abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159044385
Ik zit al drie lease-auto's bij Athlon, beste LM die ik heb gehad tot nu toe :Y
pi_159044494
quote:
14s.gif
Op dinsdag 12 januari 2016 14:41 schreef fathank het volgende:

[..]

eigen bijdrage is toch aftrekbaar van de bijtelling? Of vergis ik me hier?
Klopt helemaal.
pi_159045190
quote:
14s.gif
Op dinsdag 12 januari 2016 16:57 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zit al drie lease-auto's bij Athlon, beste LM die ik heb gehad tot nu toe :Y
Dit, heb drie auto's van Athlon gereden. Beste LM die ik heb meegemaakt. Leaseplan is helemaal kut, en die waar ik nu zit is ok.
pi_159046492
Ik heb ook niet zoveel met die B segmenters, maar een Mazda 2 vind ik echt een nette auto geworden.
.
pi_159047376
quote:
1s.gif
Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef boskameel het volgende:
Toevallig ook een lease contract afgesloten daar. Half november, zeiden dat hij half dec geleverd zou worden. Krijg m nu begin februari :'). Slechte interne communicatie daar. Kreeg ook andermans klantgegevens toegestuurd.

Wel lage prijs, een 108 voor 190 per maand, 15k km per jaar.
2300 euro voor de auto + 1200 voor de brandstof + een langlopende financiële verplichting en na de looptijd heb je...... NIKS, Met een beetje geluk mag je 5x je eigen risico aftikken omdat er 5x een verschillend krasje op de auto zit als je hem inlevert _O-

3500 euro per jaar voor slechts 15k per jaar in een a segment autootje vind ik persoonlijk echt een belachelijk hoog bedrag. Onbegrijpelijk dat mensen zichzelf zoiets aandoen :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Revolution-NL op 12-01-2016 18:57:04 ]
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 19:02:44 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_159047780
quote:
1s.gif
Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef boskameel het volgende:
Toevallig ook een lease contract afgesloten daar. Half november, zeiden dat hij half dec geleverd zou worden. Krijg m nu begin februari :'). Slechte interne communicatie daar. Kreeg ook andermans klantgegevens toegestuurd.

Wel lage prijs, een 108 voor 190 per maand, 15k km per jaar.
... :D Oh man, wat heb je gedaan :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_159050184
190 euro is makkelijk op te hoesten, en meer heb ik niet nodig. Kom dan eens met een goedkoper alternatief? Auto's kopen ben ik klaar mee, twee keer ongelofelijk veel gezeik gehad met reparaties etc.
  woensdag 13 januari 2016 @ 01:22:10 #33
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_159059843
Wat is het probleem de werkgever betaald het toch dan lekker leasen toch.
BAM dit is 3KB
pi_159067367
De werkgever betaalt het inderdaad, maar vaak krijg je ook wanneer je niet least een vergoeding in plaats van je lease-auto. Wanneer je het leasen/niet leasen daar tegenaf zat, kost het je natuurlijk wel gewoon geld om te leasen. Je krijgt dan immers minder geld op je bankrekening iedere maand.
pi_159067773
quote:
0s.gif
Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef boskameel het volgende:
190 euro is makkelijk op te hoesten, en meer heb ik niet nodig. Kom dan eens met een goedkoper alternatief? Auto's kopen ben ik klaar mee, twee keer ongelofelijk veel gezeik gehad met reparaties etc.
Je moet ook wel weten wat je koopt, dat klopt. Je had serieus beter een jong gebruikte occasion kunnen kopen met resterende fabrieksgarantie op een PL.

Had je einde aflossing een eigen betrouwbare auto gehad en was je flexibel geweest doordat je de auto vroegtijdig kan inruilen en je lening kan inlossen. Nu moet je na de termijn weer een nieuw contract aangaan en zit je gedurende het contract muurvast.

Goedkoopst is natuurlijk om een volledig afgeschreven gebakje uit begin 2000 aan te schaffen. Bijvoorkeur japans, die dingen zijn niet stuk te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop