abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 17:32:13 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_159412518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ideaal wat mij betreft zou zijn

NK lange baan schaatsen
NK short track
NK maratonschaatsen op kunstijs
NK kunstschaatsen
Beker weekend

Allemaal op de zelfde plek, OS zou volgens mij prima kunnen
Lijkt mij ook ja :P En dan een dag of 2 zoals destijds vrij schaatsen. Al was dat een klein beetje een flopshow, baan was lastig te betreden bijvoorbeeld en het ijs was kut.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159412524
https://nl.wikipedia.org/wiki/Topsportcentrum_Rotterdam

Jammer dat dit zo klein is.

Ook wel jammer dat er in zowel Tilburg als Eindhoven nauwelijks mogelijkheden zijn om meer mensen binnen te laten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:36:37 #128
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159412647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ideaal wat mij betreft zou zijn

NK lange baan schaatsen
NK short track
NK maratonschaatsen op kunstijs
NK kunstschaatsen
Beker weekend

Allemaal op de zelfde plek, OS zou volgens mij prima kunnen
Lekker man, langs een 400 meter baan naar ijshockey moeten kijken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:40:25 #129
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159412751
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_outdoor_ice_hockey_games

Schat zo in dat die niet allemaal een ijsvloer van 4 ton hebben neergelegd, denk jij van wel?
Dat denk ik wel ja.

Daarnaast heeft t gros van die locaties nog een metereologisch voordeel ten opzichte van Nederland.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159412841
http://www.eishockey-onli(...)rnsee-nur-knapp.html

In de oberliga kunnen ze het wel met de 400.000 euro baan, maar daar is het toch al snel een paar graden kouder, dus betalen ze wat minder stroom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159412920
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:36 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Lekker man, langs een 400 meter baan naar ijshockey moeten kijken.
Genoeg ruimte om tijdelijk tribunes neer te zetten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159413120
http://www.hockeyweb.de/o(...)eigt-am-montag-82162

Kon niet echt betere foto's vinden, maar het ziet er wel mooi uit.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159413258
Ik geloof best overigens dat er met gemak 4000/5000 mensen afkomen op een Trappers - Duisburg in het Willem II aan het eind van de competitie als beide bezig zijn om zich te kwalificeren voor de PO's
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_159413272
En dat er ook minimaal 4000 man af komen op een beker finale met een betere locatie tussen ploegen met een grote aanhang
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:40:14 #135
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159414237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.eishockey-onli(...)rnsee-nur-knapp.html

In de oberliga kunnen ze het wel met de 400.000 euro baan, maar daar is het toch al snel een paar graden kouder, dus betalen ze wat minder stroom
Dat is geen tijdelijke baan, dat is gewoon een vaste buitenbaan. En heb je gezien hoeveel bezoekers zoeen "Winter Classic" in de Overliga trekt?

Die 400 man krijg je in Eindhoven misschien ook nog wel rond de buitenbaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 18:46:23 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159414347
Herentals gaat daar regelmatig overheen ;)

ik meende dat de skeelerbaan bij het Omnisport (apeldoorn) ook over ijsmachines beschikt maar dat ze het te duur vinden om het aan te zetten :')

wie weet valt daar wat te halen, is wel een mooie symbolische locatie zo vlakbij het Canada monument
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:56:35 #137
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159414623
Overigens:

Amsterdam Ice Hockey Cup, anyone?

Soortgelijk idee. En echt een enorm succes .
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 19:15:24 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159415177
ik vond dat wel vet eerlijk gezegd _O_


dat ging ook meer mis vanwege die extreme ticketprijzen (80 euro meen ik voor de tweede ring) die vervolgens binnen heel korte tijd overal weggegeven werden

persoonlijk vind ik zelfs dat je best verlies mag lijden met zo'n evenement maar dan moet het wel zonder dat schimmige gedoe met die tickets en zonder schimmige zakenman die niet met de beloofde centjes op de proppen komt want zulke pr kunnen we niet gebruiken atm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:20:12 #139
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159415329
Maar niemand heeft t geld om een groot deel van de kosten, laat staan een eventueel verlies te dekken. Dus je zult wel zulke prijzen moeten vragen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:20:53 #140
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159415350
Sportief gezien is t een prachtig idee. Maar de financiële haalbaarheid is gewoon een enorm probleem.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159415383
Als je flink meer lui naar gewone wedstrijden kunt trekken en er wat meer centen in de hele ijshockeyindustrie in Nederland omgaan zou je misschien eens kunnen gaan denken om daadwerkelijk een dergelijk evenement te organiseren. Zal er de komende paar jaar in ieder geval niet in zitten helaas. :N

