SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 14:14:16 ]
Net echt.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:21 schreef markvanrinsum het volgende:
van dierenschopper naar dierenvriend
[ afbeelding ]
whahaquote:Op maandag 11 januari 2016 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zit vanavond bij Eva Jinek op de bank.
SPOILER: schokkend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PUHTITIE!!!
Heel goed! Natuurlijk wilde Utopia pronken met een BN-er, met het Waaif als het grote middelpunt maar gelukkig heeft hij geweigerd.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ondanks alle voor-gek-verklaringen en verwensingen die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen omdat ik vond dat die pup in Utopia niet thuis hoort is gebleken dat ik het bij het rechte eind had.
Goed dat het beestje daar weg is. Wat ik wel jammer vind is dat hij weer naar de broodfokker is gegaan.
Dat laatste heb je ook bij t rechte eind ja?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ondanks alle voor-gek-verklaringen en verwensingen die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen omdat ik vond dat die pup in Utopia niet thuis hoort is gebleken dat ik het bij het rechte eind had.
Goed dat het beestje daar weg is. Wat ik wel jammer vind is dat hij weer naar de broodfokker is gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |