je een kaartje voor me meenemen?![]()
![]()
Maakt mij allemaal niet uitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sure, zo een met een aantal thaise hoeren?
Straks weer tokkie tvquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien 2,5 maand onderverhuren aan een vluchteling
20:30. Beloofd mooie aflevering te worden. Chick rookt en ze hebben een chihuahua die de hele keet eronder schijt (incl. babykamer).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oooohja ik was het al bijna weer vergeten, genieten hoor
hoe laat ook alweer precies?
40 * 70 = 2800 euro maar moet je wel nieuw interieur aanschaffen. Schoonmaakkosten. Schilderen. Nieuwe vloer. Ruzie met de buren. Deurwaardersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien 2,5 maand onderverhuren aan een vluchteling
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
20:30. Beloofd mooie aflevering te worden. Chick rookt en ze hebben een chihuahua die de hele keet eronder schijt (incl. babykamer).![]()
Maar Renate Verbaan helpt hun. Dat vind ik wel een leuk mens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heerlijk
geniet altijd zo van m'n eigen leven als ik dit soort gevallen zie, best wel erg
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
40 * 70 = 2800 euro maar moet je wel nieuw interieur aanschaffen. Schoonmaakkosten. Schilderen. Nieuwe vloer. Ruzie met de buren. Deurwaarders
Ja die is wel te pruimenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar Renate Verbaan helpt hun. Dat vind ik wel een leuk mens.
Ik vond haar op het laatst wel leuk worden, ze was heel lief voor haar toen ze alleen in het kraam hotel lag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die is wel te pruimen
die van vorige week vond ik maar een raar wijf
Zou een goede vriend of vriendin het wel toe vertrouwen, andere mensen niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Maar vind het niet chill als iemand anders in m'n huis zit en Is maar 2,5 maamd
nee was gebbetje hoor, zou zelf ook niet willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Maar vind het niet chill als iemand anders in m'n huis zit en Is maar 2,5 maamd
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou mijn huis niet onderverhuren, stel je voor dat er hier andere mensen dan ik voor het eerst seks hebben.
wat is een gebbetjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee was gebbetje hoor, zou zelf ook niet willen
helemaal niet als ze dan op je eigen matras gaan slapen :s
is dat gronings?quote:
nee ik ben dol op de rust en ruimte van het noordenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aah je bereidt je voor op de verhuizing naar het westen
hij wil dichterbij jou wonen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aah je bereidt je voor op de verhuizing naar het westen
wat is datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vandaag gezakt met code 95 cbr examen
goede 95?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Code 95 is een aanduiding op het rijbewijs, die achter een voertuigcategorie is geplaatst . Deze code is verplicht voor het beroepsmatig besturen van een voertuig waarvoor rijbewijs C1(E), C(E), D1(E) of D(E) noodzakelijk is. De code is vijf jaar geldig.quote:
nee hoor maar in Groningen heeft hij geen toekomst. Leuk voor studie maar hier in het westen wordt het geld verdiend!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hij wil dichterbij jou wonen natuurlijk
heb je je theorie nou eindelijk al eens (wat me een wonder lijkt)quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Code 95 is een aanduiding op het rijbewijs, die achter een voertuigcategorie is geplaatst . Deze code is verplicht voor het beroepsmatig besturen van een voertuig waarvoor rijbewijs C1(E), C(E), D1(E) of D(E) noodzakelijk is. De code is vijf jaar geldig.
Code 95 is verplicht voor alle beroepschauffeurs uit de EU en beroepschauffeurs die in de EU werken. Dit is geregeld in de Richtlijn vakbekwaamheid.
geld is betekenisloosquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hoor maar in Groningen heeft hij geen toekomst. Leuk voor studie maar hier in het westen wordt het geld verdiend!
gaat ie nooit halenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je je theorie nou eindelijk al eens (wat me een wonder lijkt)
Je kunt er alleen geen huis voor kopen in het westenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hoor maar in Groningen heeft hij geen toekomst. Leuk voor studie maar hier in het westen wordt het geld verdiend!
oh leuk om te wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
ben net pas thuis jongens
maar wel weer soort van weekend
alleen nog vrijdag even naar school
wie wilt nu en huis kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt er alleen geen huis voor kopen in het westen
nou gefeliciteerd meidquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
nee 21 jan weer opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je je theorie nou eindelijk al eens (wat me een wonder lijkt)
lol chillquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:
quote:
ja erg fijnquote:
jc <3quote:
nee wij hebben een speciaal progamma via school code 95 houd in dat je gewoon een vrachtwagen met aanhanger mag besturen maar vanwege onze leeftijd hebben wij vrijstelling om eerst code 95 te halen het is gewoon nog theoriequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke maar dan kun je toch nog geen praktijk doen vandaag?
oh ahaaaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee wij hebben een speciaal progamma via school code 95 houd in dat je gewoon een vrachtwagen met aanhanger mag besturen maar vanwege onze leeftijd hebben wij vrijstelling om eerst code 95 te halen het is gewoon nog theorie
Hij wordt wel de reactiekoning van 2016 op deze manier.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt nog nooit inhoudelijk iets toegevoegd
kan alleen maar emogiffen
en jij kan alleen maar schelden. Alsof dat iets toevoegtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt nog nooit inhoudelijk iets toegevoegd
kan alleen maar emogiffen
Fylax krijgt banquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij wordt wel de reactiekoning van 2016 op deze manier.
?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax krijgt ban
De koning is dood. Leve de koning
houd je mond vieze noobquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
en jij kan alleen maar schelden. Alsof dat iets toevoegt
Lolquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax krijgt ban
De koning is dood. Leve de koning
rot opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
en jij kan alleen maar schelden. Alsof dat iets toevoegt
Ja klopt maar Opgelicht ook dus dat gaat voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
hee ama en loka: hij is een zij is ook weer vanavond
aahquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt maar Opgelicht ook dus dat gaat voor.
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
Opgelicht vind ik nooit zo spannend.
ja nogalquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja beetje naar mannetje dat he
Het gaat niet om het aantal posts wat je behaald. Maar om de inhoud. Tong80 doet er verder ook niet toe wat dat betreft.quote:
Beetje uit de hoogte proberen te doen terwijl je geen inhoud hebt kan nooit een succes zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja beetje naar mannetje dat he
Tja, 595.000 postsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal posts wat je behaald. Maar om de inhoud. Tong80 doet er verder ook niet toe wat dat betreft.
pas als je posts gebundeld worden in een boek tel je meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal posts wat je behaald. Maar om de inhoud. Tong80 doet er verder ook niet toe wat dat betreft.
fake it 'til you make itquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje uit de hoogte proberen te doen terwijl je geen inhoud hebt kan nooit een succes zijn.
Dat is voor weinig weggelegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pas als je posts gebundeld worden in een boek tel je mee
mee eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje uit de hoogte proberen te doen terwijl je geen inhoud hebt kan nooit een succes zijn.
Voor niemand in deze SC in elk gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor weinig weggelegd.
Is niet te vreten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wil ik nog wel een keer.
Ja, Sontplein. Is de enige.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
In Groningen zit er alleen een KFC bij de Ikea in de buurt toch?
Is best duur voor wat je krijgt. Maar een keer proberen kan wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
is echt zwaar overratedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu ook Westerhaven toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
In Groningen zit er alleen een KFC bij de Ikea in de buurt toch?
Gelukkig zit daar ook een mac dus de keuze is snel gemaaktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Serieus? Ben al een paar maanden niet meer in Groningen geweest dus zou wel kunnen.
jepquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDat is waar de Primark ook komt volgens mij.
wat een toevalquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDat is waar de Primark ook komt volgens mij.
quote:
Dan ga ik denk ik met mijn eerste keer Primark combineren met eerste keer KFC.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik denk ik met mijn eerste keer Primark combineren met eerste keer KFC.
Primarkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
antillianenleefquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Kun je beter 5 minuten doorfietsen tot je bij BK bentquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig zit daar ook een mac dus de keuze is snel gemaakt
excuses amaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
wil jij je euroknaller fetish niet doordrammen
dank
BK is echt viesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kun je beter 5 minuten doorfietsen tot je bij BK bent
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel. Al het junkfood is vies.
Nietes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel. Al het junkfood is vies.
Ik vind HK het allerlekkerst.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind BK iets lekkerder dan de McDonalds.
HoerenKeet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind HK het allerlekkerst.
wie ben jijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind HK het allerlekkerst.
78 kiloquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zeker een vies vatsig varken?
heb je het lijstje al ingevuld?quote:
Ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens
ik heb eindelijk mn logeerbed klaar
wie komt er logeren?gaan we een meiden/gayavondje van maken met films
ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens
mogen er ook hetero's komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens
dan pas ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verstandig. Je weet hoe dat gaat op groningse feestjes
als wij gay/meidenfilms gaan kijken, mag jij op mijn slaapkamer stoere racefilms kijkenquote:
uh ohquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
als wij gay/meidenfilms gaan kijken, mag jij op mijn slaapkamer stoere racefilms kijken
we zien elkaar wel snachts
Luister nou maar naar sofquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben niet zo van de lijstjes. Ik heet ook geen Schindler.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben niet zo van de lijstjes. Ik heet ook geen Schindler.
Goed dat je mij even waarschuwt dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik word niet snel bang, maar van haar
oeh
ik doe niet van die rare dingen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verstandig. Je weet hoe dat gaat op groningse feestjes
Haha, tuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik doe niet van die rare dingen hoor
Dan helpt een lijstje invullen ook niet nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Etsu het volgende:
Als ik Amarantha zie posten, krijg ik een slappe.
Zo streng is ze.
Doe nou maarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan helpt een lijstje invullen ook niet nee.
daar heeft Etsu wel wat middeltjes voorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik doe niet van die rare dingen hoor
heb je het al ingevuld?quote:
nou ja zegquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar heeft Etsu wel wat middeltjes voor
stomquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Etsu het volgende:
Als ik Amarantha zie posten, krijg ik een slappe.
Zo streng is ze.
Tot ziensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug naar de VBL SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |