Ik ben ook Aldi-fanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben aldi fan, maar ik weet ook niets van levensmiddelen
Groente en fruit zijn bij de meeste Supermarkten om te huilen, composthoopmateriaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:40 schreef Forbry het volgende:
Oh, wel één minpunt van de Aldi. De verse groente en fruit. Daar valt nog wel veel te verbeteren, want veel daarvan is doorgaans niet zo best. Wat dat aangaat vind ik de Lidl juist weer erg goed. De AH is op dat punt ook heel slecht trouwens, de groente en fruit ziet er bij de AH vaak "goed" uit, maar smaakt vaak nergens naar of het is net alsof je plastic zit te eten (is volgens mij ook flink met rotzooi bespoten).
AH kwaliteit? Valt in mijn ogen tochwat tegen hoor. Ik word daar al heel verdrietig als ik al die (hihi, snap je 'm?!) lelijke 35%-korting stickers zie op de verse producten als groenten en vlees. Daarbij ben ik al ik in vele AH's geweest, maar vaak tref je ook lege schappen, slechts een beperkt assortiment en irritant jong (en teveel) personeel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het doet pijn als iemand de waarheid spreekt he? Maar veel plezier met die zooi van de Aldi, ik ga wel naar een kwaliteitswinkel.
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:27 schreef Unites het volgende:
AH kwaliteit? Valt in mijn ogen tochwat tegen hoor. Ik word daar al heel verdrietig als ik al die (hihi, snap je 'm?!) lelijke 35%-korting stickers zie op de verse producten als groenten en vlees.
hap niet zo, het joch is 17quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:27 schreef Unites het volgende:
[..]
AH kwaliteit? Valt in mijn ogen tochwat tegen hoor. Ik word daar al heel verdrietig als ik al die (hihi, snap je 'm?!) lelijke 35%-korting stickers zie op de verse producten als groenten en vlees. Daarbij ben ik al ik in vele AH's geweest, maar vaak tref je ook lege schappen, slechts een beperkt assortiment en irritant jong (en teveel) personeel.
Er is niks mis met de Aldi. Wij halen gewoon daar de producten die we lekker vinden en de rest bij de AH, Jumbo, Emté, etc. Jij kan echt niet bepalen wat voor een ander kwaliteit is. Daar staan geen vaste normen voor opgesteld hoor.
Sorryquote:Op donderdag 14 januari 2016 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hap niet zo, het joch is 17
En vast ook slimmerquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:17 schreef Unites het volgende:
[..]
Sorry
Mijn meeste klasgenoten zijn zo oud (of zelfs jonger)...
Bij Aldi vind ik het altijd heel digitaal: Of het is prima, of het ligt letterlijk weg te rotten in het schap. Van die 'mwah, is wel oké'-kwaliteit zoals bij de AH kom ik er bijna nooit tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:40 schreef Forbry het volgende:
Oh, wel één minpunt van de Aldi. De verse groente en fruit. Daar valt nog wel veel te verbeteren, want veel daarvan is doorgaans niet zo best. Wat dat aangaat vind ik de Lidl juist weer erg goed. De AH is op dat punt ook heel slecht trouwens, de groente en fruit ziet er bij de AH vaak "goed" uit, maar smaakt vaak nergens naar of het is net alsof je plastic zit te eten (is volgens mij ook flink met rotzooi bespoten).
Klopt, was mij ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef stavromulabeta het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend fijn vind aan de Aldi is het personeel: Gewoon volwassen mensen die efficiënt werken zonder al te veel in de weg te staan. De Jumbo en AH worden hier voornamelijk gerund door jollige pubers vooral met elkaar bezig zijn en winkelen is daar vaak een soort hordelopen tussen de verweesde rolcontainers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |