SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat vrouwonvriendelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kunen ze gelijk achter het raam.
Die mag dr spiegel wel eens schoonmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
lapo pakken en dan zo'n tt verzinnen
wc rol houder hebben en dan je wc rol op de grond zettenquote:
man man man wat een dramaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Rob Geus zou hier niet vrolijk van worden!
Matig badkamertje!
zou spontaan aids krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou maar bij een vrouw thuiskomen voor het eerst en dat aantreffen
zou me gelijk thuisvoelenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
maakt dat nu uitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gast je bent 17 je moeder maakt je huis schoon
Nee, maar niet om het beenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
zouden jullie dit doen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
zouden jullie dit doen?
oh god serieus. Wat is daar nou mis mee behalve dat beenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh god serieus. Wat is daar nou mis mee behalve die been
vind je zo'n stuk metaal geil?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh god serieus. Wat is daar nou mis mee behalve dat been
reminds me of dat topic waar die gozer chick zonder benen deedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
zouden jullie dit doen?
Ik zeg niet dat je ermee moet trouwen he, alleen of je haar je tollie zou voerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Weet ik veel
VOnd je vorige chickies beter
Wie weetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ermee moet trouwen he, alleen of je haar je tollie zou voeren
lekker met een stuk ijzer of een stompje in bedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ermee moet trouwen he, alleen of je haar je tollie zou voeren
Ja, die zou ik wel finaal uit elkaar kunnen trekken ja #Foktermenquote:
Ik ben wel erg benieuwd hoe jouw vriendin eruit ziet, helemaal hoe jij er uit ziet maargoedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Of niet, ik heb niet zoveel met willekeurige vrouwen raten
Ik ken hem al 3 jaar en hij heeft zichzelf nog nooit laten zienquote:
haha jammer. Heb jij al eens fokkers ontmoet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem al 3 jaar en hij heeft zichzelf nog nooit laten zien
Laat staan zn vriendin
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ik een hond als vriendin.
Er zijn 2 FOK!kers die mijn face kennen, dat is al risky genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem al 3 jaar en hij heeft zichzelf nog nooit laten zien
Laat staan zn vriendin
Ik ben er met een paar goed bevriend dus jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
haha jammer. Heb jij al eens fokkers ontmoet?
nicequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er met een paar goed bevriend dus ja
ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn 2 FOK!kers die mijn face kennen, dat is al risky genoeg.
Is allemaal niet zo raar hoor, buiten fokquote:
Of viesdikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ik negerzwart bleek te zijn he.
Dat is trouwens ok niet het geval.
Ik ken niet zwemmenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:55 schreef Calcio het volgende:
Insomnia ik beeld me jou in als zo'n echte surfer met lang blond haar en gesprierd. Is dat waar
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:57 schreef Calcio het volgende:
Fok it ik stel me jou voor als een Rob Geus type
Als Jordy van Loonquote:
of een vrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ik negerzwart bleek te zijn he.
Dat is trouwens ok niet het geval.
ja mensen verspreiden echt rare verhalen over mijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat Mortaxx echt 10/10 knap model was.
ja je hebt mannetje op FOK!quote:
ik ben nog steeds autistischquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ik snapte ook nooit waarom mortaxx zo vies autistisch was vroeger en nu 10/10
ja daarom als je die foto was die je stuurde was dat raarquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt zo'n standaard Chinees meisje
eh watquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja je hebt mannetje op FOK!
hahaha opeens qt3.14 asn op tc dacht dat troll was
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Ezell is wel een van de weinige raakbare fokkers
Sorry, Ezell is wel een van de weinige lelijke fokkersquote:
welke foto bedoel jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daarom als je die foto was die je stuurde was dat raar
ja was nepfotoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke foto bedoel je
Want in openbaar heb ik alleen nepfotos gepost van Twitter.com/mortaxx of instagram.com/mortaxxx
misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik beeld eigenlijk nooit FOK!kers in.
zo vunzigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, Ezell is wel een van de weinige lelijke fokkers
zo dan?
Weet van de meeste hier wel hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook niet dat ik jullie gezichten onthoud.
Ik heb het gezien, maar het interesseert me te weinig om te onthouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet van de meeste hier wel hoe ze eruit zien.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit rl foto van mortie gezien
Weet wel dat ik zn naam niet bij hem had verwacht.
Maar dat was toen ik nog dacht dat ie mocro was
Dat kwam door meloewa. Die zag foto van KLB meet en vond die mocro wel knapquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
en dit heb ik je nooit verteldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ach, ik heb mijn naam aan 2 mensen verteld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dit heb ik je nooit verteld
Vieze roddelaars
ik gok op Arjan ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach, ik heb mijn naam aan 2 mensen verteld.
Ik heb geen Nederlands bloed, maar uh oke.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik gok op Arjan ofzo
Zo'n typisch Hollandse naam
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik gok op Arjan ofzo
Zo'n typisch Hollandse naam
zeker weten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach, ik heb mijn naam aan 2 mensen verteld.
ja, toen wist iedereen het.quote:
Je hebt mooie foktijden gemistquote:
Gulmez.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Net als die Turk die z`n vrouw op de parkeerplaats liet staanKkhard gelachen toen
Weet zn naam ook niet meer
Op de vluchtstrook johquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Net als die Turk die z`n vrouw op de parkeerplaats liet staanKkhard gelachen toen
Weet zn naam ook niet meer
Oh dan kan je geen Hollandse naam hebben? Uh okequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlands bloed, maar uh oke.
is dezelfde persoonquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Gulmez en Amenth enige users waar ik smakelijk om moest lachen
Hoezo zouden mijn ouders mij een Nederlandse naam gevenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oh dan kan je geen Hollandse naam hebben? Uh oke
Ik ben ook niet geheel Nederlands en heb een Engelse naam. Het kan allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zouden mijn ouders mij een Nederlandse naam geven
leuk voor jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geheel Nederlands en heb een Engelse naam. Het kan allemaal
Allochtonen die hun kind Arjen noemen zijn echt heel raar bezigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat is dan ook een stuk logischerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allochtonen die hun kind Arjen noemen zijn echt heel raar bezig
Aldo`s naam had ik ook nooit bij hem verwacht trouwensquote:
hoezoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo`s naam had ik ook nooit bij hem verwacht trouwens
Ja geen idee. Soms heb je dat toch gewoonquote:
Ja dat ga ik niet aan jouw jodenneus hangenquote:
jammer ik ben zeer teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet aan jouw jodenneus hangen
Ja, I knowquote:
Als goedmakertje mag je mijn naam wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
jammer ik ben zeer teleurgesteld in je
Ben zeer nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als goedmakertje mag je mijn naam weten
Ik heet Egbertquote:
origineel welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn zoon gaat Kuba heten echt goede naam
doe simbaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn zoon gaat Kuba heten echt goede naam
Jawel hequote:
welterustenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga de boel hier naar bed dirigeren dag
Dag Dagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga de boel hier naar bed dirigeren dag
Ben je bang in het donker?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij blijft wel toch anders ben ik alleen
Daar weet LMI het beste antwoord opquote:
nee dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet LMI het beste antwoord op
26quote:
Ach, jij op 1/5dequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
best eng als je bedenkt dat jij op zo'n 1/3 van je leven zit
Ook op 1/3de danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zie mezelf geen 85 worden maar toch bedankt voor de hoop
Waarom zie je je zelf niet zo oud worden? Drink/rook je?Drugs much?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
wat een ordinaire doodsverwensing zeg![]()
Vooral drinken en soms roken. Drugs doe ik niet meer aan, heb wel vaak geblowd toen ik 15/16 was. Verder eet ik veelal fastfood, ongezonde meuk dus. Ik ben niet dik en zwem en fiets veel maar ik denk dat dat niet 'te compenseren is' met het ongezonde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zie je je zelf niet zo oud worden? Drink/rook je?Drugs much?
Dat veranderd wel weerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:43 schreef Calcio het volgende:
Oja en de hele dag op zolder zitten fokken en gamen zal ook niet echt meewerken aan een langere levensduur
Je kan nog zo gezond eruit zien van buiten en verrot van binnenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
Vooral drinken en soms roken. Drugs doe ik niet meer aan, heb wel vaak geblowd toen ik 15/16 was. Verder eet ik veelal fastfood, ongezonde meuk dus. Ik ben niet dik en zwem en fiets veel maar ik denk dat dat niet 'te compenseren is' met het ongezonde.
jep. Ben verder geen tokkie hoor ben heb wel veel domme dingen gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan nog zo gezond eruit zien van buiten en verrot van binnen
Achja, daar ben je puber voor hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
jep. Ben verder geen tokkie hoor ben heb wel veel domme dingen gedaan
Kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, dan mag het. Gelukkig ben ik wat verstandiger geworden.![]()
En hoe is jouw jeugd verlopen?
Het leven kan niet perfect zijn denk ik. Ach zolang je gezond en gelukkig bent maakt het me allemaal niet zo uit. Ik vind dat veel mensen het leven veel te serieus nemen, echt zonde manquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut.
Ook wel leuk met een lange relatie, maar niet alles was geweldig. Nog steeds niet trouwens
Ja, maar het gelukkig zijn is nou net een struikelpunt als je een hoop dingen nog niet hebt bereikt hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het leven kan niet perfect zijn denk ik. Ach zolang je gezond en gelukkig bent maakt het me allemaal niet zo uit. Ik vind dat veel mensen het leven veel te serieus nemen, echt zonde man
Gewoon genoegen mee nemen als iets niet lukt. Overal de lol in zien is mijn streven. Dat levert weleens problemen op maar achquote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar het gelukkig zijn is nou net een struikelpunt als je een hoop dingen nog niet hebt bereikt hebt
En gezond zijn is mag je altijd blij mee zijn ja
Dat is voor een 17-jarige wel wat makkelijker te zeggen vaak. Wacht nog maar over 10 jaar en er vallen wat dingen niet meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 03:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gewoon genoegen mee nemen als iets niet lukt. Overal de lol in zien is mijn streven. Dat levert weleens problemen op maar ach
Kan wel kloppen ja, ik zal dit over 10 jaar wel even terug lezenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is voor een 17-jarige wel wat makkelijker te zeggen vaak. Wacht nog maar over 10 jaar en er vallen wat dingen niet mee
Ik leef de levenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:15 schreef Fera het volgende:
Calcio de nieuwe Fylax? Veel en overal posten, lang opblijven.
Denk maar niet dat ik iemand mijn plekje laat innemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:15 schreef Fera het volgende:
Calcio de nieuwe Fylax? Veel en overal posten, lang opblijven.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik iemand mijn plekje laat innemen.
wiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:34 schreef Etsu het volgende:
Goedemorgen.
Straks 3 FOK!kers op bezoek, hartstikke gezellig.
Erno, Jantje en die andere sneuneus?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:34 schreef Etsu het volgende:
Goedemorgen.
hoef je niet te werken/studeren ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:34 schreef Etsu het volgende:
Goedemorgen.
werken is voor mietjes en studeren doen alleen nerdjesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoef je niet te werken/studeren ofzo
wie is nou nurdjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
werken is voor mietjes en studeren doen alleen nerdjes
wat goed Fylaxquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:24 schreef Fylax het volgende:
kreeg net een compliment van mijn maatschappijleraar toen ik wat hij zei tegensprak
ze hebben het toen niet gedaan omdat jij er wasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
aanslagen in Istanbul op de plek waar ik de afgelopen zomer ook was
ik had daar kunnen staan ja
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:29 schreef Sked het volgende:
[..]
ze hebben het toen niet gedaan omdat jij er was
Over rechtstaat en rechters en politieke partijen. Toen zei hij "wat als een rechter die voor de PVV is bijvoorbeeld een rechtzaak krijgt waar een asielzoeker bij is betrokken. zou die dan expres de hoogste straf geven? omdat t een asielzoeker is"quote:
Wat is je leraar een achterlijk domme lulquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Over rechtstaat en rechters en politieke partijen. Toen zei hij "wat als een rechter die voor de PVV is bijvoorbeeld een rechtzaak krijgt waar een asielzoeker bij is betrokken. zou die dan expres de hoogste straf geven? omdat t een asielzoeker is"
toen zei ik dat je dat niet zomaar kunt zeggen omdat niet elk persoon die PVV stemt ook meteen tegen asielzoekers is.
ff kort gezegd want kan niet veel op tel![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Over rechtstaat en rechters en politieke partijen. Toen zei hij "wat als een rechter die voor de PVV is bijvoorbeeld een rechtzaak krijgt waar een asielzoeker bij is betrokken. zou die dan expres de hoogste straf geven? omdat t een asielzoeker is"
toen zei ik dat je dat niet zomaar kunt zeggen omdat niet elk persoon die PVV stemt ook meteen tegen asielzoekers is.
ff kort gezegd want kan niet veel op tel![]()
leraren zeggen altijd dat domme vragen niet bestaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou de lesbevoegdheid van die vent afnemen
idkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou de lesbevoegdheid van die vent afnemen
Reacties van de klas nadat ik bijna 'n minuut lang aan het praten was:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
sowieso, als je 'ja' zou zeggen als leerling, dan mag je ook wel terug naar vmbo
hoe druk je 'quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Reacties van de klas nadat ik bijna 'n minuut lang aan het praten was:
"woow nick!!"
"en nu in het Nederlands?"
"wow we kunnen nog veel van Nick leren"
":')"
coolquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Reacties van de klas nadat ik bijna 'n minuut lang aan het praten was:
"woow nick!!"
"en nu in het Nederlands?"
"wow we kunnen nog veel van Nick leren"
":')"
maar wat als je altijd raar kijkt?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja gewoon echt raar kijken. Het doet me echt denken aan
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:46 schreef Sked het volgende:
[..]
dan moet je eens gauw normaal gaan doen
wie komen er?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef Etsu het volgende:
nog 10 minuten, dan komen mn FOK!vriendjes
er zijn heel veel users die rond 11 uur niet postenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon opletten wie er ineens niet meer posten
misschien zijn het wel FOK!kers die hier niet postenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon opletten wie er ineens niet meer posten
brillenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Bril vergeten mee te nemen naar school.
Die heb ik ook, maar een bril zet ik nooit meer opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry voor mijn visuele beperking.
Ik ben echt blij met de mijnequote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar een bril zet ik nooit meer op
Had ik met een aanslag in Turkije, daar was ik een week ervoor op de zelfde plek.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
aanslagen in Istanbul op de plek waar ik de afgelopen zomer ook was
ik had daar kunnen staan ja
Een vriend van mij zit nu in Istanbul, die was gisteren nog op dat plein.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik met een aanslag in Turkije, daar was ik een week ervoor op de zelfde plek.
Komt toch wel dichtbij zo.*nee grapje*
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een vriend van mij zit nu in Istanbul, die was gisteren nog op dat plein.
Lijkt me mooie stad hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:34 schreef Sked het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je nog naar Istanbul zou willen. Ook voor vandaag.
Hij zit er al een half jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:34 schreef Sked het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je nog naar Istanbul zou willen. Ook voor vandaag.
was het gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:38 schreef Etsu het volgende:
Zo, ik ben klaar met sociaal doen, nu terug mn zolderkamertje in.
met wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel gezellig
ook lekkere broodjes gegeten
Ik ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dm wel even, want jij kent er ook een
dan kan je me nog wel DM'enquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
op basis van jullie pohi kennen jullie ze toch niet
Misschien moet je eens een handige vent aan de haak slaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:50 schreef Etsu het volgende:
ik ben gisteravond 2 uur bezig geweest met mn bed in elkaar zetten
zo verderkutwerk als je alleen bent
ben jij handig?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een handige vent aan de haak slaan
ik hou van oude mannetjesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet
Mijn vader wel, maar die is denk ik wat te oud voor je
Bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef je wel een seintje als een van mijn oma's overlijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |