abonnement Unibet Coolblue
pi_174935235
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 02:26 schreef chufi het volgende:

[..]

Nou gisteravond is ze weer uitgewoond.. Romy verschoonde de lakens.
En?
pi_175054479
Straks vanaf 22:00 Bjorn bij radio 538 in de uitzending.
TEAM BAKSTEEN
pi_175055696
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:52 schreef TillyB het volgende:
Straks vanaf 22:00 Bjorn bij radio 538 in de uitzending.
-O-
SOONY
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 13:45:24 #254
388664 crew  Dotteke
pi_175087293
Foutje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 16 november 2017 @ 21:55:04 #255
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_175121266



pi_175165326
quote:
Waar heb je dit vandaan?
Bronvermelding is wel prettig (en moet er geloof ik zelfs bij gezet worden)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 10:14:52 #257
388664 crew  Dotteke
pi_175167078
quote:
99s.gif Op zondag 19 november 2017 02:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
Bronvermelding is wel prettig (en moet er geloof ik zelfs bij gezet worden)
ff googlen en hoppa
https://slebs.nl/2017/11/(...)niet-beroemd-worden/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_175171195
quote:
^O^ En dat niet alleen, diegene van het artikel doet ook niet aan bronvermelding maar gebruikt vanaf fok de afbeeldingen.
Zie hier...als je op het rode woordje "verkeerd" in het artikel klik, staat mijn afbeelding van het krantenartikel wat ik had gevonden en waarbij ikzelf een rode omlijning om zijn naam had gezet en hier op fok bij topic Mehmet heb geplaatst.
Diegene doet dus ook niet aan bronvermelding maar doet alsof het zelf gevonden is.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 19-11-2017 14:53:22 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 16:25:48 #259
388664 crew  Dotteke
pi_175174473
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

^O^ En dat niet alleen, diegene van het artikel doet ook niet aan bronvermelding maar gebruikt vanaf fok de afbeeldingen.
Zie hier...als je op het rode woordje "verkeerd" in het artikel klik, staat mijn afbeelding van het krantenartikel wat ik had gevonden en waarbij ikzelf een rode omlijning om zijn naam had gezet en hier op fok bij topic Mehmet heb geplaatst.
Diegene doet dus ook niet aan bronvermelding maar doet alsof het zelf gevonden is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je nagaan, misschien is de schrijver wel een fokker :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_175174911
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kan je nagaan, misschien is de schrijver wel een fokker :D
Ja wie weet ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_175191153
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175191335
Fantastisch nieuws voor John, dan zal er wel meer geld in worden gepompt B:)B
SOONY
  maandag 20 november 2017 @ 12:08:07 #263
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_175192074
Vanaf 1 januari 2018 is Utopia iedere werkdag van 19.00 tot 20.00 uur te zien, de uitzendingen van Utopia worden langer.

De nieuwe vooravond:
18.00 Hart van Nederland en Shownieuws
18.30 Trauma Centrum
19.00 Utopia
20.00


https://www.nu.nl/media/5(...)ee-keer-zo-lang.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-11-2017 12:46:40 (Linkje nu.nl erbij.) ]
pi_175196409
quote:
Afleveringen Utopia worden langer


Goed nieuws voor de fans van Utopia: de uitzendingen van de avondshow op SBS6 worden langer. Vanaf 1 januari is de realityserie iedere werkdag van 19.00 tot 20.00 te zien. Dat is een halfuur langer dan nu het geval is.

Volgens een woordvoerder van SBS6 is de zender blij met de mooie kijkcijfers die Utopia noteert. Onlangs werd de 1000ste aflevering uitgezonden. ,,Inhoudelijk gebeurt er veel, dus wij denken dat we de kijkers een plezier doen met langere afleveringen'', laat de zender weten in een nieuwsbrief.

Iedere dag kijken er meer dan een half miljoen mensen naar Utopia. In het programma werken de deelnemers samen aan een utopische samenleving.
Bron:https://www.ad.nl/show/af(...)den-langer~ab3fbd8c/
SOONY
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 07:10:54 #265
388664 crew  Dotteke
pi_175210716
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 15:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

Inhoudelijk gebeurt er veel???
O, dan mis ik toch een hele boel, er gebeurd ja geen hol soms de hele dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 30 november 2017 @ 12:39:55 #266
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_175401472
SBS stopt eind mei 2018 met Utopia
Het programma, dat bijna vier jaar geleden begon, moet stoppen omdat het huurcontract niet wordt verlengd. De laatste uitzending is op 1 juni 2018.

Het terrein bij Laren wordt gehuurd van de provincie Noord-Holland. "Vanwege het succes werd het steeds verlengd, maar helaas is het niet meer mogelijk om het terrein te huren", meldt SBS6. "Vanaf 1 juni 2018 wordt de loods afgebroken en krijgen de dieren bij de loods een ander onderkomen." Er is nog overwogen om het programma elders verder te laten gaan, maar dat gebeurt niet. Waarom is niet duidelijk.

De huidige inwoners van Utopia doen mee aan 'de finale' van het televisieprogramma. Wat die finale inhoudt zegt SBS nog niet.

https://nos.nl/artikel/22(...)juni-met-utopia.html
pi_175401968
De ideale samenleving is mislukt want het huurcontract loopt af. Nou ja, jammer voor de kijkers.
pi_175404887
quote:
Hackte John de Mol de kijkcijfers van Utopia?



Journaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op of over televisie.

Utopia stopt. Tja. Nu moet ik misschien zeggen dat ik dat erg vind, maar nee. Sorry. Ondanks dat ik een junkie ben van allerlei soorten reality - Big Brother heb ik gevroten, net als De Bus, Big Diet en niet te vergeten al die reallifesoaps van BN’ers - heeft Utopia me nooit gegrepen. Dat gemuts in die loods ergens in het Gooi, al die schreeuwende deelnemers die er alleen maar zaten met als doel beroemd te worden, de fans die er op gezette tijden in- en uitliepen - het was het gewoon niet voor mij.

Maar er is wel iets geks met Utopia. Wij journalisten waren afgelopen jaren wél enorm met het fenomeen bezig. Bij de aftrap van John de Mols poging de ideale samenleving te creëren, verschenen er paginagrote reportages. Toen het project een jaar verlengd werd idem dito. En ik geloof dat deze krant wel drie keer een verhaal heeft gebracht over hoe het toch kon dat er volgens Stichting Kijkonderzoek dagelijks tussen 20.00 en 20.30 uur 500.000 tot 600.000 mensen aan de buis gekluisterd zaten, terwijl niemand iemand kent die ooit langer dan vijf minuten keek naar het SBS-programma. En nu net ook weer was ‘Utopia stopt’ het tweede of derde item in het NOS-Journaal op Radio1.

Goede roddel
Over die kijkcijfers gaat trouwens nog wel een goede roddel de ronde in Hilversum. Omdat ook daar niemand de betrekkelijk hoge scores snapt, is de theorie dat De Mol dagelijks de website van Kijkonderzoek hackt of laat hacken om de cijfers een beetje op te krikken. Zo graag wilde hij namelijk dat zijn project zou slagen. Klopt vast niet, maar het is wél een leuk verhaal.

Ik moet mijn opmerking dat ik helemaal geen Utopia-fans ken trouwens wel een beetje nuanceren. Er zijn twee collega’s die je verslaafd mag noemen. En ik mag Mary uit Boer zoekt Vrouw, die ene logée van boer Geert, natuurlijk niet vergeten. Die deed haar bekentenis tijdens het schillen van de aardappels aan de Groningse keukentafel, weet u nog?

Maar daar houdt het op. Sterker nog, ik heb in het eerste jaar eens een column geschreven over een Utopia en toen kreeg ik van verschillende lezers een mailtje kreeg of ik dat niet meer wilde doen, omdat ze het hele programma niet kenden. Tot vandaag vond ik dat geen enkel probleem.

Bron: https://www.ad.nl/show/ha(...)van-utopia~a8598bbf/
SOONY
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 16:40:08 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_175406711
quote:
Busbaan nekt Utopia

AMSTERDAM - Het is uiteindelijk een busbaan die Utopia nekt. Het tv-programma verdwijnt, omdat de grond waar de bewoners opgesloten zijn wordt verkocht. Het wordt volgens een woordvoerder van de provincie Noord-Holland een natuurgebied, om te compenseren voor de aanleg van een busbaan.

De Utopianen wonen op een klein gedeelte van een oud militair terrein, dat nu nog in bezit is van de provincie. Het is al een aantal jaar bekend dat de grond uiteindelijk wordt verkocht. Dat gaat nu gebeuren. Verschillende stukken grond gaan naar een aantal gemeente, maar een deel gaat ook naar het Goois Natuurreservaat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 16:43:01 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_175406780
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 15:17 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik vind dat mens toch zo enorm :O :O :O

Behalve als ze ergens aan mag schuiven met d'r prietpraat. Dan zorgt die schelle snerpstem er wel voor dat je niet in slaap valt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 1 december 2017 @ 08:52:29 #271
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_175418927
Laatste halte voor Utopia


Wat bedoeld was als een eenjarig project, heeft de verwachtingen uiteindelijk ver overtroffen. Maar het realityprogramma Utopia stopt na vierenhalf jaar definitief, omdat ’het beloofde land’ indirect plaats moet maken voor een busbaan. Big Brother-’moeder’ Hummie van der Tonnekreek pleit voor toch een doorstart.
Utopia ging op een kale vlakte in Laren op 31 december 2013 van start. Alles wat sindsdien door een wisselende samenstelling van inwoners is opgebouwd, hun zelf gecreëerde samenleving, wordt afgebroken. De grond wordt verkocht. Terwijl SBS6 en producent Talpa de show, inmiddels uitgegroeid tot ’s werelds langstlopende realityprogramma, hadden willen voortzetten.
„De grond wordt verkocht vanuit de provincie aan een aantal gemeenten en het GNR (Gooisch Natuurreservaat). Daar valt het Utopia-deel onder. Er wordt natuur van gemaakt omdat er moet worden gecompenseerd voor een busbaan die in de buurt wordt aangelegd”, zegt een woordvoerder van de provincie Noord-Holland.

De hele boel ergens anders naartoe verhuizen is even overwogen, maar was uiteindelijk geen optie, vertelt een SBS-woordvoerster. „Daarmee doen we echt te veel afbreuk aan alles wat is opgebouwd. We zijn van mening dat wat op dit terrein is begonnen, we ook hier willen eindigen.”
In eerste instantie had bedenker/producent John de Mol, grondlegger van realitysoaps Big Brother en De Gouden Kooi, ingezet op een eenjarig programma. „Dat is wegens succes steeds verlengd. Het heeft straks toch uiteindelijk vierenhalf jaar en 1149 afleveringen geduurd. Utopia is verkocht aan China, Duitsland, Amerika en Turkije.”
Dagelijks zien gemiddeld 600.000 mensen de verrichtingen van de inwoners, en zijn er 24 uur per dag livestreams. Hoe de laatste uitzending, die vandaag over precies een half jaar te zien zal zijn, wordt ingevuld, is op dit moment nog niet duidelijk. Wel zal een van de huidige inwoners worden gekroond tot ’de grote winnaar’.

Hummie van der Tonnekreek, de ’moeder’ van de realitysoap Big Brother die heel de wereld op zijn grondvesten deed schudden, is niet van mening dat Utopia geschiedenis heeft geschreven. „Het was natuurlijk niet het eerste programma met mensen in afzondering. Maar het is wel baanbrekend dat het het langstlopende programma is waarbij mensen zo lang in een arena zitten.”
Van der Tonnekreek, zelf een vaste kijker: „Wat mij opvalt is dat ze de opdracht hadden een nieuwe samenleving te creëren, maar eigenlijk maar een ding hebben gedaan: wanhopig proberen de samenleving die ze net hadden verlaten, proberen te kopiëren.”
Ook al heeft Talpa aangegeven niet door te willen gaan, ziet zij wel een opening: „Laat deze groep opnieuw beginnen in bijvoorbeeld een weiland, met twee stokken. Onder het mom van: ’we zijn verjaagd’, dan heb je ook een beetje een vluchtelingengevoel. Die mensen zijn erg gehecht aan hun loods.”

Bron: Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:31:44 #272
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_175442830
Net filmpje bekeken van de opname die gisteren zijn gemaakt van het AD, Billy en Linda aan het woord Johan hebben ze eruit gelaten.

klik hier
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:46:41 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175442988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:31 schreef Poezewoes het volgende:
Net filmpje bekeken van de opname die gisteren zijn gemaakt van het AD, Billy en Linda aan het woord Johan hebben ze eruit gelaten.

klik hier
Zo mooi. Wat verwachten ze nu? Tot in de lengte der dagen gepamperd te worden, 24/7 gevolgd door camera’s en 5 werkdagen op tv? Ook al is het een hutje op de hei? Als SBS geen trek meer heeft?

Een beetje moeten wijken voor natuur. Hoe durft men!!!1!!einz!!1!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175445128
Billy ziet er helemaal blauw van.....
SOONY
pi_175445155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind dat mens toch zo enorm :O :O :O

Behalve als ze ergens aan mag schuiven met d'r prietpraat. Dan zorgt die schelle snerpstem er wel voor dat je niet in slaap valt.
Ik ben dol op haar stukjes over RTL *)
SOONY
pi_175452242
quote:
AD: Moet Utopia sluiten?

Ja, het heeft lang geduurd (81%)
Nee, ik kijk er graag naar (19%)
10.705 stemmen
SOONY
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:12:41 #277
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175452404
Uit de Telegraaf http://www.telegraaf.nl/e(...)topia-tegen-sluiting

quote:
„We willen graag twee hectare grond, waar we helemaal opnieuw zouden kunnen beginnen en de ideale samenleving voort kunnen zetten”, roepen de vijftien Utopianen in de videoboodschap op. SBS6 maakte donderdag bekend dat Utopia 1 juni 2018 noodgedwongen stopt, omdat het huurcontract voor het terrein bij Laren niet wordt verlengd.

De petitie Utopia moet blijven is de afgelopen dagen door ruim 14.000 medestanders ondertekend. In Utopia worden inmiddels allerlei acties bedacht om aandacht te vragen voor de petitie en meer handtekeningen te verzamelen. Zo zit idealist René (38) zaterdag buiten aan een bankje vastgebonden. Daarbij staat een bord ’Ik blijf hier’. Beautyvlogger en docent Madilia (29) is van plan om zondag in hongerstaking te gaan. Voor vijfduizend handtekeningen zal ze een dag niets eten.
Heeft er al iemand 5000 handtekeningen geboden?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_175454458
https://www.telegraaf.nl/(...)topia-tegen-sluiting

Daar kunnen ze in Guantanamo nog wat van leren.1 dag niet eten. OMG.
pi_175462682
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:12 schreef chufi het volgende:
Uit de Telegraaf http://www.telegraaf.nl/e(...)topia-tegen-sluiting

[..]

Heeft er al iemand 5000 handtekeningen geboden?
Ik zou zeggen, dump ze op Sint Maarten, dump ze in Aleppo, dump ze op een plek waar elke hulp bij opbouw welkom is en dat zijn vele plekken. Te veel plekken op aarde waar mensen elke dag moeten zien te overleven. Laat ze hard werken juist voor een ander en voelen dat luxe niet vanzelfsprekend is, een ander helpen en niet voor eigen gewin gaan worden ze zoveel rijker van. Dat moet een Utopia zijn, dat draag je diep van binnen.....help een ander en dan kan je daar de vruchten misschien van mee plukken, qua gevoel neemt niemand dat dan meer van je af.....

Bah wordt er beetje :X }:| :X van.... hoe durven ze alleen al de gedachte te hebben om zomaar ergens anders verder te kunnen gaan, je met vluchtelingen te vergelijken......mogen de ogen uit hun hoofd schamen bah bah bah

[ Bericht 7% gewijzigd door DaniqueV op 03-12-2017 01:17:35 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_175463388
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:31 schreef Poezewoes het volgende:
Net filmpje bekeken van de opname die gisteren zijn gemaakt van het AD, Billy en Linda aan het woord Johan hebben ze eruit gelaten.

klik hier
Lol. Ik keek dat filmpje op AD. Na einde krijg je allemaal plaatjes van andere filmpjes.
Om eentje moest ik lachen



Geen idee waar het over gaat overigens. Heb het niet gekeken
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_175512189
laat maar: link van telegraaf werd verwijderd :(
pi_175517393
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  donderdag 7 december 2017 @ 20:07:18 #283
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_175558841
Hahaha zelfs net een vraag over welk SBS6 programma medio 2018 verdwijnt ... bij het mes op tafel op NPO 2 :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_175572374
SBS verlengt uitzendingen Utopia eerder dan aangekondigd


SBS6 trakteert de kijkers van Utopia vanaf maandag al met extra lange uitzendingen. De realityserie duurt dan dagelijks een uur in plaats van een halfuur.
De beslissing is genomen nadat vorige maand bekend werd dat Utopia stopt. "We merken dat het realityprogramma sindsdien nog meer leeft onder de vaste kijkers", aldus een woordvoerder van SBS.

"Om deze reden denken wij dat we veel kijkers niet vanaf 1 januari, zoals eerder gecommuniceerd, maar vanaf volgende week al een plezier doen met langere afleveringen van Utopia."

Op 1 juni 2018 wordt de laatste aflevering uitgezonden van Utopia. Het programma moet noodgedwongen stoppen omdat het huurcontract voor het terrein bij Laren niet wordt verlengd. De show trekt dagelijks zo'n 600.000 kijkers.

Bron: Nu.nl
pi_175572774
Leuke marketingstunt....je zou bijna denken dat John meer weet over het vervolg van Utopia....

Oh wacht..

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 08-12-2017 13:01:22 ]
SOONY
pi_175652545
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
johan gaat op zijn knieën voor Bo
bron: telegraaf video
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:15:40 #287
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_175672500
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_175800753
1 spandoek gezien :+

http://www.utopiatv.nl (dit erachter zetten) /video/detail/59236/de-sbs6-kerstparade/overview/clip/2017-12-11
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 8 januari 2018 @ 20:39:24 #289
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_176374314
Oud-Utopiaan Ruud Zwaan zou best wel terug willen keren in Utopia.
Ruud Zwaan, bekend van zijn deelname aan Utopia, heeft op Facebook een bijzondere oproep gedaan: bij 10.000 likes wil hij voor de derde keer terugkeren naar de loods in Laren. Kunnen de inwoners, nadat ook Ivan Mauloed sinds kort weer deel uitmaakt van de groep, nu rekenen op nóg een verrassing?
In de oproep schrijft Ruud: „Zijn jullie er klaar voor? Bij 10.000 likes keer ik terug in Utopia.” Ondertussen heeft hij al ruim de 13.000 likes gehaald met zijn actie.
SBS laat in een korte reactie aan Privé weten: „Ruud krijgt naar aanleiding van zijn Facebook-post enorm veel support online, we gaan de mogelijkheden voor een eventuele terugkeer van in Utopia bekijken.”

Utopia is vanaf vanavond elke dag te zien van 19.30 tot 20.30 uur.
https://www.telegraaf.nl/(...)-dreigt-met-comeback
pi_176374625
_O_
SOONY
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:24:32 #291
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176568693
Ja het is de Speld, maar te grappig om hier niet te noemen:
https://speld.nl/2018/01/(...)rbie-opnemen-utopia/
pi_176594709
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176596129
sorry kat lag op lappie, zie het nu pas :@ :@

[ Bericht 99% gewijzigd door danaqui op 18-01-2018 20:28:58 ]
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2018 @ 20:31:35 #294
137949 Disana
pi_176596407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:19 schreef danaqui het volgende:
sorry kat lag op lappie, zie het nu pas :@ :@
_O-
pi_176728617
"Beau en Johan beleven hete nacht in boot"
https://www.show.nl/rubri(...)-hete-nacht-de-boot/

[ Bericht 11% gewijzigd door DKUp op 25-01-2018 11:40:48 ]
SOONY
pi_176748320
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:35 schreef DKUp het volgende:
"Beau en Johan beleven hete nacht in boot"
https://www.show.nl/rubri(...)-hete-nacht-de-boot/
Rare titel. Het was een uurtje, niet de hele nacht. En dan nog, alleen een beetje zoenen.
pi_176752629
Ze moesten wel meteen allebei douchen :7
En hele dagen zoentjes zijn ook zo pussy :Y)
SOONY
pi_177017140
De vervanger van Utopia heet House of Talent
SBS heeft een nieuw programma voor het tijdstip van Utopia.
Het wordt de soap House of Talent waarin hopelijk carrières
van talentvolle artiesten worden gelanceerd.

https://www.televizier.nl(...)talent.4091309.lynkx
https://www.sbs6.nl/programmas/house-of-talent/

Weer een talentenjacht: bah!
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:33 #300
137949 Disana
pi_177020400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:56 schreef Nemrut het volgende:
De vervanger van Utopia heet House of Talent
SBS heeft een nieuw programma voor het tijdstip van Utopia.
Het wordt de soap House of Talent waarin hopelijk carrières
van talentvolle artiesten worden gelanceerd.

https://www.televizier.nl(...)talent.4091309.lynkx
https://www.sbs6.nl/programmas/house-of-talent/

Weer een talentenjacht: bah!
Geen woord over streams, maar dat kan ook niet als ze het huis kunnen verlaten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')