insert proestende neger.gifquote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je psychologie is van hetzelfde niveau als je grappen.
Onnavolgbaar dus. Thx.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd man, was srs benieuwd naar je mening over hem.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zie net op uitzending gemist dat hij daar gast was.
Breed gastenpallet hebben ze daar blijkbaar.
Je taalvaardigheid zit volgens mij op het eenzelfde niveau.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
en het IQ van de jouwequote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1 was ook de leeftijd van je laatste seksuele partner
Nee, sinds ik die test heb afgenomen is er ook een negatieve schaal aan de IQ-testen toegevoegd.quote:
Als je snor maar goed zit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je taalvaardigheid zit volgens mij op het eenzelfde niveau.
En hoe deed Theo het dan? Is niet een programma wat ik normaal kijk eigenlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd man, was srs benieuwd naar je mening over hem.
quote:
Scherp, snel. Ja ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kijk dit is echt een goeie grap
Anders kijk je zelf evenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe deed Theo het dan? Is niet een programma wat ik normaal kijk eigenlijk.
Maar ja, als ik het voorbij zie komen dan is Fransie Bauer te gast of zo.
Wow sherlock omgggquote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders kijk je zelf even
http://www.npo.nl/24-uur-met/10-01-2016/VPWON_1250512
Vind jouw snor ook heel mooiquote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik vind de snor van hoink wel echt tof, dacht eerst van hm snorren staan meestal niet. Maar kudos hoor nohomo.
Vind juist één van de weinige echt goede/leuke programma's. Met Theo ook beter dan die Wilfried de Jong.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe deed Theo het dan? Is niet een programma wat ik normaal kijk eigenlijk.
Maar ja, als ik het voorbij zie komen dan is Fransie Bauer te gast of zo.
Ik masturbeer dagelijks op Hoink's snor.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik vind de snor van hoink wel echt tof, dacht eerst van hm snorren staan meestal niet. Maar kudos hoor nohomo.
Wil je keertje met ons uit drinken? Aber durft niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat het snorrenvet wasquote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik masturbeer dagelijks op Hoink's snor.
Daardoor hou ik hem zo stijf in vorm. Blijf die aangekoekte sperm maar sturen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik masturbeer dagelijks op Hoink's snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |