abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159042601
Is Ivan de puppyslachter al gearresteerd?
pi_159042739
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is gelukkig wel aangifte gedaan. Ook tegen Nicole.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:56:11 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159042789
GeenStijl. Over afvoerputjes gesproken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159042844
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Mooi. Dan zullen ze met toepassing van gepast geweld aangepakt worden.
pi_159042915
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het ronduit ziek. En ik word er echt misselijk van als ik zie hoe mensen hier van genieten. Dan zit er toch wel een draadje los.
dochterlief heeft niks met utopia en wist te vertellen dat er een filmpje rondzwerft op internet met de mededeling na hondeschopper nu ook vrouwenslaander. Filmpje laat zien dat Ivan Rowena een klap in haar gezicht geeft. Ziet er heftig uit maar je kan zien dt het een geintje is en geknipt is.
Het houdt niet op! :'(
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:03:39 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159042954
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Gearresteerd? :')
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:04:23 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159042967
quote:

Wat een volk.
pi_159043035
quote:

[..]

Ja echt he, stel achtelijke idioten. En als er aan veel van die mensen gevraagd wordt om een bijdrage te doen aan een fonds voor opvang van mishandelde dieren geven ze geen thuis.
pi_159043267
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een volk.
Is ook heel strafbaar, iemand een pup geven.
pi_159045478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach.. dat is ook wel relatief hoor. Dit neemt snel even grote proporties aan en zakt ook snel weer weg.
En ja, dan blijft het ergens op het wereldwijde web staan. Maar is zoiets negatief als je een baan zoekt? Ik vraag het me af. Ja, misschien als Ivan bij een dierenasiel gaat solliciteren. :P
Maar een potentiële werkgever die Ivan googelt ziet toch direct de context? Die laat zich toch niet afschrikken door wat haatdragend geblèr op sociale media?
Ik hoop dat jij gelijk krijgt ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar als mens lijkt het me gewoon verschrikkelijk. Om zo over het internet te vliegen. Dat moet toch heel wat met je doen.
Verder dit precies. Het idee alleen al :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Is_it_Heaven op 12-01-2016 18:01:23 ]
pi_159049230
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:08 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

Het is ook iets dat iedereen, altijd, van je op kan zoeken. Je hoeft maar te googelen op Ivan en bam puppyschopper, dierenmishandelaar. Ik vind het nogal stempels die je iemand voor de rest van zijn leven meegeeft.
Verschrikkelijk idd.
:r wat een tijd als het zo moet.
Stel je voor zeg.
Je kunt alles met een zak zout nemen maar als je daarmee de rest van je leven geassocieerd wordt is het een ander verhaal.

Meteen (ver)oordelen tot het ergste :N
The secret of getting ahead is getting started
pi_159049800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Je sugereert nu een beetje dat jij het dwars tegen de heersende opinie in juist zag en daarvoor veelvuldig verketterd bent. En dat het nu tijd is om de lof te oogsten die jou daarvoor toekomt. Dat zo'n pup beter af is in een normale thuissituatie dan in zo'n loods werd echter van begin af aan al door velen geroepen.

Het voor gek verklaren lag op een ander vlak. Wat ik zelf "bespottelijk" heb genoemd (niet tegen jou persoonlijk overigens maar in het algemeen tegen iedereen die zich daaraan bezondigde) is de hysterie na het incident met Ivan. En jij was een van degenen die een "forse gevangenisstraf" wel op zijn plaats vond.
Ik geef toe, die forse gevangenisstraf jegens Ivan is wat overdreven. Ik vind vooral Nicole (en evt. de regie) verwijtbaar hier. Ik maakte mijn (provocerende) opmerking omdat er nogal wat mensen het allemaal prima vonden.
pi_159049870
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:48 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Verschrikkelijk idd.
:r wat een tijd als het zo moet.
Stel je voor zeg.
Je kunt alles met een zak zout nemen maar als je daarmee de rest van je leven geassocieerd wordt is het een ander verhaal.

Meteen (ver)oordelen tot het ergste :N
Ik heb gisteren de uitzending gezien van RTL Boulevard en de beelden die ze lieten zien zagen best dramatisch uit. Dat stookt het vuurtje extra op. De voorgeschiedenis is daar echter totaal niet te zien (Nicole die heel snel voor haar vertrek nog even een hond regelt, een pittig ras aan iemand kado doet zonder ervaring met honden).
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:10:41 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159049954
Nicole had dat natuurlijk nooit kunnen regelen zonder medewerking van de makers ...
pi_159050146
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef Copycat het volgende:
Nicole had dat natuurlijk nooit kunnen regelen zonder medewerking van de makers ...
Hoho, er is geen contact tussen de makers en de kandidaten. Alleen in de ... ach, laat ook maar.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:31:19 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159053160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:

Hoho, er is geen contact tussen de makers en de kandidaten. Alleen in de ... ach, laat ook maar.
:{w
Purist!
pi_159056218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vlak voor de start van het programma is tijdens een persmeeting gezegd dat er geen enkel contact is tussen regie en inwoners, ook niet in de zk. Een enorme leugen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef Copycat het volgende:
In theorie wel. Bezoekers mogen langskomen, er is geen verbod op andere dieren en Nicole kan contacten leggen dankzij internet en telefoon. In de praktijk zal de regie waarschijnlijk wel een vinger in de pap hebben gehad.
pi_159056459
Ze hebben vanaf het begin af aan wel duidelijk gezegd dat er in de zenderkamer een intercom is waarvan in noodgevallen, zoals bij ziekte, door de bewoners gebruik gemaakt kan worden. Maar dan echt alleen in noodgevallen. Ik weet niet of er zich al eens zo'n noodgeval heeft voorgedaan.
pi_159057276
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben vanaf het begin af aan wel duidelijk gezegd dat er in de zenderkamer een intercom is waarvan in noodgevallen, zoals bij ziekte, door de bewoners gebruik gemaakt kan worden. Maar dan echt alleen in noodgevallen. Ik weet niet of er zich al eens zo'n noodgeval heeft voorgedaan.
Toen Lotje die blonde zijn hersens in sloeg met een bezem.

Maar voor de rest word die vast alleen gebruikt om te Testen of die het nog wel doet.
pi_159060801
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder belde me om te vertellen dat ze tranen in haar ogen had vanwege de valse wijze waarop Ivan nu wordt neergezet. Soms vraag ik me af of de reacties ook zo heftig waren geweest als Ivan geen uvhj was geworden.
Ach gut, ik pink nu ook een traantje weg. :'( Ivan, het agressieve, gewelddadige, autoritaire gelukszoekertje, die zo blij was dat hij in Nederland mocht blijven dat hij toen gelijk maar een paar gezichten verbouwd heeft, wordt nu op valse wijze neergezet omdat hij met een puppy ging voetballen. Mijn hart breekt. :'( :'( :'(
pi_159068168
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_159068173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ach gut, ik pink nu ook een traantje weg. :'( Ivan, het agressieve, gewelddadige, autoritaire gelukszoekertje, die zo blij was dat hij in Nederland mocht blijven dat hij toen gelijk maar een paar gezichten verbouwd heeft, wordt nu op valse wijze neergezet omdat hij met een puppy ging voetballen. Mijn hart breekt. :'( :'( :'(
Bohhhh lekkere diss :7 benieuwd of die copykat hier van terug heeft
pi_159068698
Breaking: pup Arthur is niet meer

De politie in Leeuwarden is op zoek naar de dader van een extreem gruwelijke moord op een puppy.

Agenten vonden het gruwelijk verminkte kadaver gisterenavond in de Potmarge. Het hondje was onthoofd, de ribben waren open gezaagd en hart en longen weggehaald. De hond zat eerder in het tv programma Utopia, en werd wegens mishandeling daar weggehaald.

Als u weet wie de puppy was of welke klootzak de moord op zijn geweten heeft, wordt u verzocht contact op te nemen met de politie.

http://www.powned.tv/nieu(...)puppy_killer_af.html
pi_159068753
quote:
4s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef Joezi het volgende:
Breaking: pup Arthur is niet meer

De politie in Leeuwarden is op zoek naar de dader van een extreem gruwelijke moord op een puppy.

Agenten vonden het gruwelijk verminkte kadaver gisterenavond in de Potmarge. Het hondje was onthoofd, de ribben waren open gezaagd en hart en longen weggehaald. De hond zat eerder in het tv programma Utopia, en werd wegens mishandeling daar weggehaald.

Als u weet wie de puppy was of welke klootzak de moord op zijn geweten heeft, wordt u verzocht contact op te nemen met de politie.

http://www.powned.tv/nieu(...)puppy_killer_af.html
Die eerste reactie ook meteen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')