Ik hoor ze alleen niet echt, voordeel van naast een station wonenquote:
Ja hier rijden ze ook rustig hoor, 1,5 - 2 km tot het stationquote:Op maandag 11 januari 2016 22:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoor ze alleen niet echt, voordeel van naast een station wonen
ja die heb ik niet in huisquote:
Ik hoor wel de fluitjes en omroepberichtenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:01 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja hier rijden ze ook rustig hoor, 1,5 - 2 km tot het station
Ik heb nog minder dan drie jaar te gaan.quote:
Ja oke, jij wintquote:Op maandag 11 januari 2016 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoor wel de fluitjes en omroepberichten
Ik vind die goederentreinen en rangeertreinen altijd wel lekker als je in bed ligtquote:Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef M4rc0 het volgende:
Verdomme, er komen hier echt elke 10 minuten 5 langs ofzo
Nee, want ik zie de treinen niet, ja tenzij ik bij het raam ga staan maar daar valt weinig te belevenquote:
Voetbalspelletje met auto's?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:02 schreef renwan het volgende:
Boh, ik speel zo nog een potje of wat Rocket League, doe dan ff wat om goed te kunnen slapen en dan ben ik voor 12 uur hier weg hoor!
Dan win ikquote:Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, want ik zie de treinen niet, ja tenzij ik bij het raam ga staan maar daar valt weinig te beleven
Niet haten op RLquote:
Minder dan 11 uurquote:Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef renwan het volgende:
Zit aan m'n 2e blikje Heineken en kap er na deze ook mee
De wekker gaat om kwart voor 7quote:
Wtfquote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef M4rc0 het volgende:
Collega's in een dorpje verder net een gewapende overval meegemaakt
Dat is me in de laatste 8 jaar 1 keer gebeurdquote:
Eens zal je 2e keer zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is me in de laatste 8 jaar 1 keer gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |