SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Daar gaat ze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Had ze al gedaan ...Arthur slaapt nu...quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Typerend..quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wel consequent onze Waaif.
Ook sjaggie bij haar vertrekWelnee, dat is een uitgekiend, echter slecht doordacht, voorwerp om haar Legacy levend te houden. Meer niet.quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lees eens wat...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw albumAllemaal cabaretteketet!![]()
Totaal Off topic:
Ik kijk ook CBB UK en daar zit nu de ex-vrouw van Bowie in.
Ben benieuwd of ze vertrekt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik rij ff naar de andere kant van de wijk. Ff PB bij elkaar vegen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
MIeke Telkampquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hij is vandaag overleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef mario390 het volgende:
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw album“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat is dit voor nummer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ahh ja doe maar ,....arme PBquote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik rij ff naar de andere kant van de wijk. Ff PB bij elkaar vegen.
Ik vind dit wel heel dramatisch met dat muziekje![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het lijkt wel een uitdragerij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Muziek erbij zodat we niet horen wat er buiten de poort gebeurt???????????????“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heeft hij Naomie gemist zeker.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef syllys het volgende:
Mijn man kijkt de streams en zit alleen: ''Jezus, wat een rotzooi neemt ze mee''![]()
![]()
Dag koetjes en Sasha..
Nu ik er over denk...
Waaif was nooit bij de dieren.. 1x per maand ofzo..
best knap als je beseft dat ze er mee opgesloten zit ........Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Beetje tempo
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Schijnt een gigantische toestand te zijn buiten de poort vanwege pup, had ik begrepen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Helemaal in de stijl van waaif.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef cobain1994 het volgende:
Nog nooit zo'n koud afscheid gezien.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh mijn god overdreven met die muziek zeg je kan echt zien dat de koniging eruit gaat moet weer iet s meer hebben dan een ander![]()
Zo he.Als je al die tijd bij beesten bent geweest, neem je afscheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef cobain1994 het volgende:
Nog nooit zo'n koud afscheid gezien.
Koud mens.
![]()
![]()
Tegenwoordig is het standaard de tweede poort...
De Febo word slapjesIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Das een mooiequote:![]()
![]()
ik heb opname kijk later of het erbij staatquote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
Verdorie, gemist dat de caravan kwam...![]()
Als je blikjes bier in dr kut stopt komen ze er weer ijskoud uitquote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef cobain1994 het volgende:
Nog nooit zo'n koud afscheid gezien."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ja waar is de tijd gebleven dat ze alleen met hun kist weer de poort uitliepen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef syllys het volgende:
Mijn man kijkt de streams en zit alleen: ''Jezus, wat een rotzooi neemt ze mee''![]()
nicole denkt dat de pers er staat ze wil er mooi uit zien ze kan nog best eens gelijk hebben maar dan niet om wijf die weggaat maar omdat gedoe met ivan en de pup![]()
Er zijn topics,je kan alles terug lezen...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt een gigantische toestand te zijn buiten de poort vanwege pup, had ik begrepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zin in. Zie het wel op TV van de week.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn topics,je kan alles terug lezen...Allemaal cabaretteketet!![]()
Waaif: 15 maanden man.
Ja ze waren lang voor ons COSsers.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doei Nicole tot nooit meer ziens![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Komop, ik wil half 12 centraal of zo![]()
Aan wie heeft ze eigenlijk al haar veteranen activiteiten overgedragen ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
okequote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb opname kijk later of het erbij staat![]()
Ze zijn blaai toe dat ze opzout.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het maar een kille bedoeningAllemaal cabaretteketet!![]()
Ga je nog een Waaif filmpje maken,please.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb opname kijk later of het erbij staat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef beequeen het volgende:
Waaif: 15 maanden man.
Ja ze waren lang voor ons COSsers.![]()
![]()
![]()
![]()
Today is a good day.
Nu kan ze weer levens gaan redden en de wereld beschermen
Ouwe borderliner van me.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aan wie heeft ze eigenlijk al haar veteranen activiteiten overgedragen ?
teveel moeitequote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je nog een Waaif filmpje maken,please.![]()
![]()
Ginaquote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aan wie heeft ze eigenlijk al haar veteranen activiteiten overgedragen ?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Abed het volgende:
Today is a good day.
Ouwe borderliner van me.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Abed het volgende:
Today is a good day.
