quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef MotherFoker het volgende:
MF moet mee met dr vader, alleen die leier loopt rond te bazuinen dat wij aan zn kop liepen te zeiken dat we wilde gaan.
Tis wat, meid.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef MotherFoker het volgende:
MF moet mee met dr vader, alleen die leier loopt rond te bazuinen dat wij aan zn kop liepen te zeiken dat we wilde gaan.
Wat is loos?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan beter man. Gaat niet zo lekker.
Daar
quote:Op maandag 11 januari 2016 02:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat is loos?
Hier wel prima
Dit is een bericht voor insomia van de theguyver
De theguyver had het in een verkeerd topic gepost![]()
Zo praat je toch niet over je vader MF'jequote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef MotherFoker het volgende:
Is David Bowie overleden?quote:Op maandag 11 januari 2016 10:34 schreef theguyver het volgende:
Geen grote fan maar toch wel sneu, ken m vooral van muziek uit Omikron: The Nomad Soul, en acteerwerk in Labyrinth en natuurlijk!
Rip David Bowie
1e wat ik las vanmorgenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:34 schreef theguyver het volgende:
Geen grote fan maar toch wel sneu, ken m vooral van muziek uit Omikron: The Nomad Soul, en acteerwerk in Labyrinth en natuurlijk!
Rip David Bowie
Jup zonde, goed musicusquote:
Ik vond Under Pressure met Freddie Mercury geweldig.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup zonde, goed musicus![]()
Al ben ik geen fan, het is wel jammer.
Ik ook daarom even hier gepost.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik vond Under Pressure met Freddie Mercury geweldig.
Wat is er loos Inso_?quote:
Ja het gaat. Frustrerende week gehad. Beetje steeds als stront behandeld terwijl broertje hier 900 euro een videokaart heeft gehad en nu doet alsof we/ik nooit wat goed kunnen doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ook daarom even hier gepost.
Maare gaat het allemaal wel MF? ik zie alleen maar frustratie in je posts.
tja dat klinkt ook niet eerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja het gaat. Frustrerende week gehad. Beetje steeds als stront behandeld terwijl broertje hier 900 euro een videokaart heeft gehad en nu doet alsof we/ik nooit wat goed kunnen doen.
MF heeft ouders eindelijk overgehaald want ouders wilden dat ze geen thuisstudie deed maar is nu geregeld en MF gaat haar droom achterna en gaat Wedding Planner worden!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
tja dat klinkt ook niet eerlijk.
Mja soms moet je het beste er van maken.
Misschien een keer het huis uit gaan.
"t is maar een idee hoe oud ben je nu?
BTW iemand al iets gehoord van BPN?
quote:
Voor mij is dat te laatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
MF heeft ouders eindelijk overgehaald want ouders wilden dat ze geen thuisstudie deed maar is nu geregeld en MF gaat haar droom achterna en gaat Wedding Planner worden!
is dat een studie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
MF heeft ouders eindelijk overgehaald want ouders wilden dat ze geen thuisstudie deed maar is nu geregeld en MF gaat haar droom achterna en gaat Wedding Planner worden!
Ik dacht meer een cursus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |