SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
De nieuwe achievements voor Blood & Wine zijn op Steam toegevoegd. Dat gebeurt meestal kort voordat een game/uitbreiding uitkomt. Dus ik voorspel dat 'ie 19 mei uitkomt, want dan is het precies een jaar nadat de originele game uitkwam.
Lijkt mij iets te snel, hebben nog geen trailer ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
De nieuwe achievements voor Blood & Wine zijn op Steam toegevoegd. Dat gebeurt meestal kort voordat een game/uitbreiding uitkomt. Dus ik voorspel dat 'ie 19 mei uitkomt, want dan is het precies een jaar nadat de originele game uitkwam.
19 mei is veel te kort dag qua marketing. Mik op 7/10 juni.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
HoS was een goede maand van te voren aangekondigd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:24 schreef The_Substitute het volgende:
Het is een uitbreiding. Van een game die iedereen al lang en breed gespeeld heeft. Daar hoeven ze echt geen tijd voor uit te trekken zoals voor een volledige game.
Bij HoS was volgens mij ook ongeveer een week voordat 'ie uitkwam, dat de achievements toegevoegd werden. En als ze in de komende dagen een trailer uitbrengen, zal dat gelijk opgepakt worden door alle media, want volgens mij kijken de meeste mensen hier naar uit en zal het dus binnen de kortste keren ieders oor bereikt hebben.
Die draw distances schijnen ook ongekend goed te zijn. Je kan de sneeuw gedetailleerd zien liggen op de bergen in de verte.quote:
Dat wel, maar het zijn wel allemaal wel heel erg vrolijke kleurtjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |