SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Neeee...ze wil niet gehozzeld worden.....of ze speelt hard2get.......quote:
sof is heel erg hard 2 get. Gewoon blijven proberen. De aanhouder wint jeweettochzelfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:12 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Neeee...ze wil niet gehozzeld worden.....of ze speelt hard2get.......
Ze haat mij,ik probeer haar negatieve gevoelens jegens mij een beetje te beinvloeden door haar kusjes te geven
Ik heb het ergens gelezen in een topic op n Marokkaans forum.quote:
hij is doodquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen in een topic op n Marokkaans forum.
Rest in peace.......maar watskebeurt dan?
Wat luister jij voor muziek?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen in een topic op n Marokkaans forum.
Rest in peace.......maar watskebeurt dan?
Noem eens watquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:41 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Van alles........... alles het maar lkkr klinkt haha
Dance,hip-hop r&b.nederhop,nederlandstalig...raggae,,,,quote:
Je noemt nu alle genres op die er zijn ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:45 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dance,hip-hop r&b.nederhop,nederlandstalig...raggae,,,,
Bedoel je mijn favo nummers ofzo? Best veel hoor..... en jij?
Wat vind jij goede muziek?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt nu alle genres op die er zijn ja.
Flixbusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:50 schreef Fylax het volgende:
Verdomme.FlixBus tijden net verkeerd vandaag. Wil naar m'n bae toe today.
Ik luister allesquote:
Nee ik schijn alleen een paar minuten door de kamer te hebben gelopen en heel gefrustreerd te zijn geweest dat ik de deur niet openkreeg.quote:
Inderdaad. Erg fijn ook Nijmegen - Rotterdam supegoedkoop en snel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Flixbusben naar Hamburg geweest in augustus met die dingen. Spotgoedkoop
Slaapwandel je vaker dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ik schijn alleen een paar minuten door de kamer te hebben gelopen en heel gefrustreerd te zijn geweest dat ik de deur niet openkreeg.
Dance vindt ik wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister allesNee voornamelijk beetje oude rock en dance/trance denk ik
Dan blijf je toch geen pitten bij je gf en ga je de volgende dag terugquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg fijn ook Nijmegen - Rotterdam supegoedkoop en snel.
Hij rijdt doordeweeks alleen maar tot kei vroeg. 20:25 gaat de laatste in Rotterdam
hang camera's op dan kan je jezelf zien de volgende keer. Hoe weet je dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ik schijn alleen een paar minuten door de kamer te hebben gelopen en heel gefrustreerd te zijn geweest dat ik de deur niet openkreeg.
Zijn vriendin gok ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
hang camera's op dan kan je jezelf zien de volgende keer. Hoe weet je dit eigenlijk?
Ik heb toch gewoon school morgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dan blijf je toch geen pitten bij je gf en ga je de volgende dag terug
Dit vind ik wel heel kutquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dance vindt ik wel lekker.
Hou je hier ook van?
Als je er pas om 15;55 bent is wel kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is 20:25 terug toch een prima tijd?
Alsof mijn ouders dat goed vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan kom je toch gwn een paar uurtjes later?
wacht gewoon tot het weekendquote:
nahquote:
Ik vind Lonely Planet best wel kut eigenlijk. Het zijn niet echt reisboeken waar je lekker doorheen kan bladerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Net lonely Planet boekjes gedownload. Veel te veel pagina's
misschien in vliegtuig beetje doorbladerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Lonely Planet best wel kut eigenlijk. Het zijn niet echt reisboeken waar je lekker doorheen kan bladerenIs wel leuker vaak
Hahaha ja dus dat.. Ik vind et echt moeilijk om n paar nummers op te noemen. Ik ga er even over nadenken oke?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt nu alle genres op die er zijn ja.
ahh liefquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
nah
beter iets dan niets
er is zegmaar iets gebeurd in privesferen bij haar en ik wil dr graag ff troosten
Ik ben met die bus 1 uur en 35 minuten onderweg. Met de trein ben ik meer dan 2 uur onderweg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
of je pakt gewoon een trein fylax.
moeilijk hoor
Er gaan na 20.35 geen treinen meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben met die bus 1 uur en 35 minuten onderweg. Met de trein ben ik meer dan 2 uur onderweg.
Ofwel, dan kan ik dus nog steeds niet langer blijven.
Ik moet toch ook weer op tijd thuis zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er gaan na 20.35 geen treinen meer?
Dan was het probleem dus niet de bus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet toch ook weer op tijd thuis zijn.
Daarnaast is treinreizen ongelofelijk duur in Nederland. Of heb je studenten OV?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben met die bus 1 uur en 35 minuten onderweg. Met de trein ben ik meer dan 2 uur onderweg.
Ofwel, dan kan ik dus nog steeds niet langer blijven.
Als de bus om half 10/10 uur zou gaan ben ik nog gewoon op een redelijke tijd thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan was het probleem dus niet de bus.
Achja, voor een keertje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Daarnaast is treinreizen ongelofelijk duur in Nederland. Of heb je studenten OV?
gewoon blackaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Daarnaast is treinreizen ongelofelijk duur in Nederland. Of heb je studenten OV?
Mijn ouders willen gewoon dat ik op tijd thuis ben. Andershad ik dat wel kunnen doen ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En jij slaapt toch nooit voor 3 uur.
Dus kun je net zo goed de laatste trein van rond 12en naar Nijmegen nemen.
weet nog niet. Denk redelijk snel naar Cambodja. Daar het zuiden en noordwesten dan Vietnam via kust omhoog. Laos. En weer afzakken naar bangkok en dan kijken hoeveel tijd ik nog heb.quote:
Oh oke ja voor een keertje is niet zo ergquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Achja, voor een keertje.
nee zit middelbare
bangkok ben je vrij snel klaar meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet nog niet. Denk redelijk snel naar Cambodja. Daar het zuiden en noordwesten dan Vietnam via kust omhoog. Laos. En weer afzakken naar bangkok en dan kijken hoeveel tijd ik nog heb.
Gewoon boetetje klaar, of je ontwijkt conducteur gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Volgens mij kom je daar wel mee weg als je minderjarig bent.
ja moet nog even kijken of er iets leuks is tussen bangkok en Cambodjaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bangkok ben je vrij snel klaar mee
Gewoon in de wc verstoppen toch. Wacht, ze hebben toch van die poortje in R'dam? Dan kom je er toch niet uit zonder kaartje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon boetetje klaar, of je ontwijkt conducteur gewoon
ojaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gewoon in de wc verstoppen toch. Wacht, ze hebben toch van die poortje in R'dam? Dan kom je er toch niet uit zonder kaartje?
Laosquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja moet nog even kijken of er iets leuks is tussen bangkok en Cambodja
Ik heb 1 jaar lang Arnhem > Rotterdam zwart gedaan elk weekend retour, 2x boetequote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Er wordt echt weinig gecontroleerd. Zwart reizen is wel rendabel volgens mij. Alleen steeds opletten
Ik heb het nu over de tram in Den Haag
Heb al zoveel geld bespaard door FlixBus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oh oke ja voor een keertje is niet zo erg
nog totaal niet hostels verdieptquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vast wel.
ik doe niet die ding alleen
Heb je in Bangkok sushi op ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb in bangkok wel de beste sashimi ooit gegeten
ja laatste dag met neef en zn vrouwquote:
Je komt in Rotterdam voor 2 euro? Woon je 2 huizen naast je vriendin of wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb al zoveel geld bespaard door FlixBus.
Ben nu twee keer in Rotterdam geweest. Is 80 euro.
met flixbus in totaal 4 euro.
Haha jij bent toch ook nog niet zo oudquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oja
Dat is allemaal voor mijn tijd joh. Ik ben nog van de strippenkaart
Zal best ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja laatste dag met neef en zn vrouw
zo'n poshe tent waar alleen maar rijke thai zatenbest raar na 3 weken gewoon op straat eten enzo
maar goed jongen.
Mwah, nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal best ja.
En nog best goedkoop zeker
die flixbus nijmegen-rotteedam is of 1 euro of 7 euroquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je komt in Rotterdam voor 2 euro? Woon je 2 huizen naast je vriendin of wat?
en dat in Thailandquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, nee.
Ik was voor mijn portomonee vrij blij dat de vrouw van mijn neef (is thaise) ons onder geen beding wilde laten betalen.
In Thailand kan je alles zo duur krijgen als je wilt hoor. Zeker luxerestaurantsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dat in Thailandjezus
heb je wel heel luxe gegeten
Nu ben ik wel benieuwd naar de naam van die tentquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand kan je alles zo duur krijgen als je wilt hoor. Zeker luxerestaurants
ik vraag me echt of hoe dat uitkan voor die Flixbusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
die flixbus nijmegen-rotteedam is of 1 euro of 7 euro
Zal eens aan neef vragen hoe dat heette.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de naam van die tent
Ik snap t ook niet. Ik zit elke keer maar met 3-6 mensen in de bus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik vraag me echt of hoe dat uitkan voor die Flixbus
Wtfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal eens aan neef vragen hoe dat heette.
Ik was namelijk die dag al wel zodanig uitgeput dat ik weinig invloed meer had over de planning.
Zat een paar tafels verderop een Brit van ~80 met een vrouwtje van mijn leeftijd met kind
Raar inderdaad. Beetje zelfde als Ryanair, voor 20 euro naar Spanje vliegen, echt wtf.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet. Ik zit elke keer maar met 3-6 mensen in de bus.
moet je nagaan. 3 tot 6 euro in totaal voor n ritje
Ik ga morgen heen voor n euro en terug voor 7 euro. is echt geen geldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Beetje zelfde als Ryanair, voor 20 euro naar Spanje vliegen, echt wtf.
wtfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal eens aan neef vragen hoe dat heette.
Ik was namelijk die dag al wel zodanig uitgeput dat ik weinig invloed meer had over de planning.
Zat een paar tafels verderop een Brit van ~80 met een vrouwtje van mijn leeftijd met kind
Inderdaad. Veel plezier manquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga morgen heen voor n euro en terug voor 7 euro. is echt geen geld
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
Mijn account bestaat vandaag trouwens 3 jaar.
ik zie nu 9 euro voor 14 man dormquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag wel veel bordjes met hostel 200 baht
Wat is je mooiste reis tot nu toe?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik nog een keer ga pak ik ergens rustiger eiland en pak ik daar wel even uit
ga gewoon naar toe en pak ergens een schooier hostelquote:
Je kan daar toch kijken.quote:
Dat zou ik wel ernstig afraden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon op Kho San Road eerste beste hostel instappen
eerste vind ik wel fijn al geboekt te hebben :$quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan daar toch kijken.
Gewoon op Kho San Road eerste beste hostel instappen
Zou niet tussen VS/Thailand kunnen kiezen neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
tja maar als ik moest kiezen zou ik het wel weten. Heb jij dat niet?
Dan kan een goed teken zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou niet tussen VS/Thailand kunnen kiezen nee
Beide geen geweldige steden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
New York wel 100 keer over Bangkok trouwens.
Bangkok is een stad die je moet ervaren maar absoluut geen fijne stad na meer dan 3 dagen
New York is heel tof inderdaad. Bangkok ben ik nog nooit geweest en staat ook niet echt op m'n lijstje ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
New York wel 100 keer over Bangkok trouwens.
Bangkok is een stad die je moet ervaren maar absoluut geen fijne stad na meer dan 3 dagen
Niks boven Europa idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beide geen geweldige steden.
Europese steden 10x beter dan beide
Ik ben sowieso geen enorme fan van de grote steden in den VS.quote:
Ik vond New York wel 1 van mijn favoriete steden, de cultuur is tof, alle parken om weer beetje te relaxen, heerlijkkk etenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beide geen geweldige steden.
Europese steden 10x beter dan beide
Ik vind het vooral een enorm overschatte stad, NYC.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond New York wel 1 van mijn favoriete steden, de cultuur is tof, alle parken om weer beetje te relaxen, heerlijkkk etenNee echt ga daar zeker nog regelmatig terugkeren
AL moet ik zeggen dat de laatste keer in London ook wel weer erg nice was. Was daar charme beetje van vergeten
Lijkt me ook ja.quote:
Daar heb jij gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
15 miljoen mensen over een kam scheren
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb jij gelukkig geen last van.
Vind er vooral veel pretentieuzen tussen zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen. Maar als je London gewend bent dan snap ik wel dat je New Yorkers je niet liggen
En de hele dag hoor je vooral de wat jongerequote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind er vooral veel pretentieuzen tussen zitten
Amerikanen praten echt afschuwelijk ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de hele dag hoor je vooral de wat jongere
And then I was like, and I was like, like like
Hou je bek
Ga ik waarschijnlijk nog heen dit jaar. Lijkt het op NY?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond Chicago verder wel een aardige stad.
Mwah, ja en nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga ik waarschijnlijk nog heen dit jaar. Lijkt het op NY?
Dit keer scheer je 300+ miljoen over 1 kam. Ongelooflijk manquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen praten echt afschuwelijk ja.
Amerikaanse accenten zijn gewoon afschuwelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dit keer scheer je 300+ miljoen over 1 kam. Ongelooflijk man
Eens maar ze praten niet allemaal zo kutquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaanse accenten zijn gewoon afschuwelijk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals ze in Groningen een spraakgebrek hebben, sommige plekken hebben dat nu eenmaal.
Het ene accent is minder kut dan de andere.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Eens maar ze praten niet allemaal zo kut
Dit is gewoon waar hoor. Buiten de stad praten ze gewoon als de gemiddelde Neanderthalerquote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ene accent is minder kut dan de andere.
Maar het is nooit mooi.
Eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik de VS best duur voor vakantie.
Vooral als je fatsoenlijk uit eten wil op een vakantie :$
Wat een dom gelul zeg. Tuurlijk heb je er lompe boeren tussenzitten maar die heb je overal. Heeft verder ook niks met spraakgebrek te maken maar gewoon accentquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar hoor. Buiten de stad praten ze gewoon als de gemiddelde Neanderthaler
Wij waren er dan wel zodanig lang dat we niet elke dag uit eten gingen. Beetje koken in airbnb'tjesquote:
mcdonalds elke dag jatochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik de VS best duur voor vakantie.
Vooral als je fatsoenlijk uit eten wil op een vakantie :$
Enige wat goedkoper is dan in Nederland jaquote:
Kon je wel betaalbare groenten kopen enzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij waren er dan wel zodanig lang dat we niet elke dag uit eten gingen. Beetje koken in airbnb'tjes
Was ook prima.
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige wat goedkoper is dan in Nederland ja
Nee gek.quote:
Rotterdam geboren. Heb wle 6 jaar in Emmen gewoond helaasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:10 schreef Calcio het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij ook een Groninger was, Fok-it.
alles is duur in NYquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Champagne is in NY ook vies duur. Voor simpele fles die hier nog geen 100 kost betaal je daar zo tegen de 1000
Beste hotel uitgeroepen van Thailand ofzo las ik laatst. Dus ze zullen prijzen wel omhooggegooid hebben. Of ik had goedkopere kamer ofzoquote:
Dat is in elke metropole wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Champagne is in NY ook vies duur. Voor simpele fles die hier nog geen 100 kost betaal je daar zo tegen de 1000
zoiets ga ik op het eind wel doen. Paar daagjes resort aan de kust ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste hotel uitgeroepen van Thailand ofzo las ik laatst. Dus ze zullen prijzen wel omhooggegooid hebben. Of ik had goedkopere kamer ofzo
Buenos Aires 5 euro voor een blikjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
In bepaalde clubs in London gaat een biertje ook 10x over de kop.
Emmen zou ik ook niet vrolijk van worden neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam geboren. Heb wle 6 jaar in Emmen gewoond helaas
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Buenos Aires 5 euro voor een blikje
Drenthe is sowieso veenlijk united jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
Emmen zou ik ook niet vrolijk van worden nee
Party hostel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
Maar dit weekend maar even goed naar kijken en dorm in party hostel boeken
waar heb je het over broerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
With a 36-person dorm room, this place is always hopping
36Tering
kk welkequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
With a 36-person dorm room, this place is always hopping
36Tering
Praagquote:
Party hostelsxquote:
Vreselijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drenthe is sowieso veenlijk united ja
oh, is dat anders dan een gewoon hostel?quote:
haha doen alsof ik de enige wasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ahmad1nejad
wanneer weer porn posten en allemaal ban krijgen?
nee anders had niet iedereen ban gekreeg hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
haha doen alsof ik de enige was
Moet even kijken wat ik an budget heb maar denk dat het deze zomer wel oost-europa word jaquote:
Maare ik ben bang dat als ik nu wat fout doe ik ineens een heel lange ban krijgquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee anders had niet iedereen ban gekreeg he
je mag toch tieten posten of nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ahmad1nejad
wanneer weer porn posten en allemaal ban krijgen?
Ik weet niet meer wat er toen gepost werd.quote:
Ja maar een beschaafde en verhulde penis nietquote:
Toen had ik een Tumblr gepost en ging iedereen vrouwen daaruit posten hierquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er toen gepost werd.
Ik weet wel dat er 5 mogen f5'en
welke clubs ben je dan geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik kocht daar gewoon drank, daar doen ze niet zo moeilijk.
de tumbler van f?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen had ik een Tumblr gepost en ging iedereen vrouwen daaruit posten hier
Wie is F?quote:
Dat hoef ik ook niet te zien hoor. Mortaxx en Etsu zijn daar wel gek opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar een beschaafde en verhulde penis niet
ja die wil ik voorkomenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn tante doet ook altijd backpacken en hostels enzo, en die gaat altijd naar hostels met alleen maar communisten en socialisten
heel apart
zwarte schaap van la familiaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh mijn tante niet
maar ja
die is zelf marxist
Volgens mij postte ik die voor rezania ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet te zien hoor. Mortaxx en Etsu zijn daar wel gek op
Kwartassenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik postte wat goeie kwartassen en daarna nog wat flinke genotsstaven en daarna was ik geband samen met nog een paar
helaas wel ja, smaak is soms ver te zoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KwartassenWorden door 90 procent van de fokkers alleen maar smerige zeugen gepost
eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KwartassenWorden door 90 procent van de fokkers alleen maar smerige zeugen gepost
oh rezaniaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Volgens mij postte ik die voor rezania ofzo
tepelpiercingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat vinden julllie hier van dan?
[ afbeelding ]
nee joh valt reuze meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mortaxx kwam jij ook veel backpackers tegen die dachten met iets intellectueels/spiritueels bezig te zijn
Daar is weinig mis meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat vinden julllie hier van dan?
[ afbeelding ]
doeiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is weinig mis mee
Tot over 2 weken he
al genoeg tegen gekomen en ik mijd hostels in het algeheelquote:
Harembroekenquote:
negerinnenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik had gister nog een smerige negerin in klb gepost dus ik denk dat ik hiermee wel goed zit
heb je het nu over mannen of vrouwen?quote:
echt absoluut geen gezichtquote:
Met een mooie negerin is niks mis, maar deze was wel viesquote:
hier weet jij alles van?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
Die broeken kun je makkelijk je hand in doen
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
(dan raad ik het af om in keulen met zo'n broek te lopen)
gewoon armlengte afstand toch is er niks aan de hand. Minstens een halve meter achter de man kan er nooit wat gebeuerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
(dan raad ik het af om in keulen met zo'n broek te lopen)
Zoe Saldana is wel mooie geiinte damequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Met een mooie negerin is niks mis, maar deze was wel vies
Jammer dat je mijn andere subtiele sneer niet opmerktequote:
Ik zou halle berry ook wel doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoe Saldana is wel mooie geiinte dame
Jammer is dat inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, vrouwen die op reis zijn gaan zich vaak een stuk minder charmant kleden.
Jammer.
Mijn vriendin krijgt nog wel eens het onzalige idee om opeens vans te gaan dragen op vakantie.quote:
Daar is weinig mis meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt nog wel eens het onzalige idee om opeens vans te gaan dragen op vakantie.
Smakeloos manquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt nog wel eens het onzalige idee om opeens vans te gaan dragen op vakantie.
beetje dik!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie dit te dun?
Nope.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
inclu tuinbroek?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen dit soort dingen wel van Allah?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
mogen dit soort dingen wel van Allah?
hotpants croptop genotquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, vrouwen die op reis zijn gaan zich vaak een stuk minder charmant kleden.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |