quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo wiebelkonten!
Wel spannender brengen dan het is he :pquote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef renwan het volgende:
Er was helemaal geen fittie, SL kreeg commentaar waar hij niet tegen kon en in plaats van er gewoon naar te luisteren rende hij meteen weer de reeks uit.
Nee anders gaan mensen straks denken dat ik hem echt weggepest heb en lijk ik een lulquote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel spannender brengen dan het is he :p
Ik.hoop hetquote:
Hij kan zich ook niet zo aanstellen en gewoon doorpostenquote:
Was het een hele heftige ruzie?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij kan zich ook niet zo aanstellen en gewoon doorposten
Neequote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was het een hele heftige ruzie?
Hij begon tekeer te gaan tegen iemand uit KLB, hoe die hier niet horen en weet ik veel wat. Toen ben ik tegen hem ingegaan en probeerde ik hem met zijn eigen Geerd=god argumenten eruit te lullen. Begon hij weer met hoe ik me boven Geerd plaats en weet ik veel wat.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was het een hele heftige ruzie?
Als dat ook inhoud dat er kan worden gestopt met 10 keer achter elkaarquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus nu noemen we God gewoon Geerd en is het opgelost.
Dankjewel voor je rijmpje trouwensquote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef Scuidward het volgende:
Ja ik had bijna Hart van Nederland getipt, maar toen bleek Anouk voor de 7e keer zwanger te zijn en kreeg dat voorkeur.
Ah geen punt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dankjewel voor je rijmpje trouwens
Maar ik kom ook van klbquote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij begon tekeer te gaan tegen iemand uit KLB, hoe die hier niet horen en weet ik veel wat. Toen ben ik tegen hem ingegaan en probeerde ik hem met zijn eigen Geerd=god argumenten eruit te lullen. Begon hij weer met hoe ik me boven Geerd plaats en weet ik veel wat.
Toen heb ik gezegd dat hij dat met al de dingen die hij wil bepalen zelf doet en voorgesteld dat god gedeelte achterwege te laten.
En weg
Monogodquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah geen punt.
Bedank Mono maar voor de trigger, Geerd voor de suggestie om jou toe te voegen, en de whiskey voor mijn inspiratie
Geerd is een goedzak.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef Scuidward het volgende:
Eerst ballen likken, dan pas lul zuigen.
Heb Geerd nog nooit boos meegemaakt bedenk ik mij nu. Sowieso beetje raar om boos te gaan FOK!ken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |