Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:41 schreef fathank het volgende:
[..]
eigen bijdrage is toch aftrekbaar van de bijtelling? Of vergis ik me hier?
Dit, heb drie auto's van Athlon gereden. Beste LM die ik heb meegemaakt. Leaseplan is helemaal kut, en die waar ik nu zit is ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:57 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zit al drie lease-auto's bij Athlon, beste LM die ik heb gehad tot nu toe
2300 euro voor de auto + 1200 voor de brandstof + een langlopende financiële verplichting en na de looptijd heb je...... NIKS, Met een beetje geluk mag je 5x je eigen risico aftikken omdat er 5x een verschillend krasje op de auto zit als je hem inlevertquote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef boskameel het volgende:
Toevallig ook een lease contract afgesloten daar. Half november, zeiden dat hij half dec geleverd zou worden. Krijg m nu begin februari. Slechte interne communicatie daar. Kreeg ook andermans klantgegevens toegestuurd.
Wel lage prijs, een 108 voor 190 per maand, 15k km per jaar.
...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef boskameel het volgende:
Toevallig ook een lease contract afgesloten daar. Half november, zeiden dat hij half dec geleverd zou worden. Krijg m nu begin februari. Slechte interne communicatie daar. Kreeg ook andermans klantgegevens toegestuurd.
Wel lage prijs, een 108 voor 190 per maand, 15k km per jaar.
Je moet ook wel weten wat je koopt, dat klopt. Je had serieus beter een jong gebruikte occasion kunnen kopen met resterende fabrieksgarantie op een PL.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef boskameel het volgende:
190 euro is makkelijk op te hoesten, en meer heb ik niet nodig. Kom dan eens met een goedkoper alternatief? Auto's kopen ben ik klaar mee, twee keer ongelofelijk veel gezeik gehad met reparaties etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop