thnx, had niet de moed om te beginnen met terug lezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:47 schreef ammartje het volgende:
[..]
gm![]()
Heb alleen terug gelezen, maar volgens mij veel geroddel over Cees en veel gepoch over Nicole, waarbij een een select groepje vroeg Ivan bij te staan en te steunen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic: "Als de spanningen en zenuwen van iedereen teveel worden dan stuur het maar naar mij..."
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ivan staat ook in de papieren uitgave van de Telegraaf, en die heeft aardig wat abonnee's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
wat een mensquote:Op maandag 11 januari 2016 09:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic: "Als de spanningen en zenuwen van iedereen teveel worden dan stuur het maar naar mij..."
Rob, die was helemaal erg.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Laat mij eens raden wim, ben, mark, gina en ?
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ivan staat ook in de papieren uitgave van de Telegraaf, en die heeft aardig wat abonnee's!
ik las dat ze gisteren al aan t inpakken wasquote:Op maandag 11 januari 2016 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik geloof nooit dat we beelden krijgen van een Nicole die inpakt......die bench staat daar.
Nee daar ging het vooral over, Rob wil niet 6 uur werken voor de verjaardag van Cees, enz enz.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, had niet de moed om te beginnen met terug lezen.
Ja cees heeft zich niet geliefd gemaakt met zijn verjaardagsfeestje
Stel je voor dat hij moet staan, onze huisboeddha!quote:Op maandag 11 januari 2016 09:52 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nee daar ging het vooral over, Rob wil niet 6 uur werken voor de verjaardag van Cees, enz enz.
Nee hij zal toch moe wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 09:52 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nee daar ging het vooral over, Rob wil niet 6 uur werken voor de verjaardag van Cees, enz enz.
Wat ik lees op zijn FB is droevig Kijk je kan fan van hem zijn maar dan praat je dit toch niet goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ivan staat ook in de papieren uitgave van de Telegraaf, en die heeft aardig wat abonnee's!
Rob wil helemaal niet werkenquote:Op maandag 11 januari 2016 09:52 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja, dat komt er ook nog een keer bij.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:52 schreef ammartje het volgende:
[..]
Bedreigingen, die lui zijn gek!quote:Op maandag 11 januari 2016 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik lees op zijn FB is droevig Kijk je kan fan van hem zijn maar dan praat je dit toch niet goed.
Wat er verder gebeurd is wel iets overtrokken, maar feit is wel dat het hondje daar niet thuis hoort.
Ivan kan het niet aan als iemand niet naar hem luistert dat is nu wel bekend.
Mark en Cees zitten achter de PC en Rob heeft post zo te zien
Internetquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het de heren (en Gina) veel meer steekt dat Cees nu door de febo is aangesteld om het drankgebruikt binnen de perken te houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat komt er ook nog een keer bij.
Maar ook om het geld wat het gaat koste, hij heeft zomaar iets gedaan zonder overleg en ook dat steekt
Ik heb nu beeldquote:Op maandag 11 januari 2016 09:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik probeer vanmorgen zolang als dat ik stream met net zo'n getuite mond te zitten als Do, maar ik krijg de krampen in mijn bek.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |