abonnement Unibet Coolblue
pi_174086227
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:50 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, in een gesprek! Dat je daar niet zelf opgekomen bent. Neem nog een duveltje, stoere hufter. Een postduif heeft meer hersens en empathie dan jij.

:N :B
Nou nou.
pi_174086230
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat doe je niet. Dat is wat voor hufters, losers en dat soort volk (allemaal bedoeld zowel man als vrouw).
Bij kortstondige dingetjes wel, een relatie van jaren niet zo netjes nee.
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:53:09 #153
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174086238
Heb mij nog ingehouden....

:r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174086240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:50 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, in een gesprek! Dat je daar niet zelf opgekomen bent. Neem nog een duveltje, stoere hufter. Een postduif heeft meer hersens en empathie dan jij.

:N :B
Het zit je wel hoog, je bent zeker zelf te vaak gedumpt misschien door je emo gedrag?
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:55:57 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174086261
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:43 schreef LeesFoknl het volgende:

Hoop dat die "huidige kerel" jou ook op zo een manier dumpt. Want jij bent blijkbaar ervaringsdeskundige maar uitsluitend die ene kant: de ervaring van dumpende niet-empathische hufterige loser.
En hoe je het schrijft lijkt me het dat je het nog leuk vindt ook. Waarom, omdat je zo schattig pas 12, 14 of zo was? Hufter zijn zit in je, dat gaat niet vanzelf over.
:')

En ik maar denken dat de rant van magnetronkoffie niet zou worden overtroffen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:57:28 #156
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174086276
Jij denkt zeker de aanval is de beste verdediging, hufter. Die truc kennen ze al op de kleuterschool.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174086281
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij denkt zeker de aanval is de beste verdediging, hufter. Die truc kennen ze al op de kleuterschool.
U mad?
  zaterdag 30 september 2017 @ 09:00:07 #158
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174086291
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bij kortstondige dingetjes wel, een relatie van jaren niet zo netjes nee.
Nou wil je water bij je duveltje doen? :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174086300
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

U mad?
Wat zou die aanvinken bij psychische stoornis?
Maar om topic, als je een beetje tussen date en relatie inzit en je merkt dat het niet werkt dan kan dat prima via de app, zo van joh dit werkt niet voor mij ...etc etc.

Als je al jaren samen bent of samenwoont ga je niet even op je werk een appje sturen schat het is uit kom vanavond m'n spullen halen de groetjes verder.
pi_174086303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nou wil je water bij je duveltje doen? :N
Ik stuurde dat voor jouw mad berichten hoor , dat je het even weet.
  zaterdag 30 september 2017 @ 09:03:02 #161
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174086310
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

U mad?
Neuh, beetje opvoeden. Hopen dat ze inzien dat hufterig zijn niet stoer is. Ook niet voor pukkel-pubertjes.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174086317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neuh, beetje opvoeden. Hopen dat ze inzien dat hufterig zijn niet stoer is. Ook niet voor pukkel-pubertjes.
Je hebt wel veel vooroordelen, wie zegt dat het stoer is eigenlijk? Of maak je dat er zelf van?
pi_174086323
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat zou die aanvinken bij psychische stoornis?
Maar om topic, als je een beetje tussen date en relatie inzit en je merkt dat het niet werkt dan kan dat prima via de app, zo van joh dit werkt niet voor mij ...etc etc.

Als je al jaren samen bent of samenwoont ga je niet even op je werk een appje sturen schat het is uit kom vanavond m'n spullen halen de groetjes verder.
:D
Maar eens, in een lange relatie is het niet echt netjes. Maar het kan altijd nog erger, m'n allereerste serieuze relatie heb ik ook gedumpt per telefoon en haar opvolgster stond al klaar. Ze is nog steeds boos op me.
pi_174086367
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:04 schreef 8777 het volgende:

[..]

:D
Maar eens, in een lange relatie is het niet echt netjes. Maar het kan altijd nog erger, m'n allereerste serieuze relatie heb ik ook gedumpt per telefoon en haar opvolgster stond al klaar. Ze is nog steeds boos op me.
Hoe lang is dat geleden? Nog steeds boos?
pi_174086375
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso beetje raar om dat soort dingen op een forum te posten als je weet dat je ex dezelfde site ook bezoekt. Van jullie allebei overigens..
Sorry, ik hou me altijd heel erg in maar nu kon ik het niet laten om in te gaan op zijn hypocrisie.
pi_174086409
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:08 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden? Nog steeds boos?
18 jaar geleden, ze heeft nooit meer een woord tegen me gezegd. Was ook wel lullig want ik woonde met haar samen, ik was op vakantie toen ik haar dumpte en zei tegen haar dat ze opgerot moest zijn als ik terug kwam.
Volkomen terecht dat ze boos is, nog steeds.
pi_174086433
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:14 schreef 8777 het volgende:

[..]

18 jaar geleden, ze heeft nooit meer een woord tegen me gezegd. Was ook wel lullig want ik woonde met haar samen, ik was op vakantie toen ik haar dumpte en zei tegen haar dat ze opgerot moest zijn als ik terug kwam.
Volkomen terecht dat ze boos is, nog steeds.
Ow je had daar een ander gevonden? Dat was wel een klote streek inderdaad, was je dronken ofzo?
  zaterdag 30 september 2017 @ 09:19:07 #168
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174086452
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je hebt wel veel vooroordelen, wie zegt dat het stoer is eigenlijk? Of maak je dat er zelf van?
Ja, dat zegt degene die schrijft: (ik citeer) .... Wat zou die aanvinken bij psychische stoornis?
En jij? Wat vink jij aan bij alcohol, en bij hufter. En bij empathie vermoed ik ... weet niet wat dat is.

_O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174086481
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ow je had daar een ander gevonden? Dat was wel een klote streek inderdaad, was je dronken ofzo?
Nope, bij m'n volle verstand. Met die vrouw die ik op vakantie ontmoette ben ik mee getrouwd. Ze was het helemaal waard.
pi_174086508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, dat zegt degene die schrijft: (ik citeer) .... Wat zou die aanvinken bij psychische stoornis?
En jij? Wat vink jij aan bij alcohol, en bij hufter. En bij empathie vermoed ik ... weet niet wat dat is.

_O-
Ik vind Zware Hufter een prima bier.
pi_174086528
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:22 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nope, bij m'n volle verstand. Met die vrouw die ik op vakantie ontmoette ben ik mee getrouwd. Ze was het helemaal waard.
Uiteindelijk wel een goede beslissing geweest dan, los van de methode .😎
pi_174086726
Ik heb er geen moeite mee. Ik geef bij anderen dumpen wel de voorkeur aan gesprek.
Twiddel
pi_174086995
Sorry. Verkeerde persoon gequote.

Fijne dag. :*

[ Bericht 77% gewijzigd door bloempjuh op 30-09-2017 10:22:44 ]
Mon 'en!
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:15:54 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174087027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 01:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Gewoon "we moeten praten" appen. Heb je de helft al gedaan.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174092887
Ik had het via whatsapp uitgemaakt, dat mensen met elkaar gaan afspreken en het daarna uitmaken begrijp ik niet
pi_174094049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:34 schreef Kermit. het volgende:
Ik had het via whatsapp uitgemaakt, dat mensen met elkaar gaan afspreken en het daarna uitmaken begrijp ik niet
Waarom niet?
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:45:51 #177
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174094253
Ik heb het wel eens uitgemaakt via de app. Ook heeft wel eens iemand het uitgemaakt met mij via de app. Lekker boeiend. Verandert niks aan de inhoud.

Het is niet alsof ik behoefte heb om die persoon te zien als ze het uit wil maken. (Tenzij ik haar om wil praten en dus nog hoop heb dat het kan goedkomen). Zoniet, maak het dan gewoon uit en ga. Liefst digitaal. Alleen maar ongemakkelijk voor mij om nog een gesprek aan te gaan met iemand die ik wil, waarvan ik weet dat zij mij niet langer meer wil.

En andersom ook he, het is veel makkelijker om het uit te maken via de app dan zon moeizaam gesprek aan te moeten gaan: ja, maar waar ligt het aan? Kunnen we er nog aan werken? Met die waterige ogen, vol met hoop. Of juist boos en verwijtend: maar jij, jij hebt het mij nooit gemakkelijk gemaakt!! Of heel kalm, rustig en vol acceptatie. Maar dat is zeldzaam. Nee, liever appje doen.

[ Bericht 32% gewijzigd door Steef121 op 30-09-2017 17:03:02 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174094546
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:35 schreef Koewam het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is over, waarom zou je nog energie steken in de ander? Van te voren weten beide al dat het niet meer gaat.
pi_174101143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:34 schreef Kermit. het volgende:
Ik had het via whatsapp uitgemaakt, dat mensen met elkaar gaan afspreken en het daarna uitmaken begrijp ik niet
Kan, hangt van de relatie af.
pi_174101310
niet heel raar, sommige relaties bestaan ook voor 90% contact via de telefoon.
pi_174112483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Het is over, waarom zou je nog energie steken in de ander? Van te voren weten beide al dat het niet meer gaat.
Kweenie, ik vind dat je kans moet geven aan de ander om zijn of haar emoties te uiten. Dat is het eieren eten in een relatie, anders had je geen relatie aan moeten gaan als je dat niet aanwilt/aankunt.
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:33:56 #182
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174139689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:34 schreef Kermit. het volgende:
Ik had het via whatsapp uitgemaakt, dat mensen met elkaar gaan afspreken en het daarna uitmaken begrijp ik niet
Ja, maar jij bent ook maar een stomme kikker ...

o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 01:33:27 #183
451183 Mr.Lorenzoo
Born to be alive
pi_174155628
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:19 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wie regelt die karma precies?
Haha das een goede vraag viceversa !!
Wie het regelt weet ik ook niet.....
Weet alleen dat Karma de beste sexpartner is......
Karma neukt hard, diep en medogenloos ..... whahaaaa
Lees al jaren jullie forum, leuk dat ik nu ook een " fokker " ben
pi_174156566
Ugh.

Toevallig een aantal dagen geleden iemand gehad die dit bij mij flikte. Was een 'scharrel' waar ik in principe verder goed mee om ging.

Ik zei dat ik het waardeerde dat hij er nog een verhaaltje van maakte, maar ik het echt ongelooflijk onbeschoft vond mij op zo een manier te benaderen en het dan ook nog eens digitaal te doen.

Kortom: ik vind het bijzonder laf, asociaal en stijlloos. Maarja, je krijgt naar waar je mee om gaat kennelijk.

Smakeloos.
pi_174158505
Dit is een hele makkelijke manier om de keuze niet te hoeven verantwoorden (facebook en daarna blokkeren). Heb het ook meegemaakt bij iemand van 30. Vind het erg gemakkelijk. Zelf zou ik het nooit zo doen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174260969
Ik kan me niet voorstellen dat de ontvangende partij het verbreken van een relatie accepteert via app. Dan maak je toch vervolgens nog een afspraak om het erover te hebben?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_174262096
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:00 schreef hugecooll het volgende:
Dan verdien je wel klappen
Waar? :@ :9
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:34:45 #188
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174262116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waar? :@ :9
Gewoon op je bipsje of zo :@
pi_174263032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:51 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de ontvangende partij het verbreken van een relatie accepteert via app. Dan maak je toch vervolgens nog een afspraak om het erover te hebben?
Lijkt me wel ja
pi_174284353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat het echt stijlloos is om het op die manier te doen, zeker als dertiger. Op die leeftijd hoor je een relatie toch wel iets serieuzer te nemen als tien jaar geleden. Heb trouwens echt nog nooit gehoord dat dit gebeurt in die leeftijdscategorie.
Dan zal ik daar verandering in brengen! :D
Maar het klopt wel wat je zegt. Ik werd gedumpt in 1 bericht, geen reactie meer op mijn antwoord en verwijderd via fb.
Gotta love social media. Zo makkelijk. *O*
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_174284378
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:15 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dan zal ik daar verandering in brengen! :D
Maar het klopt wel wat je zegt. Ik werd gedumpt in 1 bericht, geen reactie meer op mijn antwoord en verwijderd via fb.
Gotta love social media. Zo makkelijk. *O*
Wow, hoe lang waren jullie bij elkaar?
pi_174284541
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Wow, hoe lang waren jullie bij elkaar?
Gelukkig niet lang. Maar 3,5 maand, ik zag het wel totaal niet aankomen.
En zijn bericht was het ook niet duidelijk dat het uit was (had het over twijfels, moeilijk met zichzelf, gaf mij complimenten blabla) en zat ik iedereen te vragen of ik nu gedumpt was. En velen zeiden dat ik gewoon eens deftig moet praten over verwachtingen etc. Niet dus. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_174284618
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:26 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Gelukkig niet lang. Maar 3,5 maand, ik zag het wel totaal niet aankomen.
En zijn bericht was het ook niet duidelijk dat het uit was (had het over twijfels, moeilijk met zichzelf, gaf mij complimenten blabla) en zat ik iedereen te vragen of ik nu gedumpt was. En velen zeiden dat ik gewoon eens deftig moet praten over verwachtingen etc. Niet dus. :')
Ook al beter laat dan nooit, triest en vooral laf eigenlijk :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:27 #194
442280 Prisha
Moonshine!
pi_174289525
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen. En dan heb ik het niet over iets wat iemand na een date of paar dates doet maar als je elkaar al een poosje ziet. De ene dag ben je nog samen, en daarna niks meer.

Gedumpt worden is nooit leuk...maar op deze manier :{
Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174289731
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen.
mijn god.

WOII is er niets bij
pi_174290667
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:

Gedumpt worden is nooit leuk...maar op deze manier :{
Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
Dit is wel herkenbaar ja :'(
Hell To The Liars
pi_174298142
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen. En dan heb ik het niet over iets wat iemand na een date of paar dates doet maar als je elkaar al een poosje ziet. De ene dag ben je nog samen, en daarna niks meer.

Gedumpt worden is nooit leuk...maar op deze manier :{
Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
Ook herkenbaar. Ik ga toch met verkeerde mensen om. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_174298736
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen. En dan heb ik het niet over iets wat iemand na een date of paar dates doet maar als je elkaar al een poosje ziet. De ene dag ben je nog samen, en daarna niks meer.

Gedumpt worden is nooit leuk...maar op deze manier :{
Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
Ja, herkenbaar..!!
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:32:22 #199
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174302229
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen. En dan heb ik het niet over iets wat iemand na een date of paar dates doet maar als je elkaar al een poosje ziet. De ene dag ben je nog samen, en daarna niks meer.

Gedumpt worden is nooit leuk...maar op deze manier :{
Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
Tis me wat;
Een week voor ons huwelijk belde ik met mijn verloofde, zij zei: schat over een paar dagen ben ik er, dan trouwen we en zijn we voor altijd samen. Sindsdien nooit neer iets van haar gehoord. Wat moet je dan doen,de gemeente bellen en het huwelijk afzeggen? Zou er iets met haar gebeurd zijn? Waar zij woonde had men 2 jaar ervoor bij rellen nog 400 mensen van haar ras vermoord). Het feest annuleren? Jaren later hoorde ik via via dat ze met een andere man getrouwd was, maar te laf om mij even te laten weten dat ze van een leven met mij afzag.
Hoe lang geleden dat was. Nu, whats appen bestond in ieder geval nog niet.

}:| :N
Nb. dit is geen grap of lulverhaaltje. Dit is echt zo gebeurd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:56:20 #200
442280 Prisha
Moonshine!
pi_174318502
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:32 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tis me wat;
Een week voor ons huwelijk belde ik met mijn verloofde, zij zei: schat over een paar dagen ben ik er, dan trouwen we en zijn we voor altijd samen. Sindsdien nooit neer iets van haar gehoord. Wat moet je dan doen,de gemeente bellen en het huwelijk afzeggen? Zou er iets met haar gebeurd zijn? Waar zij woonde had men 2 jaar ervoor bij rellen nog 400 mensen van haar ras vermoord). Het feest annuleren? Jaren later hoorde ik via via dat ze met een andere man getrouwd was, maar te laf om mij even te laten weten dat ze van een leven met mij afzag.
Hoe lang geleden dat was. Nu, whats appen bestond in ieder geval nog niet.

}:| :N
Nb. dit is geen grap of lulverhaaltje. Dit is echt zo gebeurd.
oh man, dit is toch vreselijk :{
ik kan er echt niet bij. Laf, respectloos...bah.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')