quote:
Wie is er dood?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Peace99 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop dat het Stiff lukt Arthur bij zich/pa te krijgen. Zijn ervaren opvoeders. Ivan kan in alle rust aldaar leren omgaan met herders en herder pups
Edit: Schuldige is Febo en als eindverantwoordelijke de Mol die als motto hanteren "negatieve reclame is ook reclame" en "wij gaan over lijken"![]()
Ivan heeft tenminste nog karakterKun je van Febo en de Mol, niet zeggen
![]()
John heeft ons Do gegevenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Peace99 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop dat het Stiff lukt Arthur bij zich/pa te krijgen. Zijn ervaren opvoeders. Ivan kan in alle rust aldaar leren omgaan met herders en herder pups
Edit: Schuldige is Febo en als eindverantwoordelijke de Mol die als motto hanteren "negatieve reclame is ook reclame" en "wij gaan over lijken"![]()
![]()
john de mol is een dierenvriendquote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Peace99 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat Do geen kakkerlakkenplaag blijkt te zijn
O jaquote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
john de mol is een dierenvriend
quote:Waarom blijft de hond na de "schop" bij Ivan staan kwispelen?
Je sugereert nu een beetje dat jij het dwars tegen de heersende opinie in juist zag en daarvoor veelvuldig verketterd bent. En dat het nu tijd is om de lof te oogsten die jou daarvoor toekomt. Dat zo'n pup beter af is in een normale thuissituatie dan in zo'n loods werd echter van begin af aan al door velen geroepen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ondanks alle voor-gek-verklaringen en verwensingen die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen omdat ik vond dat die pup in Utopia niet thuis hoort is gebleken dat ik het bij het rechte eind had.
Aannames. Heb jij met de betreffende pup gesproken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:24 schreef p1no het volgende:
[..]
Nou in ieder geval niet omdat ie het leuk vond om de lucht in geschept te worden.
In ieder geval aannemelijker dan dat ie het leuk vindquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:56 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Aannames. Heb jij met de betreffende pup gesproken?
Sneu dit. Hij was ruw en beseft het nu. Verder geeft hij gewoon om de pup. 2e kans was wel op zijn plaats geweest. Thuis gooi je een dier ook niet meteen de deur uit als het even niet goed/vlekkeloos gaat. Leer die man dan hoe het wel moet!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hier ook nog maar even...
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Het is doodeng om te zien hoe je via social media iemand binnen 3 dagen kapot kan maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik begin me af te vragen hoe Ivan deze slechte pers weer te boven moet komen.
Het zijn niet alleen social media, maar ook reguliere media als krant en tv. Vraag me trouwens ook af hoe Nicole het vindt dat haar ideetje zo desastreus is afgelopen voor haar vriend.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is doodeng om te zien hoe je via social media iemand binnen 3 dagen kapot kan maken.
Het is ook iets dat iedereen, altijd, van je op kan zoeken. Je hoeft maar te googelen op Ivan en bam puppyschopper, dierenmishandelaar. Ik vind het nogal stempels die je iemand voor de rest van zijn leven meegeeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is doodeng om te zien hoe je via social media iemand binnen 3 dagen kapot kan maken.
Ik vraag me meer af hoe Talpa zich voelt. Vraag me af of ze er wat van hebben geleerd bijvoorbeeld of alleen genieten van de aandacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen social media, maar ook reguliere media als krant en tv. Vraag me trouwens ook af hoe Nicole het vindt dat haar ideetje zo desastreus is afgelopen voor haar vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |