SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Etsu het volgende:
is iedereen geschrokken van mn zoentje ofzo?
beetje wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Etsu het volgende:
is iedereen geschrokken van mn zoentje ofzo?
wat deed ie danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
dat soort dingen kan je altijd beter privé doen
ik zal t even doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
dat soort dingen kan je altijd beter privé doen
En hoe vaak precies heb jij een ginger gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gingers tussen de lakens
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar was niet echt succesvolquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:17 schreef Sked het volgende:
[..]
En hoe vaak precies heb jij een ginger gedaan?
Heppie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:18 schreef Etsu het volgende:
Mijn afspraakje laatst was een ginger.
meh
van onder? waarom weet jij datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben kapper geweest en ben nu bijna net zo kaal als WCH
okquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Calcio is 12 ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Calcio heeft nog nooit van David Bowie gehoord.
Dit vind ik moeilijk te geloven.
Je weet hoe oud ik ben he?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh is WCH daar ook kaal?
heeft die t niet vaak koud?
Even vergeten maar als je tussen de 18 en 60 bent dan zou je David Bowie toch wel moeten kennen?quote:
Hij is 17.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even vergeten maar als je tussen de 18 en 60 bent dan zou je David Bowie toch wel moeten kennen?
Wow gelijk zo verdedigend, ben je weer te snel op je gaypikkie getrapt jongenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik al mn tijd aan FOK! besteden dan?
het is een vraagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wow gelijk zo verdedigend, ben je weer te snel op je gaypikkie getrapt jongen
Geen idee, ik kende hem in elk geval niet. Wel eens van gehoord maar wat die precies deed heb ik geen idee van.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even vergeten maar als je tussen de 18 en 60 bent dan zou je David Bowie toch wel moeten kennen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou kijkdaarom was ik gisteravond niet op FOK!
hypocriet dat ik ben, ben ik wat nummers van Bowie gaan luisteren nu. Hij heeft toch meer leuke nummers dan ik dacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
ik zie jou nog steeds regelmatig in bovenste regionen van de dagcijfers hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:26 schreef Etsu het volgende:
24/7 FOK!ken en honderden posts per dag halen
mooie tijden waren dat
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Geen idee, ik kende hem in elk geval niet. Wel eens van gehoord maar wat die precies deed heb ik geen idee van.
ik heb erger gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zie jou nog steeds regelmatig in bovenste regionen van de dagcijfers hoor
Ik vind Under Pressure een mooi nummer.quote:
godverquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb erger gehad
[ afbeelding ] Top 500 van forum "Examenforum" van 11-05-2011 t/m 11-07-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 18530 Etsu
002 08186 Dastan
003 06947 Ezell
004 06799 jordyqwerty
005 06645 yosander
in 2 maanden tijd
2011![]()
mn record is ook iets van 900 op een dag ofzo, maar kan t niet meer vinden
wat een kutmuziek manquote:
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:30 schreef McGrath het volgende:
Ik heb dit jaar nog maar 650 posts ofzo.
Hartstikke lekker, maar niet zo legendarisch als Flage bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Under Pressure een mooi nummer.
Wat vond jij trouwens van dat laatste Le Le album?
das nog steeds ruim 60 per dagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou je misschien iets van kunnen leren
Ik vind Styrofoam People echt geweldig. En Eyes Closed, maar die was al eerder uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hartstikke lekker, maar niet zo legendarisch als Flage bijvoorbeeld
Nights in Bars is mijn favo denk ik, Styrofoam People is een sterke tweedequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Styrofoam People echt geweldig. En Eyes Closed, maar die was al eerder uit.
Tong is de bff van toto als ik facebook mag gelovenquote:
duurt vast nog een jaar of 10quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal niet lang duren voordat jij dat ook hebt
Facebook hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tong is de bff van toto als ik facebook mag geloven
zou toto niet gewoon zijn mantelzorger zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tong is de bff van toto als ik facebook mag geloven
Maar wie is toto's mantelzorger?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
zou toto niet gewoon zijn mantelzorger zijn?
tongquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wie is toto's mantelzorger?
Toto krijgt de erfenis van Tong80 als hij besluit te stoppen met fokken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
zou toto niet gewoon zijn mantelzorger zijn?
Een wond staat niet gelijk aan gehandicapt zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wie is toto's mantelzorger?
Alsof een mantelzorger altijd/alleen wordt ingezet bij gehandicapten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een wond staat niet gelijk aan gehandicapt zijn
Nee maar een extra chromosoom staat wel gelijk aan het syndroom van Downquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een wond staat niet gelijk aan gehandicapt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ook bij mensen die speciaal zijn inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof een mantelzorger altijd/alleen wordt ingezet bij gehandicapten.
Ook bij superman, die heeft ook een mantelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof een mantelzorger altijd/alleen wordt ingezet bij gehandicapten.
picsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar een extra chromosoom staat wel gelijk aan het syndroom van DownAlleen als je 21e chromosoom triple isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga as zaterdag als superman verkleedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook bij superman, die heeft ook een mantel
Waarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga as zaterdag als superman verkleed
Je lijkt er veel van te wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen als je 21e chromosoom triple is
bij een feestje ergensquote:
van jou geleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt er veel van te weten
Sexy verpleegsterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij een feestje ergens
thema is dat je verkleed moet als iets wat met een S begint
nou dan ben je snel klaar
ga als Shakiraquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij een feestje ergens
thema is dat je verkleed moet als iets wat met een S begint
nou dan ben je snel klaar
jjdoe ff aardigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:46 schreef Etsu het volgende:
dat is wel een goed idee eigenlijk
misschien kan ik pax's kleding lenen
ga als snape! !quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:48 schreef Etsu het volgende:
wat weet jij er veel typisch
ik kon alleen superman bedenken
lolquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik sta onder de douche en dan krijgt het toetsenbord sos een eigen leven
snape lijkt me t makkelijkstquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef Typisch het volgende:
Als je nog als superman gaat nemen we je niet meer serieus.
Zulks een goede ideeën.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
Als sekspeeltje en dan als dildo. Past ook wel bij je doelgroep
het wordt steeds gekker in dit landquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef Trollscience het volgende:
wtf kind van 13 ofzo dat mijn broodje maakt bij de subway :s
Dit is wel echt een goede moet ik zeggenquote:
Of 18 of 13quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen als je 21e chromosoom triple is
Je schrijft het niet met een s, maar je spreekt hem wel uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is wel echt een goede moet ik zeggen
Sinds wanneer ben jij zo slimquote:
Oh sorry, dit is fok!. Vergetenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo slim
ohja dat moest nogquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heyhoi ja jij daar.
WA.nu
onmiddelijk
Mezelf nu opsluiten in een ijskist vol met water en een rieten buisje om te ademen, en dan zaterdag mezelf laten smeltenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga als Social Justice Warrior
hoe haal je jezelf uit de vriezer dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mezelf nu opsluiten in een ijskist vol met water en een rieten buisje om te ademen, en dan zaterdag mezelf laten smelten
bella is een slimme katquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe haal je jezelf uit de vriezer dan?
Gewoon een jurk aantrekken en een of andere seksualiteit en genderidentiteit verzinnen en je bent klaarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is wat ik zou doen.
#triggered.
Demisexual trigendered plantkin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een jurk aantrekken en een of andere seksualiteit en genderidentiteit verzinnen en je bent klaar
Eigenlijk bij mijn moeder. Maar dat is ook thuis.quote:
Ieder geval geen ziekenhuis meerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk bij mijn moeder. Maar dat is ook thuis.
Stukken beter. Alleen nog een dikke buik en pijn. Verder goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nice! Hoe gaat het nu?
Fissaquote:
Beetje vechten, stelen, rapen. Niks in het nieuws komen en een paspoort krijgen.quote:
Beetje in de watten gelegd worden door je mamski is niks mis meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Stukken beter. Alleen nog een dikke buik en pijn. Verder goed.
Klopt. Maar tegenwoordig kan het ook met een kijkoperatie. Dus kun je een dag later alweer naar huis ongeveer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:07 schreef McGrath het volgende:
Ik had 13 jaar geleden mijn blinde darm ontsteking. Toen was het best vanzelfsprekend dat je een dikke week in het ziekenhuis lag.
Ah mooi, hopen dat het snel afzwakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Stukken beter. Alleen nog een dikke buik en pijn. Verder goed.
Niet zoveel met sof naar maccie gaan is beter adviesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah mooi, hopen dat het snel afzwakt.
Ik heb ook een dikke buik, moet ik 112 bellen?
Mwah, wat ik zelf kan doe ik zelf. Ik mag op zich best veel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje in de watten gelegd worden door je mamski is niks mis mee
Dät valt opzich nog wel mee allemaal jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, wat ik zelf kan doe ik zelf. Ik mag op zich best veel.Alleen 6 weken niets tillen dat zwaarder is dan 5 kilo. Niet zwemmen of in bad.
Hond uitlaten wordt hem ook nog niet.
Ook niet zonder sof naar de mac danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zoveel met sof naar maccie gaan is beter advies
Daar heb ik geen zich op hoevaak dat gebeurdquote:
Drie keer per dag min de keren dat ie met sof gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zich op hoevaak dat gebeurd
Twee keer per dag dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie keer per dag min de keren dat ie met sof gaat
Als hij hard is als een kei wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah mooi, hopen dat het snel afzwakt.
Ik heb ook een dikke buik, moet ik 112 bellen?
Daarom. Mijn moeder werkt al hard genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dät valt opzich nog wel mee allemaal ja
En traplopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom. Mijn moeder werkt al hard genoeg.
waar kwamen jullie vrijdag ook alweer vandaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zoveel met sof naar maccie gaan is beter advies
Salad barquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar kwamen jullie vrijdag ook alweer vandaan?
Zo min mogelijk, maar het mag wel.quote:
altijd zo salty over mijn gewicht jij :squote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie keer per dag min de keren dat ie met sof gaat
Jaja, heel gezond enzulksquote:
sof heeft me geappt dat jullie in de mac waren :squote:
Komt omdat Sked zelf nooit wat salty eetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
altijd zo salty over mijn gewicht jij :s
Daar hebben ze ook een salade!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof heeft me geappt dat jullie in de mac waren :s
ik blijf maar afvallen wat ik ook doequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt omdat Sked zelf nooit wat salty eet
Vies ecto die jongen
Jij eet volgens mij ook echt niet veel heb ik het ideequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
ik blijf maar afvallen wat ik ook doe
Wat is veel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij ook echt niet veel heb ik het idee
Met de gourmet meet gaan we Sked volproppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij ook echt niet veel heb ik het idee
moet je gezonder/beter etenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
ik blijf maar afvallen wat ik ook doe
Als jij een beetje basic eet om aan je dagelijkse hoeveelheid te voorzien zal je wel sneller afvallen dan aankomen jaquote:
Wat eet je dan normaal gesproken op ene dag gemiddeld?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Sked het volgende:
[..]
als ik iets wel redelijk doe is dat het
Simpele rekensom van kcal in en uit maken als je van gewicht wil veranderen of blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef Sked het volgende:
[..]
als ik iets wel redelijk doe is dat het
Ja, en ik denk niet dat je die gekocht hebt :squote:
You know nothing VA Snowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, en ik denk niet dat je die gekocht hebt :s
bak yoghurt met cruesli, stuk of 4 boterhammen, 2/3 stuks fruit, normale portie avondeten en wat te snacken savonds (cashewnoten ofzo)quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet je dan normaal gesproken op ene dag gemiddeld?
Dat is wel aardig jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
bak yoghurt met cruesli, stuk of 4 boterhammen, 2/3 stuks fruit, normale portie avondeten en wat te snacken savonds (cashewnoten ofzo)
Hoe groot je bent, hoeveel je weegt, leeftijd en natuurlijk activiteit is ook belangrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
bak yoghurt met cruesli, stuk of 4 boterhammen, 2/3 stuks fruit, normale portie avondeten en wat te snacken savonds (cashewnoten ofzo)
johquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe groot je bent, hoeveel je weegt, leeftijd en natuurlijk activiteit is ook belangrijk natuurlijk.
#stopectohaat2k16quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt omdat Sked zelf nooit wat salty eet
Vies ecto die jongen
Je kan ook als salami gaan!,quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
jeetje, ik typ een heel verhaal naar opso op WA en ik kan 100 posts lezen
doe eens rustig
graag gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat iets met Snape wel moet kunnenEven naar de verkledingwinkel van de week.
Je moet het dan ook niet allemaal extreem letterlijk nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is het dus onzin om te stellen dat wat je ook doet je alsnog afvalt
kapitalisme heeft gefaaldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:31 schreef Sked het volgende:
fokkie die gasten van basic fit zijn echt flikkers
als je n abonnement wil dat maandelijks opzegbaar is krijg je minder goede voornemens korting![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:31 schreef Sked het volgende:
als je n abonnement wil dat maandelijks opzegbaar is krijg je minder goede voornemens korting![]()
bij t allergoedkoopste abo zelfs in een klap vooruit betalen koekoekquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Is bij elke sportschool zo. Wil je hetgoedkoopste abonnement moet je vaak 1 tot 2 jaar lid blijven
je moet ook naar trainmore gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:31 schreef Sked het volgende:
sushi voor me makenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik sta bij je in het krijt
je verzint vast wel iets leuks
Inderdaad. Zal wel een kutclub zijnquote:
welneequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel een kutclub zijn
Hoe vaker je gaat hoe goedkoper het wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
welnee
er waren tijden dat johannes en ik daar hebben gefitnesst en daar tevreden over waren
hoezo dat nouquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vaker je gaat hoe goedkoper het wordt
Dat wordt een duur grapje voor Sked dan
Jij bent al te lui om naar de supermarkt te lopenquote:
Ik loop regelmatig naar de supermarktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent al te lui om naar de supermarkt te lopen
En om een Pathé pas te fixen
Ga eens werken man, verdommequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik loop regelmatig naar de supermarkt
Verder ben ik voor nagenoeg alles te lui ja
Tering, ik lijk wel een Surinamer
ook vies dik zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik loop regelmatig naar de supermarkt
Verder ben ik voor nagenoeg alles te lui ja
Tering, ik lijk wel een Surinamer
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Hebben jullie ook dat je telefoonwekker zet om dingen te onthouden
En dat je er op een gegeven moment zoveel hebt dat je ze gewoon wegklikt zonder te lezen en alsnog alles vergeet
Ja en neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Hebben jullie ook dat je telefoonwekker zet om dingen te onthouden
En dat je er op een gegeven moment zoveel hebt dat je ze gewoon wegklikt zonder te lezen en alsnog alles vergeet
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen idee ik lees niet terug
Ben geen dikke nerd zoals jij
Ja, de bloedspetters van het snijden vliegen tegen het beeldscherm aanquote:
Ik ben niet gewelddadigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je niet kennen Sked, sla hem!
Jij moet geen cardio doenquote:
Jij wel las ik in NWSquote:
balenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, de bloedspetters van het snijden vliegen tegen het beeldscherm aan
jaloers, vetklep?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet geen cardio doen
Krachttraining ecto
Ik ben mooi rondquote:
Je hebt geen auto?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:44 schreef Typisch het volgende:
Sta al een half uur in de file met de bus. Antigenot.
Hoe danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef Sked het volgende:
maar JC, ik ben niet viesdik
ik word steeds meer ecto en dat is het probleem
Misschien kan je hem meenemen naar Alanyaquote:
Hoeveel?quote:
vloeibaarquote:
Even een pizza doner wegwerken en daarna in kroegje 20 glazen Amstel oplurkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je hem meenemen naar Alanya
Hey. Al 100.000 posts?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |