abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159044959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben aldi fan, maar ik weet ook niets van levensmiddelen
Ik ben ook Aldi-fan :Y (al vind ik de Lidl, Jumbo en Hoogvliet óók leuk).

Die bij ons in de buurt is modern en heel ruim opgezet. Op een aantal tijdstippen moet je de winkel vermijden, want dan is het wel héél erg druk, maar voor de rest is het daar doorgaans ook heerlijk rustig winkelen. Dit i.t.t. bij onze AH, waar het áltijd druk is.

Ik vind dat ze bij de Aldi onwijs veel lekkere dingen hebben en ze hebben ook behoorlijk wat (en steeds meer!) biologische, fairtrade, etc. producten (en inderdaad, wat de TS al schreef, de verpakkingen lijken ook steeds aantrekkelijker te worden). Onze Aldi is eigenlijk best netjes, maar ook al staat alles idd wel in dozen enzo, dat kan mij ook gewoon helemaal niks schelen. Vind dat rommelige (i.v.m. de AH) juist wel wat hebben. Maakt het wat gezelliger ofzo en zelf iets uit een doos moeten pakken, nou poe poe zeg, wat een moeite. :') De mensen achter de kassa zijn hier ook heel vriendelijk.

De Lidl vind ik op zich ook een leuke winkel, maar die van ons is net iets verder weg en is een niet-gemoderniseerde (oud, klein/krap en geen vers brood-afdeling). De Aldi heeft dan toch mijn voorkeur. De Aldi heeft ook net iets meer producten die ik lekker vind, al zijn er nog steeds wel een paar dingen die ik of meneer Forbry van de Lidl wil hebben (die alleen de Lidl heeft of die bij de Lidl lekkerder zijn).

De AH probeer ik zoveel mogelijk te vermijden (maar is een XL en heeft wel het grootste assortiment, dus af en toe moet ik daar helaas nog wel naartoe).

Ik denk dat we gemiddeld bezien in een maand tijd 3 van de 4x de grote boodschappen bij de Aldi doen en 1 van de 4x bij de Lidl. Voor de overige ("kleinere") boodschappen is het dan Jumbo, Turkse/Marokkaanse winkel, Hoogvliet en AH XL. In die volgorde.
Tails tell tales
pi_159045600
Oh, wel één minpunt van de Aldi. De verse groente en fruit. Daar valt nog wel veel te verbeteren, want veel daarvan is doorgaans niet zo best. Wat dat aangaat vind ik de Lidl juist weer erg goed. De AH is op dat punt ook heel slecht trouwens, de groente en fruit ziet er bij de AH vaak "goed" uit, maar smaakt vaak nergens naar of het is net alsof je plastic zit te eten (is volgens mij ook flink met rotzooi bespoten).
Tails tell tales
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:43:25 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159045679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:40 schreef Forbry het volgende:
Oh, wel één minpunt van de Aldi. De verse groente en fruit. Daar valt nog wel veel te verbeteren, want veel daarvan is doorgaans niet zo best. Wat dat aangaat vind ik de Lidl juist weer erg goed. De AH is op dat punt ook heel slecht trouwens, de groente en fruit ziet er bij de AH vaak "goed" uit, maar smaakt vaak nergens naar of het is net alsof je plastic zit te eten (is volgens mij ook flink met rotzooi bespoten).
Groente en fruit zijn bij de meeste Supermarkten om te huilen, composthoopmateriaal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_159090599
Hier ook een Aldi shopper.
Vind er sommige zaken heel goed, en andere zijn bij Lidl of jumbo beter.
Wat ik heel goed vind is:
gerookte zalm 200g ¤3
vaatwasblokjes. in wateroplosbaar zakje ( dat heeft de lidl niet)
verse groente, is niet minder in kwaliteit dan jumbo of lidl wel goedkoper wel minder keus
de dievries hamburges , per 2 verpakt v/a ¤3 euro.
kruidenkaas ( icm met de zalm hmm)
zoet broodbeleg als hagelslag en vruchtenhagel
kipfilet en kalkoen filet dun gesneden. Goede kwaliteit, en prijs.

Ja, niet alles ligt netjes in de schappen en er is minder personeel. Maarja als je zo makkelijk geld kan besparen op dagelijkse uitgaven...

Wij hebben veel supers in de buurt en de ALDI wint steeds meer jumbo en lidl. Brood vind ik wel slecht bij aldi.
yes, it's me!
pi_159090968
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:07 schreef Calcio het volgende:

[..]

Het doet pijn als iemand de waarheid spreekt he? Maar veel plezier met die zooi van de Aldi, ik ga wel naar een kwaliteitswinkel.
AH kwaliteit? Valt in mijn ogen tochwat tegen hoor. Ik word daar al heel verdrietig als ik al die (hihi, snap je 'm?!) lelijke 35%-korting stickers zie op de verse producten als groenten en vlees. Daarbij ben ik al ik in vele AH's geweest, maar vaak tref je ook lege schappen, slechts een beperkt assortiment en irritant jong (en teveel) personeel.

Er is niks mis met de Aldi. Wij halen gewoon daar de producten die we lekker vinden en de rest bij de AH, Jumbo, Emté, etc. Jij kan echt niet bepalen wat voor een ander kwaliteit is. Daar staan geen vaste normen voor opgesteld hoor.
pi_159091221
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:27 schreef Unites het volgende:
AH kwaliteit? Valt in mijn ogen tochwat tegen hoor. Ik word daar al heel verdrietig als ik al die (hihi, snap je 'm?!) lelijke 35%-korting stickers zie op de verse producten als groenten en vlees.
Waarom?
pi_159091281
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:27 schreef Unites het volgende:

[..]

AH kwaliteit? Valt in mijn ogen tochwat tegen hoor. Ik word daar al heel verdrietig als ik al die (hihi, snap je 'm?!) lelijke 35%-korting stickers zie op de verse producten als groenten en vlees. Daarbij ben ik al ik in vele AH's geweest, maar vaak tref je ook lege schappen, slechts een beperkt assortiment en irritant jong (en teveel) personeel.

Er is niks mis met de Aldi. Wij halen gewoon daar de producten die we lekker vinden en de rest bij de AH, Jumbo, Emté, etc. Jij kan echt niet bepalen wat voor een ander kwaliteit is. Daar staan geen vaste normen voor opgesteld hoor.
hap niet zo, het joch is 17 :')
Ja doei.
pi_159092655
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hap niet zo, het joch is 17 :')
Sorry :@

Mijn meeste klasgenoten zijn zo oud (of zelfs jonger)... :')
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:44:44 #34
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159093063
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:17 schreef Unites het volgende:

[..]

Sorry :@

Mijn meeste klasgenoten zijn zo oud (of zelfs jonger)... :')
En vast ook slimmer
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_159131415
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:40 schreef Forbry het volgende:
Bij Aldi vind ik het altijd heel digitaal: Of het is prima, of het ligt letterlijk weg te rotten in het schap. Van die 'mwah, is wel oké'-kwaliteit zoals bij de AH kom ik er bijna nooit tegen.

Wat ik trouwens ontzettend fijn vind aan de Aldi is het personeel: Gewoon volwassen mensen die efficiënt werken zonder al te veel in de weg te staan. De Jumbo en AH worden hier voornamelijk gerund door jollige pubers vooral met elkaar bezig zijn en winkelen is daar vaak een soort hordelopen tussen de verweesde rolcontainers.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:50:26 #36
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_159136416
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef stavromulabeta het volgende:
Wat ik trouwens ontzettend fijn vind aan de Aldi is het personeel: Gewoon volwassen mensen die efficiënt werken zonder al te veel in de weg te staan. De Jumbo en AH worden hier voornamelijk gerund door jollige pubers vooral met elkaar bezig zijn en winkelen is daar vaak een soort hordelopen tussen de verweesde rolcontainers.
Klopt, was mij ook al opgevallen.

Ondertussen enkele van de spullen die ik bij de ALDI kocht geconsumeerd:

De spaanse BIO-olijfolie in blik is werkelijk niet te harden. Echt vies en gaat de prullebak in.

De trostomaten zijn ook niet goed, lijken op de bekende waterbommen. Die gingen de soep in ipv de salade. Daar is LIDL echt beter

Wagyu burgers uit de vriezer: heerlijk ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')