En uiteindelijk draait het toch weer allemaal om de toeschouwers en de centen, een onderwerp dat om de paar weken wel weer de kop opsteekt hier en op andere fora. De sleutel is meer mensen trekken, en dat blijkt ontzettend moeilijk.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 19:23:10 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159415416
ja nou de prijs had ik niet eens zo'n probleem mee, het is vervelender dat je eerst een kleine honderd euro neerlegt en vervolgens mailtjes krijgt over gratis kaartjes :D

op zich is dat een prima prijs voor 3 wedstrijden in zo'n locatie natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 19:24:40 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159415461
ze hadden ook losse wedstrijdkaarten moeten verkopen ipv alleen dagkaarten, ik meen dat de Duitse fans daar nogal moeilijk over deden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 19:31:12 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159415682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef Gezicht het volgende:
Als je flink meer lui naar gewone wedstrijden kunt trekken en er wat meer centen in de hele ijshockeyindustrie in Nederland omgaan zou je misschien eens kunnen gaan denken om daadwerkelijk een dergelijk evenement te organiseren. Zal er de komende paar jaar in ieder geval niet in zitten helaas. :N

En uiteindelijk draait het toch weer allemaal om de toeschouwers en de centen, een onderwerp dat om de paar weken wel weer de kop opsteekt hier en op andere fora. De sleutel is meer mensen trekken, en dat blijkt ontzettend moeilijk.
ja je moet ook niet gelijk proberen op de maan te landen natuurlijk

daarom stel ik de brabanthallen voor, heb je maar 4000 man oid nodig om het te vullen en dat moet wel op te trommelen zijn, zeker in Brabant en zo'n evenementenhal met videoschermen en alles is toch wel even iets anders dan de gemiddelde ijsbaan in Nederland

maar op dit moment zijn er betere punten om het geld in te steken dat ben ik wel met jullie eens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_159417369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef Gezicht het volgende:
Als je flink meer lui naar gewone wedstrijden kunt trekken en er wat meer centen in de hele ijshockeyindustrie in Nederland omgaan zou je misschien eens kunnen gaan denken om daadwerkelijk een dergelijk evenement te organiseren. Zal er de komende paar jaar in ieder geval niet in zitten helaas. :N

En uiteindelijk draait het toch weer allemaal om de toeschouwers en de centen, een onderwerp dat om de paar weken wel weer de kop opsteekt hier en op andere fora. De sleutel is meer mensen trekken, en dat blijkt ontzettend moeilijk.
Voor de bekerfinale en Tilburg in de oberliga is het niet moeilijk, zet daar 2 halve finales bij en je hebt 2 leuke dagen gevuld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 20:36:14 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_159417900
Hoe zit het dan met de winter classic die heeeel misschien in het Kyocera stadion zou worden georganiseerd. Ik heb daar niets meer over gelezen na het eerste bericht.

Er was wel al een logo :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 21:35:26 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159420668
als er nog wat mee gebeurt dan zal het van volgend seizoen zijn

Nijmegen heeft er al zin an

quote:
Devils niet langs Eaters

24 januari 2016/in Eredivisie /door Wout van der Hoef
web-0005

De AHOUD Devils is er vrijdagavond niet in geslaagd om thuis van de Laco Eaters Limburg te winnen. In een gelijk opgaande strijd, sloegen de Limburgers steeds weer toe op beslissende momenten. De strijd was dan wel gelijk, op de momenten dat het echt nodig was, bleken ze echt een maatje groter.

Ondanks de nederlaag was het opnieuw een leuke en boeiende wedstrijd van de eerste tot en met de laatste minuut. Niet alleen het echte krachtsverschil had invloed op de uitslag, ook enkele zeer ongelukkige momenten van scheidsrechter Martin de Wilde hadden directe invloed op het scoreverloop. Of die momenten ook beslissend zouden zijn geweest voor de eindoverwinning van de Eaters zal niemand ooit weten.

De AHOUD Devils startte vrijdag zonder de geblesseerde René Vugts, maar speelde wel met vier volledige aanvalslijnen. Daarmee verdient coach Josh Mizerek absoluut een pluim dat hij blijft denken in het clubbelang op de lange termijn en niet voor kortstondig geluk gaat in de resterende wedstrijden. Volgend seizoen zal de BeNe-league er gewoon weer zijn, in deze opzet of met kleine aanpassingen, en is ook Nijmegen daar weer zeker bij.

De opening van de wedstrijd was hard, de spelers van beide teams vlogen er stevig in en de Wilde liet het lekker gaan. Een strijdlustige thuisploeg die niet onder deed voor de koploper uit poule B. De eerste straf viel in de zevende minuut toen David Arvey de Nijmeegse verdediger Willem Gloudemans met zijn stick in het gezicht raakte. Geen bewuste actie, maar wel raak. De powerplay voor Nijmegen duurde slechts tien seconden, want Jake Hendriks joeg de puck vanaf de blauwe lijn hard in het doel van Rowan Delil, de goalie van de Eaters.

Na de 1-0 hielden de Devils de Eaters behoorlijk onder druk door goede forechecking. Maar de Eaters hebben snelle en krachtige aanvallers en na een snelle break schoot Arvey op doelman Hrelja, die een rebound voor open doel weg gaf, waardoor de mee opgekomen Bob du Pont ongehinderd de 1-1 kon scoren.

Na de gelijkmaker ging de wedstrijd verder met twee aanvallend ingestelde teams. Jeffrey van Iersel raakte vanaf de blauwe lijn de paal naast Hrelja en Gloudemans schoot vanaf de zelfde afstand naast. In een penaltykilling kreeg Nijmegen het even lastig maar het gevaarlijkste schot ging over. Vlak voor het verstrijken van de eerste periode kreeg Mike Vedder de grootste kans op een treffer na uitstekend voorbereidend werk op rechts van Jay Plamont. Hij schoot vanaf links hard op doelman Delil.

De tweede periode werd de meest spraakmakende van de drie. Het begon nog rustig en het duurde bijna vier minuten voordat Nijmegen door Wessel Copier zijn eerste kans kreeg. Een spectaculaire duik, met gevaar voor eigen leven, van Mitchel Knoop voorkwam een kans voor de Eaters. Toch kwamen de gasten op een 1-2 voorsprong door een prachtig en hard schot van Akim Ramoul. Dat was echter in een fase dat Nijmegen niet onderdeed voor Geleen.

Na de 1-2 was Nijmegen de aanvallende ploeg. Een nieuwe kans voor Copier en twee schoten vanaf de blauwe lijn benadrukten de dadendrang van de thuisploeg. Met vier tegen vieren kwam en nog meer ruimte op het ijs. Wesley Hendriks demonstreerde met een doortastende solo door de Limburgse defensie heen wat je daarmee moet doen. Met een doeltreffend schot in de rechterbovenhoek bracht de Nijmeegse verdediger de stand op 2-2.

Na de gelijkmaker schoot Nick de Jong hard op doel, maar ook Ramoul was dicht bij zijn tweede treffer. De eerste opzienbarende actie van scheidsrechter de Wilde was een kneeing straf tegen Dave Stappershoef. De Nijmeegse verdediger onderschepte een aanval met zijn stick een stuurde daarmee direct een forward de vrije diepte in. De Wilde floot echter af en werkelijk niemand begreep waarom. De tripping straf die hij daarna uitdeelde aan Lars Engwegen, zodat de teams weer vier tegen vier stonden, had veel weg van een goedmakertje.

De volgende ongelukkige actie van de Wilde had wel een fatale uitwerking. Een Nijmeegse aanvaller schoot op doel en de puck leek gestopt te worden door doelman Delil. De Wilde floot veel te snel af, niet wachtend op de gebruikelijke drie seconden, terwijl de puck onder de goalie door in het doel gleed. Natuurlijk was dat na het fluitsignaal en uiteraard helpt praten dan niet meer. Toch was er veel overleg met spelers, coaches en de official bench. Maar tellen doet zo’n treffer zeker niet.

Dat Geleen vlak daarna, notabene shorthanded, met een hard schot vanaf de blauwe lijn wel op voorsprong kwam, deed extra zeer. Na de 2-3 had Ramoul de stand op 2-4 kunnen zetten, maar doelman Hrelja keerde zijn schot. Na het laatste fluitsignaal van de tweede periode gingen de gesprekken op het ijs en in de gang alleen nog maar over de niet-toegekende treffer.

Een getergde thuisploeg had in de derde periode maar één missie; gelijkmaken. Maar Lars van Sloun zorgde echter binnen vijftien seconden bijna voor de 2-4. Het antwoord kwam direct daarna van Peter Vissers, maar de Groesbeker schoot te gehaast de puck over de goal. Nijmegen hield echter flink de druk erop en kreeg een powerplay mee. Een uitstekende aanval werd opgebouwd en de Jong schoot op doel. De rebound kwam voor de vrijstaande Eric Hoogvliets en hij bracht zijn team op 3-3.

Nijmegen zat heerlijk in de wedstrijd en leek op een sensatie af te stevenen. Een luid protest vanaf de Limburgse spelersbank, gaf de thuisploeg opnieuw een powerplay. Een fel aanvallend Nijmegen kreeg de puck er helaas niet in. Wesley Hendriks, de Jong twee keer en captain Rick Wijnen kregen kansen, maar Geleen overleefde de penalty killing.

De stand werd op zijn kop gezet door een zeer discutabel doelpunt. In een aanval van Geleen werd doelman Hrelja omver geschaatst en was de goal van zijn plaats verschoven. Toch keurde de Wilde de treffer van Tom Marx goed, ondanks overleg met zijn linesmen. Waar hij in de tweede periode Nijmegen ongelukkig de das om deed, besloot hij nu na eigen oordeel het doelpunt aan Geleen wel toe te kennen. Opnieuw hielp het vele praten niet. Nog in dezelfde minuut scoorde Marx opnieuw, ditmaal na een indrukwekkende solo, en liep Geleen uit na 3-5.

Nijmegen toonde na de twee tegenvallers aan over voldoende veerkracht en karakter te beschikken. De goed spelende Jake Hendriks scoorde enkele minuten later de 4-5 en bracht zijn team weer in opperste stemming. Die stemming werd verpest door de beste speler van de avond, Ramoul. Hij schoot veertien seconden na de 4-5 van Hendriks de 4-6 binnen. Direct vanaf de face-off verraste hij doelman Hrelja en besliste hij de wedstrijd.

Vanavond om 19.00 uur speelt de AHOUD Devils alweer de volgende wedstrijd. Het team van Mizerek treedt in Tilburg aan tegen het Trappers Toekomstteam. Volgende week vrijdag speelt Nijmegen thuis tegen de Dordrecht Lions.
http://nijmegendevils.nl/devils-niet-langs-eaters/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 21:53:34 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159421470
minder ambitieus evenementje maar niet minder leuk _O_



vorige editie:


[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 26-01-2016 22:29:45 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 26 januari 2016 @ 21:56:15 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_159421586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:35 schreef sp3c het volgende:
als er nog wat mee gebeurt dan zal het van volgend seizoen zijn

Eigenlijk dacht ik dat het bericht al van langer geleden was :@ Maar het is pas van december. Dan nog, moet je nu toch gaan plannen denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:53 schreef sp3c het volgende:
minder ambitieus evenementje maar niet minder leuk _O_

[ afbeelding ]

vorige editie:
Cool _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159435325
Volgens de NIJB is de bekerfinale nu wel nagenoeg uitverkocht. :)
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')