Ouwe borderliner van me.![]()
![]()
quote:Ben helemaal harrieindewarrie
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja maar niet om de rede dat ze wil maar om dat puppy gedoe![]()
![]()
Nog een mannelijk huilebalkje als Bjorn, of liever een mutsje zoals Do of Vic. Bouwer, kok, kapper of zanger(es).. take your pickquote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nieuwe erin.Ben er wel weer klaar mee![]()
![]()
![]()
stifquote:Op maandag 11 januari 2016 12:15 schreef miertje36 het volgende:
zouden er oud utopianen staan bij de poort![]()
![]()
Volgens mij heeft Wim op de eerste maand ofzo na.. met zijn schommelschatje... nooit meer plezier gehad daar.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:15 schreef puzziepie het volgende:
Wim gaat het zwaar krijgen nu Nicole weggaatIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Vroeg ik me ook al af ....quote:Op maandag 11 januari 2016 12:15 schreef miertje36 het volgende:
zouden er oud utopianen staan bij de poort
Stif misschien , maar op fb heb ik daar niets over gelezenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft wel 'vet veel' bereikt.
tatoeëren dit dat.
Het moment dat ze serieus dacht dat ze Utopiaan van het jaar zou kunnen worden was het mooiste.
Toen deed ik een plasje in mijn broek van genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Zalleke het volgende:
Schiet eens op, moet zeiken als een tijger![]()
![]()
De wereld is weer een stukje veiliger"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ivan lacht, hij is niet eens verdrietig.
Nee, hij is zelf als de dood voor de buitenwereld.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Abed het volgende:
tatoeëren dit dat.
Het moment dat ze serieus dacht dat ze Utopiaan van het jaar zou kunnen worden was het mooiste.
Toen deed ik een plasje in mijn broek van genot.![]()
![]()
![]()
Ha ja, maar hij was wel erg gek met Nicole , en close ook welquote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wim op de eerste maand ofzo na.. met zijn schommelschatje... nooit meer plezier gehad daar.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Poort gaat open....SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hoeveel mensen zouden er staan?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Echt ?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh zag je dat....
20 actievoerders klommen over het hek !![]()
![]()
Nicole gaan we echt deze week nog op tv zien hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef renevanlaaren het volgende:
ze zijn in paniek,zeker pers achter het hek
sl![]()
SOONY![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Abed het volgende:
tatoeëren dit dat.
Toen deed ik een plasje in mijn broek van genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Zalleke het volgende:
Schiet eens op, moet zeiken als een tijger![]()
![]()
En Marijequote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en marcel natuurlijk, of is hem de wacht al aangezegd?![]()
![]()
Ik denk het welquote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vindmet koos en pb
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind![]()
![]()
Ik een soort van, want King EIvan had natuurlijk gewoon moeten vertrekkenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind
SOONY![]()
Koos ook,je bent niet alleen...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, maar het is goed dat ze gaat!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Lange SL"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ok gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Koos ook,je bent niet alleen...
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Naa.. haar tijd in Utopia was gewoon klaar...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind
Te negatief.. te behoudend.. te overheersend.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Of die kuthond.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
SL voorbij en Ivan is ook mee naar Emmen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
tuurlijk alles goedpraten van ivanquote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole gaan we echt deze week nog op tv zien hoor![]()
Nee ..ik vind het ook jammerquote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vindMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We mogen niet zien wat ze verder nog mee jat"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zeker nietquote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef blanket het volgende:
![]()
Succes met je lichaam.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?jaaaa
![]()
Waarom nu een sl dan
Zat dik te tikken voor een SV en zag niet wat er gebeurdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zal eerst wel een gesprek hebben met John of een minion van Johnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef miertje36 het volgende:
[..]
tuurlijk alles goedpraten van ivan
SOONY![]()
Ik vond marije ook wel aardig
Tuurlijk is het verstandig...maar heb haar 15 maanden in mijn oor gehad...je raakt toch, een soort van, gehecht ofzo...*sjucht*quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het alleen maar verstandig van haar.
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?![]()
![]()
Nicole is in mijn ogen een leuke meid en kon haar goed waarderen. Maar is goed dat ze er uit is gegaan. Je moet niet te lang blijven doet een mens geen goed.![]()
Welkom.Moet je doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?
Nieuwe hebben we ook gemist,zit er ook al in.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef DeNiAs het volgende:
Wat is dit nu , zien we haar de poort niet doorlopen ?
Maar om eerlijk te zijn ik kijk liever naar die haan dan naar het Waaif![]()
fixedquote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik vond marije ook wel aardig geil![]()
![]()
We zijn euforisch omdat Waaif vertrekt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?
Normaal gesproken is het hier heel saai.
― Mark Twain
Ik ben niet zo haatdragend namelijkquote:
Nicole is geen slecht mens , al vinden de meesten hier van welMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De uitvaart is voorbij........iedereen weer over tot de orde van de dag."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
LOLhet moment voor de streamers ontnomen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
wtf...zien we haar de poort niet door gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg fokking John de Mol...denk je ook aan mijn verwerkingproces![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef blanket het volgende:
wtf...zien we haar de poort niet door gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg fokking John de Mol...denk je ook aan mijn verwerkingproces![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik haat haar niet hoor, wel blij dat ze weg isquote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo haatdragend namelijk
Nicole is geen slecht mens , al vinden de meesten hier van welMake trouble not war![]()
Stef stond aan het hek en zei dat Waaif veilig was.
Ik betwijfel het.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
haatdragend is een groot woord.. Vind haar niet fijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo haatdragend namelijk
Nicole is geen slecht mens , al vinden de meesten hier van wel![]()
Kut febo.quote:
Ik zit momenteel op mijn diepgrvroren slagroomsoesjes in de hoop dat ze op tijd ontdooien om deze heks-it te vieren.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
We zijn euforisch omdat Waaif vertrekt.
Normaal gesproken is het hier heel saai.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ahh Stiff wel dusquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.
Liefff!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha ja zeker maar ik snap het gewoon, je hebt ook een normaal leven op te pakken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk is het verstandig...maar heb haar 15 maanden in mijn oor gehad...je raakt toch, een soort van, gehecht ofzo...*sjucht*![]()
Ivan gaat zijn 24 uur aanvragen denk ik....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Veilig was?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nicole is in mijn ogen een leuke meid en kon haar goed waarderen. Maar is goed dat ze er uit is gegaan. Je moet niet te lang blijven doet een mens geen goed.![]()
koffie en cake toch nog?ah Frits,wij denken hetzelfdequote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Bestweldonker het volgende:
De uitvaart is voorbij........iedereen weer over tot de orde van de dag.![]()
![]()
Dat krijg je ervan als je puppies trapt.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zo is het, geen slecht persoon, wel beroerd gedrag.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik haat haar niet hoor, wel blij dat ze weg is![]()
![]()
Rob dacht dat Stif zo wel bij het hek zou staanquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.![]()
De haarlok van waaif...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zit ik ook aan te denken omdat hij ook al tegen mark zei dit is niet meer mijn utopia die gaat heel snel naar huisquote:![]()
Nou. Ivan.. Waaif is dan wel weg..
Maar het gezeik is gebleven.. Artur
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Je moet nog veel leren, had je ze op het zeiltje van Oma gelegd had je ze nu kunnen etenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op mijn diepgrvroren slagroomsoesjes in de hoop dat ze op tijd ontdooien om deze heks-it te vieren.
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Ik denk niet dat er alleen mensen stonden om haar welkom te heten.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En is echt gek op haar. Ik zie het hem zo doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er heel slecht uit in zijn gezicht...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
straks weer aan het hekquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.![]()
Bjorn zit mokkend achter de PC..
"Waarom bedenk ik nou niet zoiets als een caravan.. grrr... weer de streamtijd en de meisjes voor Bas "Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er alleen mensen stonden om haar welkom te heten.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.![]()
![]()
Klopt, dan voelen ze zich sterk en verheven boven de rest.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.![]()
![]()
![]()
![]()
Verbeten. Gedoe met pup zal hem ook geen goed doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er heel slecht uit in zijn gezicht![]()
Voor wie het gemist heeft er staat een SVWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het zo erg zou zijn, zou hij met haar mee moeten gaan. Dus hij moet niet gaan zeiken o.i.d.quote:![]()
Ja hij is ook echt gek op haarquote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
En is echt gek op haar. Ik zie het hem zo doen.
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Samen met rienk was die ook verschrikkelijkquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Als Ivan nu echt iets om het hondje zou geven, zou hij nu lekker bij het beestje op de grond zitten om met hem te kroelen en knuffelen .....
Hij interesseert hem dus geen reet, die hele Arthur niet.![]()
Hij is echt gek op haar idd.. dat zie ik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt gek op haar
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen![]()
Martin Gaus bemoeit zich er ondertussen ook al mee...dat vind ik zo'n koekwaus heh...wat een eikel van een ventquote:
dealquote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we afspreken het er nooit meer over te hebben,ze is weg![]()
![]()
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonsterquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Als Ivan nu echt iets om het hondje zou geven, zou hij nu lekker bij het beestje op de grond zitten om met hem te kroelen en knuffelen .....
Straks om 2 uur pas, dan moet ie wakker worden want training mevrouw komtquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Ja vandaar, ik denk dat als het hem niet meer zint, de keuze makkelijker gemaakt is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt gek op haar
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
huh Ni............... wat, Wa................. wie is dah?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we afspreken het er nooit meer over te hebben,ze is wegMake trouble not war![]()
Deze gaat ons nog veel lol gevenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
En waar waren we gebleven ?Ohw ja iets met een circus.kom er maar in Ivan![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ja want iedereen doet precies hoe jij het doetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Hij interesseert hem dus geen reet, die hele Arthur niet.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat speelt zeker mee denk ikquote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Verbeten. Gedoe met pup zal hem ook geen goed doen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ohhhh sleurhut is er al....ik had uitslaapdag...wekker voor Nicole gezetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Deze gaat ons nog veel lol geven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft er staat een SV![]()
Wat heerlijk. Een graftakkenloods zonder Waaif.
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: