Ja, kan me voorstellen, ik benijd haar positie ook absoluut niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maxima en ik deden mee aan een uitwisselingsprojectWie beter af is? Ik vind dat ik dan ben, maar ik hoef dan ook niet zo nodig koninklijk te zijn...
Dat is een gezellig hangplekkiequote:Op maandag 11 januari 2016 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hang ik meestal met de iPad
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Blurry genoeg, dus ik zal ook een duit in het zakje doen voor de keren dat ik niet via de iPad op Fok! aanwezig ben...Bureau Jerker van IKEA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Bureau is van IKEA, maar geen idee meer hoe dat ding heet.quote:
Waar zweeft je laptop dan op?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bureau is van IKEA, maar geen idee meer hoe dat ding heet.
Staat hier al een jaar of 15, denk ik...
[ afbeelding ]
Zo te zien is het 'm wel, ik heb alleen die zijplankjes niet...
Edit: Heb één zijplankje, besef ik me nu...
What's in a name.....quote:Op maandag 11 januari 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bureau is van IKEA, maar geen idee meer hoe dat ding heet.
Staat hier al een jaar of 15, denk ik...
[ afbeelding ]
Zo te zien is het 'm wel, ik heb alleen die zijplankjes niet...
Ah, je uitschuifplankje kan dus niet ingeschoven worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierop, een DJ laptop statief:
[ afbeelding ]
Nee, één is 'bezet' met dat statief...quote:Op maandag 11 januari 2016 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je uitschuifplankje kan dus niet ingeschoven worden.
Je bent ook gek om alle fotos in de OPte zetten... Haal de mijne er maar weer uitquote:Op maandag 11 januari 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
Godverdekut, is het topic NOG niet vol?
Ik blijf editen!
Maar vooral door blijven gaan met foto's posten, mensen!
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent ook gek om alle fotos in de OPte zetten... Haal de mijne er maar weer uit
Om je bezig te houden natuurlijk...quote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent ook gek om alle fotos in de OPte zetten... Haal de mijne er maar weer uit
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Blurry genoeg, dus ik zal ook een duit in het zakje doen voor de keren dat ik niet via de iPad op Fok! aanwezig ben...Daar zou ik accuut verdwalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nu op Fok zegt dat je in de trein zit, weet ik tenminste ''iets'' al is het niet veelquote:Op maandag 11 januari 2016 18:24 schreef drakin het volgende:
Gister zag ik dit topic en meteen maar een foto van mijn fokplek van gister gemaakt:
Fok regelmatig hier, zitplaats kan enigzins afwijken, het is meer een soort flexfokplek zeg maar.
[ afbeelding ]
Ik zit nu niet in de trein.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je nu op Fok zegt dat je in de trein zit, weet ik tenminste ''iets'' al is het niet veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |