Er horen ook 5 stoelen bij (niet de paarsequote:Op maandag 11 januari 2016 14:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van je tafel, want ik kom 'm halen.Mooi ding zeg.
Dat maakt verder niet uit, dan rij ik wel 2x. Maar als je er erg aan gehecht bent, mag je ze wat mij betreft ook houden hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er horen ook 5 stoelen bij (niet de paarse), in opdracht gemaakt, niet mijn opdracht trouwens, ik heb m van de opdrachtgever overgenomen, via marktplaats
Heb je er ook een foto van gepost, dan zullen we het zien.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn bank kun je toch niet kwijt
Je durft niet......quote:Op maandag 11 januari 2016 07:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmm.. nee, gaat hem niet worden. Te herkenbaar/privé en wel erg afwijkend van die hier voorbij komende kale grijze inrichtingen, zwarte banken en tegels op de vloer..![]()
Galmt het niet bij jullie?
Nee, en en passant wel even de inrichtingen van degenen die wel durven afzeiken.quote:
Voor het dubbele van het bedrag dat ik er voor betaald heb mag je m nog niet komen halen, als je het vijfvoudige zou bieden zou ik dat als een openingsbod zien en de onderhandelingen wel willen beginnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit, dan rij ik wel 2x. Maar als je er erg aan gehecht bent, mag je ze wat mij betreft ook houden hoor.
Ik zit jouw post even 5 keer te lezen. Ik neem aan dat je het over ouder1 hebt toch? Want Mo staat er nl wel bij dus kan mij niet voorstellen dat het over/voor Mo gaat/isquote:Op maandag 11 januari 2016 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en en passant wel even de inrichtingen van degenen die wel durven afzeiken.
Post dan gewoon niet in dit topic.
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor het dubbele van het bedrag dat ik er voor betaald heb mag je m nog niet komen halen, als je het vijfvoudige zou bieden zou ik dat als een openingsbod zien en de onderhandelingen wel willen beginnen.
Het ging ook niet over mij hoor....quote:Op maandag 11 januari 2016 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit jouw post even 5 keer te lezen. Ik neem aan dat je het over ouder1 hebt toch? Want Mo staat er nl wel bij dus kan mij niet voorstellen dat het over/voor Mo gaat/is
Schiet dan man!quote:Op maandag 11 januari 2016 15:09 schreef Kreator het volgende:
Gefilmd vanaf mijn werkplek, telt dat ook?.
vandaag gepostquote:Op maandag 11 januari 2016 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er ook een foto van gepost, dan zullen we het zien.
En hij is nog handig ook, aan iedere zijde een lade, en de poten zitten er los onder (dat is niet altijd handig trouwens), maar het is echt vakwerk.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan het me voorstellen. Zo heb ik een Chinees handgemaakt tafeltje met prachtig uitgesneden taferelen en bijbehorende bijzettafeltjes waar ik helemaal kapot van ben. Sommige dingen doe je nooit weg, omdat het mooi is om naar te kijken, of praktisch én fraai, zoals jouw tafel. Daar kan geen goed bod tegenop.
Laat ik maar weer eens on topic gaan ook.
Lol, dat is dus geen enorm bed, maar je bank? Dat kon wel eens een probleem op gaan leveren ja.quote:
Dat deel is 150 bij 150 en het deel ernaast is ook 150 breed en dan 90 diep.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat is dus geen enorm bed, maar je bank? Dat kon wel eens een probleem op gaan leveren ja.
Oh oké. Als ik het één en ander verzet, dan past het in de huiskamer.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat deel is 150 bij 150 en het deel ernaast is ook 150 breed en dan 90 diep.
Mijn andere Fok!plek komt een andere keer wel, da's gewoon een bed van 160 breed
quote:
Je bent het broertje van Maxima?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Overigens mag ik natuurlijk ook niet klagen he, mijn Fokplek ligt hier:
Vanaf 0:22 tot 1:00 is bijna letterlijk in mijn achtertuin
Maxima en ik deden mee aan een uitwisselingsprojectquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Overigens mag ik natuurlijk ook niet klagen he, mijn Fokplek ligt hier:
Vanaf 0:22 tot 1:00 is bijna letterlijk in mijn achtertuin
De logeerkamer is mijn kantoortje, dus dat gaat niet lukken neequote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je nog een logeerkamer over? De bedoeling is voor een jaartje of 6.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
De logeerkamer is mijn kantoortje, dus dat gaat niet lukken neeMaar je mag op de bank, tussen de 4 honden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |