SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat vind ik niet zulke erg hacksquote:Op zondag 10 januari 2016 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel chill
soms krijg je alle wapens en zo emblems enzo
hoef je zelf niet meer te grinden
ja ook wel hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat vind ik niet zulke erg hacks
dacht echt auto aim of dat soort onzin
dat had je op world at war ookquote:Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ook wel hoor
soms ventjes die invincible zijn en hele potje verneuken
maar soms ook dat iedereen kan superjumpen en heel snel is enzo. is wel grappig
ik kan dat niet zien ;squote:Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2002131/1/999#p158991291
cutequote:Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
lolquote:Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Je weet wat ze zeggen, Ets.quote:
welke squote:Op zondag 10 januari 2016 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mooie rondingen wel
in je letter
s
ik zie geen s daarquote:
slecht experimentquote:Op zondag 10 januari 2016 19:12 schreef Trollscience het volgende:
Was gewoon experimentele poëzie, laat dan ook maar.
niet waarquote:Op zondag 10 januari 2016 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jouw geboorte was een slecht experiment
hij kan het gewoon lezenquote:
kloptquote:
Welke?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het wel aan een van je exjes vragen.
is er een onderwerp?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:
ik vind dit echt een ongemakkelijk onderwerp
neequote:
quote:
laten we niet moeilijk doenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef Trollscience het volgende:
of bedoel je dat 'dit' een ongemakkelijk onderwerp is
is lijdend voorwerp btw
komt door ryanquote:
quote:
quote:
je beledigde mijquote:
jawelquote:Op zondag 10 januari 2016 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was vraag. Vragen zijn niet beledigend.
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 januari 2016 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou nooit zo gemeen zijn over paxcon
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en Zo is het maar Net !
wel mooi gevondenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en Zo is het maar Net !
de EUquote:Op zondag 10 januari 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en Zo is het maar Net !
Ik zit te kijken naar een ps4 en ik zie ze voor minstens 344 staan.quote:
Alles bij Opso in huis is van een vrachtwagen gevallenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar een ps4 en ik zie ze voor minstens 344 staan.
Hoeveel had jij ook alweer betaald voor die voor je broertje?
Met de kerssemus was hij 288 op sommige plaatsen.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik dan flink de boot gemist.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met de kerssemus was hij 288 op sommige plaatsen.
Ach, het is het geld wel waard verder. Heerlijk apparaat.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik dan flink de boot gemist.
Maar goed, met kerstmis had ik nog 2 maandlonen te goed.
In totaal 350, gloednieuw. 2 games, 2 controllersquote:Op zondag 10 januari 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan het momenteel lijden. Moet dan alleen niet al te gek gaan doen op vakantie.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, het is het geld wel waard verder. Heerlijk apparaat.
Hoe heb je dat gefixt?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In totaal 350, gloednieuw. 2 games, 2 controllers
Ohja en zo'n speciale PS netwerk ofzo wat je er kan bijkopen ook nog
Marktplaatsquote:Op zondag 10 januari 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan het momenteel lijden. Moet dan alleen niet al te gek gaan doen op vakantie.
[..]
Hoe heb je dat gefixt?
Gewoon blowenquote:Op zondag 10 januari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben echt helemaal kapot man mn ribben doen tering veel pijn
heb ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Weepee wanneer Killing Floor 2 spelen?
van wiet roken word je ook een plant vriend van me deed wel eens wiet roken nu is hij een leliequote:Op zondag 10 januari 2016 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is geen drug het is een plant !!!
Ga kopen, 30 eckiesquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van wiet roken word je ook een plant vriend van me deed wel eens wiet roken nu is hij een lelie
beter dan doodgaan van wietquote:Op zondag 10 januari 2016 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van wiet roken word je ook een plant vriend van me deed wel eens wiet roken nu is hij een lelie
Ja, ik vertrouw dat nooit zo.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Wel goed opletten want bij veel had ik zo'n gevoel dat het oplichters waren. Bodemprijzen en dan is het accountje 1 dag actief.
waarom heb je eigenlijk een tweede account aangemaakt? ik vond het eigenlijk wel goed geweest na de eerste editiequote:Op zondag 10 januari 2016 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ken mensen die dood zijn gegaan van wiet
dat zei plasterk fzo tog
ik was gehektquote:Op zondag 10 januari 2016 21:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk een tweede account aangemaakt? ik vond het eigenlijk wel goed geweest na de eerste editie
Dank je, goede vriend.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd nog Kaneel.Samen een keer biggetjes temmen in Minecraft.
Ik ben zo vergeetachtig. Maar ik ga het proberen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
laatst (2 weken geleden) was er ook zo'n deal bij mediamarkt! Hou de aanbiedingen in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wilde die game kopen om met mijn chick te spelen, maar ze wil er niet aan.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd nog Kaneel.Samen een keer biggetjes temmen in Minecraft.
neequote:Op zondag 10 januari 2016 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ken mensen die dood zijn gegaan van wiet
dat zei plasterk fzo tog
Anders moet je proberen in vrienden/kenissenkring te kopen. Daar kocht ik vroeger altijd consoles :$quote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, goede vriend.
Zodra ik ps4 heb toch.
Moet komende week even teamleider vervangen, dus denk vrijdag pas ofzo.
[..]
Ik ben zo vergeetachtig. Maar ik ga het proberen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep, ik was vandaag in Duitsland, heb foto gemaakt voor je:is zij duits?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop consoles altijd gewoon bij een grote retailer. Als er iets mis is wil ik graag gewoon dat ding op kunnen sturen zonder gezeik.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders moet je proberen in vrienden/kenissenkring te kopen. Daar kocht ik vroeger altijd consoles :$
In mijn leven is nog nooit een console kapot gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Typisch het volgende:
Koop consoles altijd gewoon bij een grote retailer. Als er iets mis is wil ik graag gewoon dat ding op kunnen sturen zonder gezeik.
Wil geen tweedehandsjequote:Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders moet je proberen in vrienden/kenissenkring te kopen. Daar kocht ik vroeger altijd consoles :$
Ze is geboren in Dragonstone. Ze denkt dat ze daarna opgegroeid is in Braavos, maar ze herinnert zich een citroenboom uit die tijd. Het gekke is, is dat er zo noordelijk helemaal geen citrusvruchten groeien.quote:
Ik wel een rrod gehad. En mijn ps4 spuugde laatst ook zijn discs uit, maar dat ging gelukkig over na een reboot.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn leven is nog nooit een console kapot gegaan.
En ik had heel vroeg een xbox360, nooit een rrod gehad.
oh cool, welke uitgever heb je benaderd?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Mijn boek is bijna uit en ik kom er dan achter of ze dood gaat of niet en ik wil niet dat ze door gaat
xdquote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil geen tweedehandsje
[..]
Ze is geboren in Dragonstone. Ze denkt dat ze daarna opgegroeid is in Braavos, maar ze herinnert zich een citroenboom uit die tijd. Het gekke is, is dat er zo noordelijk helemaal geen citrusvruchten groeien.
Je wil haar dus dood?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Mijn boek is bijna uit en ik kom er dan achter of ze dood gaat of niet en ik wil niet dat ze door gaat
Pentos tochquote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil geen tweedehandsje
[..]
Ze is geboren in Dragonstone. Ze denkt dat ze daarna opgegroeid is in Braavos, maar ze herinnert zich een citroenboom uit die tijd. Het gekke is, is dat er zo noordelijk helemaal geen citrusvruchten groeien.
Ey skatje.quote:
heb het al gewijzigd ;squote:
Ze was slechts een tijd te gast in Pentos, bij Magister Illyrio.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep, ik was vandaag in Duitsland, heb foto gemaakt voor je:Geshopt. Staan vrouwen tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Berlijn is verslavend.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:22 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat ik van de zomer weer terug wil naar Budapest, Praag en/of Berlijn.
Gewoon dwingen. Zo heb ik Fera Hearthstone laten spelen. Nu is ze addictedquote:Op zondag 10 januari 2016 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde die game kopen om met mijn chick te spelen, maar ze wil er niet aan.
Fable, Never Alone, Halo is allemaal geen probleem maar Minecraft wil ze op de een of andere manier niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon dwingen. Zo heb ik Fera Hearthstone laten spelen. Nu is ze addicted
En vaak en door het weekend hele nacht.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
U-Bahngod.
Voor 3 eu pp heel de dag onbeperkt reizen.
hearthstonequote:Op zondag 10 januari 2016 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon dwingen. Zo heb ik Fera Hearthstone laten spelen. Nu is ze addicted
Misschien moest je je maar eens als een echte vriend gedragen en gewoon meespelen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hearthstoneals ik met vrienden binnen ga chillen zit iedereen hearthstone te spelen vet kut ;s
Het verzamelen van kaarten ging mij te traag. Hierdoor moest ik constant tegen mensen die veel betere kaarten hadden.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
hearthstone is best leuk maar moet nog steeds de tutorial afmaken ;s
Oh en dan kopen anderen ze zeker ofzo, of kan dat niet?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het verzamelen van kaarten ging mij te traag. Hierdoor moest ik constant tegen mensen die veel betere kaarten hadden.
Was deprimerend.
Dat kan.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh en dan kopen anderen ze zeker ofzo, of kan dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooh pretty![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mja is wel een probleem. Fera begint al wel beetje kaarten te krijgen. 20 pakjes met goud gekocht en nu gaat ze voor adventures.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan.
Je kunt met echt geld pakjes kaarten kopen.
Het kan ook dat ze al langer spelen en dus al langer de tijd hebben gehad om die kaarten te verzamelen.
Ik vond het in ieder geval geen goed spel om zo laat in te stromen.
Hmm jammer is dat. Denk niet dat ik dan nog verder ga spelenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan.
Je kunt met echt geld pakjes kaarten kopen.
Het kan ook dat ze al langer spelen en dus al langer de tijd hebben gehad om die kaarten te verzamelen.
Ik vond het in ieder geval geen goed spel om zo laat in te stromen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het verzamelen van kaarten ging mij te traag. Hierdoor moest ik constant tegen mensen die veel betere kaarten hadden.
Was deprimerend.
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
Wil je die hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooh pretty![]()
Het lukte me niet snel om goud te verzamelen. Je moest al die dailies doen voor een habbekrats en dat was lastig omdat je tegenstanders beter zijn. Dus geld uitgeven aan Arena en dan meer waarde voor je goud krijgen. Maar ging me te traag.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja is wel een probleem. Fera begint al wel beetje kaarten te krijgen. 20 pakjes met goud gekocht en nu gaat ze voor adventures.
Helemaal als er steeds nieuwe kaarten bijkomen die ik nog niet kan krijgen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
Sexy hoor sof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooh pretty![]()
![]()
Die zou ik wel willen hebben jaquote:Op zondag 10 januari 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je die hebben?
[..]
Het lukte me niet snel om goud te verzamelen. Je moest al die dailies doen voor een habbekrats en dat was lastig omdat je tegenstanders beter zijn. Dus geld uitgeven aan Arena en dan meer waarde voor je goud krijgen. Maar ging me te traag.
Helemaal als er steeds nieuwe kaarten bijkomen die ik nog niet kan krijgen.
Ik vind dat soort jurkjes voor in bed mooiquote:
Zullen wij die sponseren in ruil voor sexy picasquote:Op zondag 10 januari 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je die hebben?
[..]
Het lukte me niet snel om goud te verzamelen. Je moest al die dailies doen voor een habbekrats en dat was lastig omdat je tegenstanders beter zijn. Dus geld uitgeven aan Arena en dan meer waarde voor je goud krijgen. Maar ging me te traag.
Helemaal als er steeds nieuwe kaarten bijkomen die ik nog niet kan krijgen.
jij slaapt met een jurk aan? raar wijfquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat soort jurkjes voor in bed mooi
eensquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik slaap nu zonder iets sukkelquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij slaapt met een jurk aan? raar wijf
Ik draag dan altijd lelijke oversized dingen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb ffquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij slaapt met een jurk aan? raar wijf
is duurquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel moet dat ongeveer kosten?
okequote:Op zondag 10 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vannacht met 1 lens in geslapen
?????????
mooie sig en ook waarquote:
sorry was grapquote:Op zondag 10 januari 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik slaap nu zonder iets sukkel
rip oog als je wakker wordtquote:Op zondag 10 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
?????????
hahahahquote:Op zondag 10 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
?????????
Heb jij weer monies dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen wij die sponseren in ruil voor sexy picas
Hmm, valt me nog mee.quote:
he bah viespeukquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen wij die sponseren in ruil voor sexy picas
¿¿ ??quote:Op zondag 10 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
?????????
vind nog steeds kakaquote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
een hoop lenzen is het niet zo erg mee om 's nachts in te hebben
Hm ja misschienquote:Op zondag 10 januari 2016 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij weer monies dan?
[..]
Hmm, valt me nog mee.
oh maar ik koop ze bij de kruidvatquote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
een hoop lenzen is het niet zo erg mee om 's nachts in te hebben
helaas voor jou is xs opquote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien
https://www.hunkemoller.n(...)-black-110446-2.html
als ze hem aan heeft is ie al minder mooi
of het komt door haar
nee joh ik heb Squote:
Ja, hangt beetje vanaf hoe je hem opvult.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien
https://www.hunkemoller.n(...)-black-110446-2.html
als ze hem aan heeft is ie al minder mooi
of het komt door haar
Dingen met een decollete staan mij afschuwelijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hangt beetje vanaf hoe je hem opvult.
Weet jouw lichaamstype niet, dus weet ook niet of hij jou zou staan.
Loka zou het niet super staan denk ik.
Daarom coltruiquote:Op zondag 10 januari 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen met een decollete staan mij afschuwelijk.
dat staat mij totaal nietquote:
heb je geen boobies?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen met een decollete staan mij afschuwelijk.
oh dacht dat je serieus wasquote:
op je zijquote:Op zondag 10 januari 2016 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar ze staan wijd uit elkaar
niks mis meequote:
wat zei je tegen hem?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag was ik een broodje aan het eten met m'n vriendin in een lunchroom. En toen ging de serveerDER een compliment geven dat m'n vriendin leuke kleding aan had.
[ afbeelding ]
Nee, ga je toch niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
misschien vond hij echt dat ze leuke kleding aanhad
mag je dat niet zeggen ofzo
echt nietquote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter Victoria Secret
Hunkemoller is echt lower class
Victoria Secretquote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter Victoria Secret
Hunkemoller is echt lower class
Gewoon even aanspreken toch dat dat niet de bedoeling is.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
Wat zou je doen als jongens naar je vriendin fluiten op straat inso?
Wat voor een?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een sigaar aansteken die ik voor kerst had gekregen
ze krijgt nu wel complimentjes dat ze er zo leuk uitzietquote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Victoria Secret![]()
Te vaak mee naar toe geslepen
echt?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon even aanspreken toch dat dat niet de bedoeling is.
Geen geweld ofzo.
Daar willen matties van mij ook altijd per se heen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Victoria Secret![]()
Te vaak mee naar toe geslepen
nee ik bedoel, zou je ze aansprekenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat echt? Ga niet iemand tik daarvoor geven.
Ja tuurlijk. Doe ik altijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik bedoel, zou je ze aanspreken
Wel eens gedaan?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon even aanspreken toch dat dat niet de bedoeling is.
Geen geweld ofzo.
zwaaienquote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
Wat zou je doen als jongens naar je vriendin fluiten op straat inso?
Doe ik altijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Doe ik altijd.
Kan je toch niet zomaar tollereren.
En meeste zeggen dan sorry of iets, en dan is het cool.
Gebeurd toch wel eens met uitgaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe ik altijd.Net alsof het je dagelijks overkomt.
Nicequote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Doe ik altijd.
Kan je toch niet zomaar tollereren.
En meeste zeggen dan sorry of iets, en dan is het cool.
Je belandde in het ziekenhuis?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik floot ooit in een dronken bui naar een meisje die een neger van 2 bij 2 bij zich had lopen.
Jij bent veels te oud om uit te gaanquote:Op zondag 10 januari 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurd toch wel eens met uitgaan.
Nee, maar ik probeerde de situatie toch wel heel snel te de-escaleren.quote:
Meid toch.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice
mijn ex deed helemaal niks, het leek hem niet eens te boeien ;s
hoe oud denk je dat ik benquote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij bent veels te oud om uit te gaan
ik wel maar niet zo tussen mijn vingersquote:
Op zich ook wel verstandig. Gewoon niet op reageren tot het te ver gaat.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice
mijn ex deed helemaal niks, het leek hem niet eens te boeien ;s
Kan ik me iets ik voorstellen jaquote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeerde de situatie toch wel heel snel te de-escaleren.
Hij hoefde er niks van te zeggen tegen hen hoor.quote:
typisch is raarquote:
ik ook naar jouquote:Op zondag 10 januari 2016 22:05 schreef Ezell het volgende:
Maar Sof, ik zou ook fluiten als ik jou tegenkwam op straat.
hoe oud ben je dan idiootquote:Op zondag 10 januari 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder kan het me ook niet bijzonder heel veel schelen.
Sommige mensen worden er HELEMAAL leip door.
Ja. Wat is daar raar aan?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie een gozer die heel droog zijn hand in de lucht steekt en gedag zwaait.
ja graagquote:
heh watquote:Op zondag 10 januari 2016 22:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik zou op de tippel gaan als ik jou zag
Zo dacht ik idd toen ik 18 was.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:07 schreef Trollscience het volgende:
gewoon een vuurwapen trekken
zoiets laat je je toch niet flikken man man
lulquote:
is heel normaal in Amerikaquote:Op zondag 10 januari 2016 22:07 schreef Trollscience het volgende:
gewoon een vuurwapen trekken
zoiets laat je je toch niet flikken man man
Haha vuurwapensquote:Op zondag 10 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo dacht ik idd toen ik 18 was.
Maar nu ben ik minder agressief.
lijkt me nogal raar als meisje zijnde als een vent dat doetquote:Op zondag 10 januari 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat ze soms best succes hebben
ik denk het ookquote:Op zondag 10 januari 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat ze soms best succes hebben
Ik heb een groot Lush pakket gekregen met kerst.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:09 schreef Ezell het volgende:
Bij Inso moet ik altijd denken aan bruisballen en badderen.
ik heb echt nog nooit gebadderd met een bruisbalquote:Op zondag 10 januari 2016 22:09 schreef Ezell het volgende:
Bij Inso moet ik altijd denken aan bruisballen en badderen.
Lush.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit gebadderd met een bruisbal
waar koop je die dingen
Nog steeds een badmens?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een groot Lush pakket gekregen met kerst.
niet als je BBC wilquote:Op zondag 10 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
lijkt me nogal raar als meisje zijnde als een vent dat doet
Lekker man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |