Dat is wel heel opportunistisch. Zonder Kramer waren het hele leuke kampioenschappen geweest. Als Kramer stopt en/of wanneer de 3k ipv de 10k wordt gereden zal het wel weer spannend worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een beetje tegenvallend toernooi. Wellicht is het beter dit toernooi af te schaffen en het bij een WK allround te houden.
Voor een kleine sport als schaatsen zijn er te veel kampioenen, een tandje minder mag wel. Zolang allrounden niet Olympisch is, gaan de buitenlandse toppers tijdens het seizoen zich er niet op richten.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wel heel opportunistisch. Zonder Kramer waren het hele leuke kanpioenschappen geweest. Als Kramer stopt en/of wanneer de 3k ipv de 10k wordt gereden zal het wel weer spannend worden.
Zelfs Pauwels heeft betere teksten.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
Die Swings is wel een charismatisch persoon.
Heb ik gemist, was dat een filmpje of was de Gees in het stadion?quote:
Ik zie vooral niet in wat je de meerwaarde is van een WK allround afwisselen met het EK allround.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een beetje tegenvallend toernooi. Wellicht is het beter dit toernooi af te schaffen en het bij een WK allround te houden.
Ja, we kunnen ons nu alvast verheugen op hoe het vooraf maar zo eens weer spannend kan worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:57 schreef Montov het volgende:
Kramer weer met volledige controle.
Ik ben benieuwd wat het volgend jaar voor toernooi gaat worden. Maar eerst nog het WK Allround waar Pedersen er weer zal zijn, en Yuskov wellicht geen fouten maakt.
Maalderink noemde het alleen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb ik gemist, was dat een filmpje of was de Gees in het stadion?
Dan benadeel je gewoon de schaatsers uit Azië en Noord-Amerika ja. Doe dan ieder jaar een WK-Allround.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie vooral niet in wat je de meerwaarde is van een WK allround afwisselen met het EK allround.
Minder toernooien, minder kampioenen, en dus belangrijkere toernooien met grotere kampioenen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie vooral niet in wat je de meerwaarde is van een WK allround afwisselen met het EK allround.
Dan ga je een beetje richting het systeem van het zwemmen. EK/WK Kortebaan/Langebaan afwisselen. Die sport is natuurlijk wel iets groter, maar volgens mij roept daar niemand om het afschaffen van het EK kortebaan, wat duidelijk het minst belangrijke toernooi is.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |