SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja heel raarquote:Op zondag 10 januari 2016 16:38 schreef Crack_ het volgende:
Zouden jullie het raar vinden als iemand na t douchen weer vuile onderbroek enzo aandoet?
Laatst bij fitness gezien dat iemand met ondergoed ging sporten, toen de sauna in ging en toen weer aandeed na het douchen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Dan verdwijnt de essentie van het douchen wel een beetje he Crack
Ja heeft toch geen zin danquote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst bij fitness gezien dat iemand met ondergoed ging sporten, toen de sauna in ging en toen weer aandeed na het douchen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Dan verdwijnt de essentie van het douchen wel een beetje he Crack
Ja, dat vind ik dus ookquote:
Misschien gaat ie thuis weer douchen, ofzoiets?!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst bij fitness gezien dat iemand met ondergoed ging sporten, toen de sauna in ging en toen weer aandeed na het douchen.
wtfquote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik dat ook, want ik ga echt niet ongedoucht de deur uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien gaat ie thuis weer douchen, ofzoiets?!
Mijn broertje ging altijd douchen vóór het sporten en erna weer, dat vond ik echt nergens op slaan
Oh dat deed ik ook weleens hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn broertje ging altijd douchen vóór het sporten en erna weer, dat vond ik echt nergens op slaan
Ik vind dat echt zonde van het water en geld en nee. Snap het gewoon nietquote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik dat ook, want ik ga echt niet ongedoucht de deur uit.
Erna is belangrijker dan ervoorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwervers geld gevenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Trollscience het volgende:
aangesproken worden door een zwerver, kleingeld geven en vervolgens later aangesproken worden door diezelfde zwerver
ja dusquote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zwervers geld geven
Ze kopen er toch alleen maar drank en drugs van
Nee, ik snap dat niet.. maar ik ben sowieso niet zo'n fan van douchen dus misschien vandaarquote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat deed ik ook weleens hoorMaar dan vooral op dagen dat ik nergens heen ging voor ik ging sporten, dan even snel 2 minuten opfrissen en dan na het sporten wat uitgebreider douchen
Ik moet 's avonds douchen, 's ochtends wil mn lichaam écht niet onder zo'n ding staan BLAAARGHGHquote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Ik moet echt douchen 's morgens anders voel ik me de hele dag kut
ja ik doe t vooral om wakker tr wordenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Ik moet echt douchen 's morgens anders voel ik me de hele dag kut
truequote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dus
Zwervers mogen ook wel genieten
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja ik doe t vooral om wakker tr worden
Ik drink altijd RedBull tijdens het douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |