SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Hou op, een paar uur daarna ben ik mijn presentatie aan het houdenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef renwan het volgende:
Over 36 uur zit ik keihard psychologisch gevalueerd te worden
Zware tijden voor onsquote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hou op, een paar uur daarna ben ik mijn presentatie aan het houden
Je bent toch geen gekkerd of zo, gewoon jezelf blijvah.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef renwan het volgende:
Over 36 uur zit ik keihard psychologisch gevalueerd te worden
Waarover\?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hou op, een paar uur daarna ben ik mijn presentatie aan het houden
Ik zal daar zeker niet mijn FOK! kant laten zien neequote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent toch geen gekkerd of zo, gewoon jezelf blijvah.
Niet je presentatie interactief geven.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zenuwachtig zijn voor een presentatieniemand luistert naar je hoor iedereen is aan het dagdromen
Over mijn stagequote:
TWEE KEER DE HELFT! 450 KEER! PLAS IN HAAR KONT! VIESDIK!quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal daar zeker niet mijn FOK! kant laten zien nee
Mijn stagebegeleider komt ook kijkenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zenuwachtig zijn voor een presentatieniemand luistert naar je hoor iedereen is aan het dagdromen
Waarom zou je dat doen. Ik ga echt geen extra voorbereiding daarvoor doen. Ze luisteren maar.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Niet je presentatie interactief geven.
De slet/manwhore weet wel hoe je bent dus je hoeft niet fake excellent te doenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider komt ook kijken
Nee, maar je hebt mensen die gewoon goede presentaties geven.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Ik ga echt geen extra voorbereiding daarvoor doen. Ze luisteren maar.
Ik schrik nog wel eens wakker om 10.00 of zo, en dan van kut heb mij verslapen !!!quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Over mijn stage
Is het laatste wat ik nog moet doen, daarna nooit meer school.
Ik ben ook niet echt super zenuwachtig, maar wel gezonde spanning als ik voor een groep mensen moet praten.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De slet/manwhore weet wel hoe je bent dus je hoeft niet fake excellent te doen
Nee man ze gaan denk ik echt niet van die klisjee dingen vragenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef renwan het volgende:
"Welkom meneer renwan, ik ben jaap de psycholoog. Hoe zou u zichzelf omschrijven?"
"Nou meneer dat is een goede vraag! Ik denk dat ik wel een omschrijving weet"
"vertel"
"ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl"
"....."
""
"Ongeschikt"
""
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:22 schreef renwan het volgende:
"Welkom bij het rollenspel, vandaag heeft u een reiziger die geen kaartje heeft"
"Ja sorry meneer ik kwam 5 euro tekort!"
"Ah wat vervelend mevrouw, 5 euro zegt u?"
"Ja meneer"
"5 EURO? OP JE MUIL GAUW KANKERBOEF"
"bedankt voor uw inzet meneer renwan, daar is de deur"
EN dan halverwege over FOK! beginnenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt super zenuwachtig, maar wel gezonde spanning als ik voor een groep mensen moet praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |