Mocht dat gebeuren en mocht Bieber tot de "club van 27" worden gerekend, dan komt daar protest tegen....quote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Bieber sterft als hij 27 is zoals een echte rockgod betaamt
Maar dat mag nietquote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind helemaal niks van David Bowie leuk. Ik heb nog nooit een album van David Bowie beluisterd.
Ga je dan eindelijk met een bordje demonstreren?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren en mocht Bieber tot de "club van 27" worden gerekend, dan komt daar protest tegen....
Er is ook gewoon geen kut aan allemaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind helemaal niks van David Bowie leuk. Ik heb nog nooit een album van David Bowie beluisterd.
samequote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik haak af. Vind er geen hol aan en het zal niet veel beter worden.
Ach... als Justin Bieber ooit sterft, zul je het begrijpen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk met een bordje demonstreren?
Pauw heeft meestal wel leukere gesprekken met Ad.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
same
Jinek is gewoon een matige kutshow
Nee. Over smaak valt namelijk niet te twisten.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is ook gewoon geen kut aan allemaal.
Efteling komt nu met een gigantische splitsquote dat dit niet klopt.
Bieber heeft meer kliks op youtube dan David Bowie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... als Justin Bieber ooit sterft, zul je het begrijpen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind sommige nummers wel leuk maar ik word altijd bang van die fans die hij aantrekt die alles maar dan ook alles weten en over ieder album boeken lezen en ieder personage tot in de details kunnen beschrijven, net als Bruce Springsteen fans die hem The Boss noemen en alleen naar The Boss luisteren en verder alles minder dan The Boss vinden.
Ton Elias Kamervoorzitter..quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Martin Bosma Kamervoorzitter..![]()
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
Dat zal vast wel ergens ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar is het wel, aangezien Bowie zo veel verschillende soorten muziek heeft gemaakt, dat het wel raar moet lopen, wil er helemaal niks van je gading bij zitten.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bieber heeft meer kliks op youtube dan David Bowie.
Ik zie hem wel eens zitten als ik langs Politiek24 zap, volgens mij doet hij het wel prima.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij is waarschijnlijk de beste van de vier kandidaten. Maar ja, hij is van de PVV. Nou zouden partijen daar op zich nog wel overheen kunnen stappen, maar zijn partijleider heeft de Tweede Kamer recent een "nepparlement" genoemd.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij is zo'n FrontPage GeenStijl troll..quote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens zitten als ik langs Politiek24 zap, volgens mij doet hij het wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |