abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 14:16:04 #51
137949 Disana
pi_159040312
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:13 schreef isax het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af hoe Talpa zich voelt. Vraag me af of ze er wat van hebben geleerd bijvoorbeeld of alleen genieten van de aandacht.

Ach ik blijf er bij dat het idee van een huisdier in Utopia wel leuk kan zijn. Een bejaarde hond uit het asiel bijvoorbeeld zou er heerlijk zijn laatste dagen kunnen slijten.
Het oorspronkelijke plan was ook een asieldier. Ik denk dat dat voor alle partijen beter was geweest. Behalve voor Ivan, want hem vind ik geen hondenmens. Daar kan hij niks aan doen, maar het was heel dom van de Febo en Nicole om hem met een bijterige pup op te zadelen.

En Talpa? Ik vermoed dat die zich niet zoveel gelegen laten liggen aan de reputatieschade van Ivan. Ze hebben dagenlang in de belangstelling gestaan en iedereen weet de weg naar hun programma te vinden.
pi_159040467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:08 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

Het is ook iets dat iedereen, altijd, van je op kan zoeken. Je hoeft maar te googelen op Ivan en bam puppyschopper, dierenmishandelaar. Ik vind het nogal stempels die je iemand voor de rest van zijn leven meegeeft.
Ik vind het ronduit ziek. En ik word er echt misselijk van als ik zie hoe mensen hier van genieten. Dan zit er toch wel een draadje los.
pi_159040718
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het ronduit ziek. En ik word er echt misselijk van als ik zie hoe mensen hier van genieten. Dan zit er toch wel een draadje los.
Absoluut.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:43:50 #54
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159040871
Ivan had het een aantal keren over een hond, Nicole heeft heel wat afgezocht op het internet, stichtingen, dierenasiels. Uiteindelijk vond ze een puppie herdershond van 9 weken in Soest/Groningen,
-
Ik zocht ook, maar dan niet op puppie, maar op postcode van Utopia 1251 AV Laren.
Op 'n steenworp afstand woont een herdershond, Mechels, Leon die een baasje zoekt die met hem wil trainen. Met begeleiding van hondentrainers had Ivan denk ik best wel een goede trainer , pleegbaasje kunnen worden..........

Energieke Leon zoekt een baas die met hem wil trainen.
Herdershond, Mechels.

Omschrijving:
Enkele dagen voor de Kerst werd de 1,5-jarige Leon als vondeling aangetroffen. Leon is ontzettend energiek en kan uren rennen. Hij is heel goed in speuren en vindt de koekjes die we verstoppen heel snel. Hij is erg alert op andere honden en helaas heeft hij ook nog niet geleerd om aan de riem te lopen. Ook heeft hij in zijn prille leven nog geen kennis gemaakt met auto's, fietsers of joggers. Hij doet een poging deze achterna te rennen, ook hierin heeft hij veel training nodig. Voor Leon zijn we op zoek naar een plek waar hij zijn energie goed kwijt kan en waar er flink met hem getraind kan worden. We hopen dat u van Leon een persoonlijk project wilt maken. We gunnen hem zo die kans op een goed hondenleven. Heeft u ervaring met energieke, grote honden of heeft u er al eerder mee gewerkt? Of kent u mensen in uw omgeving, die in het profiel passen? We horen graag van u.

https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asiel-dieren/hond/87869/-
pi_159040928
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is doodeng om te zien hoe je via social media iemand binnen 3 dagen kapot kan maken.
Mee eens, en nu zijn er mensen die vinden dat het allemaal nicole haar schuld is dat zij schuldig is en ook aangeklaagd moet worden. Dat is gewoon ziekelijk in mijn ogen om nog zo natrappen. Bah.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:51:00 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159041029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Energieke Leon zoekt een baas die met hem wil trainen
Lijkt mij ook niet ideaal, want die hond moet juist in contact komen met auto's/mensen/etc
Dat heb je daar niet

Toeval? Van deze hond zie ik vandaag net een facebook bericht dat hij een plekje moet krijgen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Cue_ op 12-01-2016 14:56:23 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:05:08 #57
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159041377
In Utopia komen mensen, er is bos en er komen regelmatig auto's.
En ik wil aanbieden om deze hond regelmatig mee naar buiten te nemen.

Facebook is dichtbij, toeval bestaat bijna niet, ik vond hond Leon op korte afstand van Utopia,
pi_159041478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
In Utopia komen mensen, er is bos en er komen regelmatig auto's.
En ik wil aanbieden om deze hond regelmatig mee naar buiten te nemen.

Facebook is dichtbij, toeval bestaat bijna niet, ik vond hond Leon op korte afstand van Utopia,
En de hond heeft een ervaren eigenaar nodig. Niet geschikt dus.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:13:07 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159041574
Mijn moeder belde me om te vertellen dat ze tranen in haar ogen had vanwege de valse wijze waarop Ivan nu wordt neergezet. Soms vraag ik me af of de reacties ook zo heftig waren geweest als Ivan geen uvhj was geworden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 15:16:25 #60
137949 Disana
pi_159041675
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder belde me om te vertellen dat ze tranen in haar ogen had vanwege de valse wijze waarop Ivan nu wordt neergezet. Soms vraag ik me af of de reacties ook zo heftig waren geweest als Ivan geen uvhj was geworden.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat ermee te maken heeft. Dat hij allochtoon is waarschijnlijk weer wel.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:18:41 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159041725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:16 schreef Disana het volgende:

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat ermee te maken heeft. Dat hij allochtoon is waarschijnlijk weer wel.
Ik weet het natuurlijk niet, maar het zou me echt niks verbazen als er een schimmige overlap is van de diehard, realiteitszinloze streamers die Bas als favoriet hadden.
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 15:19:18 #62
137949 Disana
pi_159041737
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet het natuurlijk niet, maar het zou me echt niks verbazen als er een schimmige overlap is van de diehard, realiteitszinloze streamers die Bas als favoriet hadden.
Daar had ik even niet aan gedacht. Dat lijkt me wel een mogelijkheid.
pi_159041776
quote:
Awww mamsie O+

Ik vond het ook een beetje lastig gisteren. :@
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 15:24:27 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159041872
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:08 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

Het is ook iets dat iedereen, altijd, van je op kan zoeken. Je hoeft maar te googelen op Ivan en bam puppyschopper, dierenmishandelaar. Ik vind het nogal stempels die je iemand voor de rest van zijn leven meegeeft.
Ach.. dat is ook wel relatief hoor. Dit neemt snel even grote proporties aan en zakt ook snel weer weg.
En ja, dan blijft het ergens op het wereldwijde web staan. Maar is zoiets negatief als je een baan zoekt? Ik vraag het me af. Ja, misschien als Ivan bij een dierenasiel gaat solliciteren. :P
Maar een potentiële werkgever die Ivan googelt ziet toch direct de context? Die laat zich toch niet afschrikken door wat haatdragend geblèr op sociale media?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_159041949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach.. dat is ook wel relatief hoor. Dit neemt snel even grote proporties aan en zakt ook snel weer weg.
En ja, dan blijft het ergens op het wereldwijde web staan. Maar is zoiets negatief als je een baan zoekt? Ik vraag het me af. Ja, misschien als Ivan bij een dierenasiel gaat solliciteren. :P
Maar een potentiële werkgever die Ivan googelt ziet toch direct de context? Die laat zich toch niet afschrikken door wat haatdragend geblèr op sociale media?
Tot de werkgever platgebombardeerd wordt door 'bezorgte fans'. :9 bezorgde? Cc?
pi_159041979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Brian de paardenpijpert heeft ook een prima baan. Net als Huub de telefoongooiert. En en enzo.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:31:03 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159042041
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef mootie het volgende:

Je bent bezorgd! Gek!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 15:32:20 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159042075
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Die hebben dan al lang weer een nieuw project. Er is ook geen enkele 'fan' die zich nu nog druk maakt om waar Brian de paardenfluisteraar solliciteert.

En dan nog. Stel je krijgt als baas wél een stapel mails vol taalfouten en totaal irrelevante verwijzingen naar Ivans "cultuur". Ga je hem dan ontslaan?
Kortom: het is even nasty maar het zal wel loslopen allemaal voor Ivan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_159042099
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

in mijn geval ging het gewoon om de pup.
dan mag je zo een dikke dierenvriend zijn, als een Bas bijv, maar 1 zo een lelijke move naar zo een diertje is gewoon naar om te zien. en tja, dan ben je wel met je kop op de tv, en hijgen er duizenden streamers in je nek. als je dan al niet normaal kan doen tegen zo een beestje, dan kan je zo een reactie wel verwachten.

maar om er nu politie bij te halen??
volgens mij snapt de man het nu wel.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:34:52 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159042147
quote:
Denk dat uvhj minder invloed heeft dan hoe ivan zich dagelijks uit. Als in tegen t agressieve aan.
pi_159042155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Die hebben dan al lang weer een nieuw project. Er is ook geen enkele 'fan' die zich nu nog druk maakt om waar Brian de paardenfluisteraar solliciteert.

En dan nog. Stel je krijgt als baas wél een stapel mails vol taalfouten en totaal irrelevante verwijzingen naar Ivans "cultuur". Ga je hem dan ontslaan?
Kortom: het is even nasty maar het zal wel loslopen allemaal voor Ivan.
Maar als mens lijkt het me gewoon verschrikkelijk. Om zo over het internet te vliegen. Dat moet toch heel wat met je doen.
pi_159042173
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent bezorgd! Gek!
Ik warrig, laaaat me :(
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 15:36:11 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159042184
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar als mens lijkt het me gewoon verschrikkelijk. Om zo over het internet te vliegen. Dat moet toch heel wat met je doen.
Geef jij je maar niet op voor Utopia dan. ;)

Hoewel.. O-)
pi_159042214
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Geef jij je maar niet op voor Utopia dan. ;)

Hoewel.. O-)
Zachtaardiger dan Mooties kom je ze niet vaak tegen. :@
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 15:45:56 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159042493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Zachtaardiger dan Mooties kom je ze niet vaak tegen. :@
In een voetbalstadion niet nee. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')