quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daardoor hou ik hem zo stijf in vorm. Blijf die aangekoekte sperm maar sturen.
dankje, ben je niet meer gewend om zo veel haar te zien hequote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind jouw snor ook heel mooi
Veel te geforceerd hipster. En iedereen hier in de buurt met zo'n ding is dus ook zo'n zehma excentriekeling. Zo'n "kijk ons anders willen zijn maar daardoor zijn we juist weer hetzelfde"-type hipsterquote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik vind de snor van hoink wel echt tof, dacht eerst van hm snorren staan meestal niet. Maar kudos hoor nohomo.
Aber durft wel te stalken, dus gewoon openbaar maken waar jullie afspreken.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je keertje met ons uit drinken? Aber durft niet.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nu geen leuke grapquote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
dankje, ben je niet meer gewend om zo veel haar te zien he
Hoink heeft geen manbun hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel te geforceerd hipster. En iedereen hier in de buurt met zo'n ding is dus ook zo'n zehma excentriekeling. Zo'n "kijk ons anders willen zijn maar daardoor zijn we juist weer hetzelfde"-type hipster.
Jezus wat ben jij voorspelbaar zeg, allemachtig.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel te geforceerd hipster. En iedereen hier in de buurt met zo'n ding is dus ook zo'n zehma excentriekeling. Zo'n "kijk ons anders willen zijn maar daardoor zijn we juist weer hetzelfde"-type hipster.
Je bent zo voorspelbaar. Ik zit hier op te wachten sinds Crip dat postte.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omdat hij zwart is.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is MGMGGGGMM zo mad, geen zin om het vorige topic te lezen
ik had net zin in spekquote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
Dat is standaard.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
Lijkt Jimmy wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voorspelbaar zeg, allemachtig.
Omdat het in 2013 veel leuker was hierquote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
Hij is gewoon mad omdat hij zo geboren is.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
nee je verwart dom met madquote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is gewoon mad omdat hij zo geboren is.
Bij jou hebben ze de moederkoek bewaard en de baby weggegooid geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is gewoon mad omdat hij zo geboren is.
Wow, heb ik je beledigd ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit die snor zodanig voor je aangezicht dat je kleuren niet meer kan onderscheiden?
common typo.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee je verwart dom met mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |