SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja heel raarquote:Op zondag 10 januari 2016 16:38 schreef Crack_ het volgende:
Zouden jullie het raar vinden als iemand na t douchen weer vuile onderbroek enzo aandoet?
Laatst bij fitness gezien dat iemand met ondergoed ging sporten, toen de sauna in ging en toen weer aandeed na het douchen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Dan verdwijnt de essentie van het douchen wel een beetje he Crack
Ja heeft toch geen zin danquote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst bij fitness gezien dat iemand met ondergoed ging sporten, toen de sauna in ging en toen weer aandeed na het douchen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Dan verdwijnt de essentie van het douchen wel een beetje he Crack
Ja, dat vind ik dus ookquote:
Misschien gaat ie thuis weer douchen, ofzoiets?!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst bij fitness gezien dat iemand met ondergoed ging sporten, toen de sauna in ging en toen weer aandeed na het douchen.
wtfquote:Op zondag 10 januari 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik dat ook, want ik ga echt niet ongedoucht de deur uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien gaat ie thuis weer douchen, ofzoiets?!
Mijn broertje ging altijd douchen vóór het sporten en erna weer, dat vond ik echt nergens op slaan
Oh dat deed ik ook weleens hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn broertje ging altijd douchen vóór het sporten en erna weer, dat vond ik echt nergens op slaan
Ik vind dat echt zonde van het water en geld en nee. Snap het gewoon nietquote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik dat ook, want ik ga echt niet ongedoucht de deur uit.
Erna is belangrijker dan ervoorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwervers geld gevenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Trollscience het volgende:
aangesproken worden door een zwerver, kleingeld geven en vervolgens later aangesproken worden door diezelfde zwerver
ja dusquote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zwervers geld geven
Ze kopen er toch alleen maar drank en drugs van
Nee, ik snap dat niet.. maar ik ben sowieso niet zo'n fan van douchen dus misschien vandaarquote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat deed ik ook weleens hoorMaar dan vooral op dagen dat ik nergens heen ging voor ik ging sporten, dan even snel 2 minuten opfrissen en dan na het sporten wat uitgebreider douchen
Ik moet 's avonds douchen, 's ochtends wil mn lichaam écht niet onder zo'n ding staan BLAAARGHGHquote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Ik moet echt douchen 's morgens anders voel ik me de hele dag kut
ja ik doe t vooral om wakker tr wordenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Ik moet echt douchen 's morgens anders voel ik me de hele dag kut
truequote:Op zondag 10 januari 2016 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dus
Zwervers mogen ook wel genieten
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja ik doe t vooral om wakker tr worden
Ik drink altijd RedBull tijdens het douchen
Ja ik ook. Maar dat hoef je toch niet tijdens het douchen te doenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
om extra wakker te worden
Ik slaap te weinig ja
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik slaap te weinig ja
van redbull wordt je niet wakker hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik slaap te weinig ja
Natte boterham, ieuw.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dat hoef je toch niet tijdens het douchen te doen
Je neemt je boterham toch ook niet mee de douche in
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van redbull wordt je niet wakker hoor
je krijgt er alleen sneller suikerziekte van
quote:
alsof jij nooit plast onder de douche terwijl je dat ook op de wc hoort te doenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik plas alleen als ik onder jouw douche staquote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof jij nooit plast onder de douche terwijl je dat ook in de wc hoort te doen
Hoe is het met jouw stagedingetje afgelopen trouwens?quote:
Standaard, dat is dan ook gewoon fijner.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof jij nooit plast onder de douche terwijl je dat ook op de wc hoort te doen
Tijdgebrek. Ik sta op om 7:45 en verlaat het huis om 08:00 dus moet het allemaal in ee kwartier doenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van redbull wordt je niet wakker hoor
je krijgt er alleen sneller suikerziekte van
lijkt me lastig voor een vrouw niet dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw stagedingetje afgelopen trouwens?
[..]
Standaard, dat is dan ook gewoon fijner.VIND IK DAN
wrm zegt iedereen dan dat het slecht isquote:Op zondag 10 januari 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs dat kun je niet zeggen. Saai he
Ja je wordt van alles dik who caresquote:Op zondag 10 januari 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm zegt iedereen dan dat het slecht is
nee maar srs van red bull word je dik hoor
Ik ken ook magere mensen die veel red bull drinkenquote:Op zondag 10 januari 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou ja, gemaild over die stageplek enzo, en toen zeiden ze dat hij niet bij hun in het ssysteem stond. en dat was de voorwaarde, plus het feit dat ik paar honderd euro moest dokken vertrouwde ik het niet helemaal. Dus niet gedaan. En verder gebeld, en gemaild met die andere in Arnhem. Waar ik toen ook heen was gegaan. Maar niet op gereageerd. Dus daarna nog extra officiele sol.naar ze gestuurd, ook nog geen reactie opquote:Op zondag 10 januari 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw stagedingetje afgelopen trouwens?
[..]
Standaard, dat is dan ook gewoon fijner.VIND IK DAN
Als je enkel red bull drinkt, word je niet dik.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
daarom alleen spa rood godquote:Op zondag 10 januari 2016 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je enkel red bull drinkt, word je niet dik.
En als je je cola vervangt door red bull bijvorobeeld, boeit het nog niet zo boeiend veel.
Je word dik van meer eten dan je behoefte, één blikje red bull is dat niet..
Maarja, het gezeur op energydrankjes is ook wel een beetje overdreven. Het is niet goed voor je maar met mate is er niks mis mee, zelfde idee als met koffie gewoon. Maar dat is gewoon meer geaccepteerd dan energydrankjes, waarschijnlijk vanwege het feit dat jongeren energydrankjes drinken en omdat het zo sterk ruikt enalles
. Beetje chemisch.. houden mensen niet van
.
Kapsalonquote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
Je wordt wel dik van kapsalon. Vanavond dik worden
Bleekselderij kun je zo veel eten als je wil en je zult niet aankomenquote:
Ja, Energy drink en koffie is echt hetzelfdequote:Op zondag 10 januari 2016 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je enkel red bull drinkt, word je niet dik.
En als je je cola vervangt door red bull bijvorobeeld, boeit het nog niet zo boeiend veel.
Je word dik van meer eten dan je behoefte, één blikje red bull is dat niet..
Maarja, het gezeur op energydrankjes is ook wel een beetje overdreven. Het is niet goed voor je maar met mate is er niks mis mee, zelfde idee als met koffie gewoon. Maar dat is gewoon meer geaccepteerd dan energydrankjes, waarschijnlijk vanwege het feit dat jongeren energydrankjes drinken en omdat het zo sterk ruikt enalles
. Beetje chemisch.. houden mensen niet van
.
Of zuurkool.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bleekselderij kun je zo veel eten als je wil en je zult niet aankomen
wie eet die rommel dan ookquote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bleekselderij kun je zo veel eten als je wil en je zult niet aankomen
mmmm lekker hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
Je wordt wel dik van kapsalon. Vanavond dik worden
Bedankt voor deze inhoudsloze post.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, Energy drink en koffie is echt hetzelfde
ik vind het niet zo chill dat je zo hatelijk doet over skedquote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we zijn niks anders gewend van sked
Nee maar het is net zo slechtquote:Op zondag 10 januari 2016 16:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, Energy drink en koffie is echt hetzelfde
spinaziequote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een smoothie van de AH gekocht met spinazie,avocado, komkommer en appel. Ben benieuwd
jammer danquote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het niet zo chill dat je zo hatelijk doet over sked
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het niet zo chill dat je zo hatelijk doet over sked
jammer dan
Ja? Wist ik niet.quote:
Somsquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we zijn niks anders gewend van sked
Oehh, laat me maar weten! Ben benieuwdquote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een smoothie van de AH gekocht met spinazie,avocado, komkommer en appel. Ben benieuwd
Zou heel jammer zijn ja. Zo blijf je maar bezigquote:Op zondag 10 januari 2016 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Wist ik niet.
Doe mij dan maar de bleekselderij hoor
[..]
Soms.
[..]
[..]
Oehh, laat me maar weten! Ben benieuwd.
En had ik nou al gereageerd op je stage bericht?! Ja toch?! :") Zo nee; wat kut.. ik hoop écht dat het met die ene stageplek gewoon gaat lukken en anders dat je snel iets anders kunt fixen.. want hierop stuk lopen zou echt heel erg jammer zijn.
Zuurkool is 0 gram vetten enzo, dus lijkt me wel jatoch?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Wist ik niet.
Doe mij dan maar de bleekselderij hoor
[..]
Soms.
[..]
[..]
Oehh, laat me maar weten! Ben benieuwd.
En had ik nou al gereageerd op je stage bericht?! Ja toch?! :") Zo nee; wat kut.. ik hoop écht dat het met die ene stageplek gewoon gaat lukken en anders dat je snel iets anders kunt fixen.. want hierop stuk lopen zou echt heel erg jammer zijn.
Kcal>vetquote:Op zondag 10 januari 2016 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zuurkool is 0 gram vetten enzo, dus lijkt me wel jatoch?![]()
Per 100 Gram. ADH*
* aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (Referentie-inname van een gemiddelde volwassene is 8400kj/2000kcal p/d.)
Energie 74 kJ
Energie 18 kJ
Vet g
Waarvan verzadigd g
Waarvan enkelvoudig onverzadigd g
Waarvan meervoudig onverzadigd g
Koolhydraten 1 g
Waarvan suikers g
Voedingsvezel 2,5 g
niks dus en superlekker
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Calcio het volgende:
[..]![]()
Jij bent gewoon een smakeloos figuur
Energie?quote:
gadverquote:Op zondag 10 januari 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]niks mis met zuurkool met een rookworstje
of zuurkoolstamppot
Zuurkool staat echt in mijn lijstje eten wat ik echt niet door mijn strot krijg. Tenzij enorm veel zuurkoolspek erbij maar dan proef ik alleen de spekquote:
gadverquote:Op zondag 10 januari 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]niks mis met zuurkool met een rookworstje
of zuurkoolstamppot
Dat weet ik niet maar kj is gewoon kilojoule dus er zit wel wat inquote:
Fok-it heeft niks te vinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fok-it en ik vinden het jammer dat je het altijd direct persoonlijk gaat maken
Etsu heeft een kort lontje ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fok-it en ik vinden het jammer dat je het altijd direct persoonlijk gaat maken
nou ja zegquote:Op zondag 10 januari 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker stukje worst in je mond, niks mis mee.
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu heeft een kort lontje ja.
Hij zou dat lontje best weleens wat groter mogen maken ter compensatie van zijn penislengte
akkoordquote:Op zondag 10 januari 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fok-it heeft niks te vinden.
In jouw geval; mijn excuses.
Oh lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik lust nog altijd meer dan jij.
straks een lekker visje eten
[..]
Hij zou dat lontje best weleens wat groter mogen maken ter compensatie van zijn penislengte
De watte?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
Fokkie heb je The Shannara Chronicless al gezien?
Die boeken zijn vet oud, zijn daar ook films van?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
Fokkie heb je The Shannara Chronicless al gezien?
Neen, bleekselderij kost meer kcal om te verbranden dan dat je binnen krijgt.. die producten zijn er maar weinig. Ook al is het een beetje suikers in groente en vezels enzo, dat zijn ook al kcalquote:Op zondag 10 januari 2016 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zuurkool is 0 gram vetten enzo, dus lijkt me wel jatoch?![]()
Per 100 Gram. ADH*
* aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (Referentie-inname van een gemiddelde volwassene is 8400kj/2000kcal p/d.)
Energie 74 kJ
Energie 18 kJ
Vet g
Waarvan verzadigd g
Waarvan enkelvoudig onverzadigd g
Waarvan meervoudig onverzadigd g
Koolhydraten 1 g
Waarvan suikers g
Voedingsvezel 2,5 g
niks dus en superlekker
[..]
Dat eet ik liever niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
pangasius
zag t toevallig staan en het zit vol met eiwitten
Nee seriequote:Op zondag 10 januari 2016 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die boeken zijn vet oud, zijn daar ook films van?
Fantasy boeken waar serie op gebaseerd isquote:
Oh, grappig.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee serie
eerste 4 afleveringen staan online
Ben niet zo van de fantasyquote:Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee serie
eerste 4 afleveringen staan online
[..]
Fantasy boeken waar serie op gebaseerd is
oh weer wat geleerd.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, bleekselderij kost meer kcal om te verbranden dan dat je binnen krijgt.. die producten zijn er maar weinig. Ook al is het een beetje suikers in groente en vezels enzo, dat zijn ook al kcal.
Maar even realistisch, je moet wel hééél veel zuurkool eten wil je daar ook maar een mini-mini beetje van aankomen.
Erg goed tegen kankerquote:
quote:Panga’s zijn besmet met hoge concentraties van giftige stoffen en bacteriën. (arseen, industrieel afvalwater en giftige en schadelijke bijproducten van de groeiende industriële sector, metaalverontreinigingen, polychloorbifenylen (PCB’s), DDT en de metabolieten (DDTs), aan chloor verwante verbindingen (CHLs), hexachloorcyclohexaan isomeren (HCHs), en hexachloorbenzeen (HCB)). De Mekong rivier is een van de meest vervuilde rivieren van de wereld en dit is juist de plek waar de panga’s worden gekweekt. Toch wordt panga nog steeds aangeboden door de supermarkten, en wordt gekocht door het grote publiek dat vaak niet weet dat ze een besmet visje in hun karretje leggen.
Geen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wat voor kapsalon zullen we straks nemen?
Met aardappel schijfjes, kebab en tzatziki saus.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
I know. Game of Thrones ook. Zijn uitzonderingen, maar over het algemeen vind ik het niet veel.quote:
met spaghettiquote:Op zondag 10 januari 2016 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja maar dit is dus meer theorie dan praktijk omdat je niet snel zult aankomen van zuurkoolquote:
Daar mis je vrij weinig aan kan ik je vertellenquote:
Heb er tijdje terug ook aflevering over gezien bij Keuringsdienst. Ik zal het zeker nog wel een keer krijgen bij mijn moeder maar ik ga het zelf nooit meer kopen.quote:
ja smaakt andersquote:Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tomatenpuree lust ik wel maar een plakje tomaat niet
ik zal wel weggooien dan, heb geen bonnetje.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er tijdje terug ook aflevering over gezien bij Keuringsdienst. Ik zal het zeker nog wel een keer krijgen bij mijn moeder maar ik ga het zelf nooit meer kopen.
Je zal er niet dood aan gaan hoor. Gewoon opeten en volgende keer niet weer kopenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal wel weggooien dan, heb geen bonnetje.
Die verontreinigingen worden gemeten in Nederland hoor.quote:
ja het idee hequote:Op zondag 10 januari 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zal er niet dood aan gaan hoor. Gewoon opeten en volgende keer niet weer kopen
Je snapt er niks van.quote:
Griek is te ver weg.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met aardappel schijfjes, kebab en tzatziki saus.
Nadat ik die aflevering heb gezien heb ik er niet zoveel trek meer in om ze te etenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die verontreinigingen worden gemeten in Nederland hoor.
En er is inderdaad sprake van ontreiniging maar niet om je zorgen over te maken. Daar is Nederland te streng voor.. Enkel als je zwanger bent enzo zeggen ze van ja, doe maar even niet.
Maar toch, als je je daarbij niet prettig voelt moet je dat niet eten inderdaad
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je snapt er niks van.
[..]
Griek is te ver weg.
En keuringsdienst van waarde, die docu over panga was toch helemaal niet zo schokkend?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nadat ik die aflevering heb gezien heb ik er niet zoveel trek meer in om ze te eten
Ik had net wel zin in Belgische friet maar de frietkraam is dicht.quote:
dat is pech hebbenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had net wel zin in Belgische friet maar de frietkraam is dicht.
Nee, mijn ex wel en die kan ik ook wel gebruiken als ik wil maar hij is al zolang niet meer gebruikt. Deksel zit vast lol.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is pech hebben
heb je zelf ook een frituur?
oh bahquote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, mijn ex wel en die kan ik ook wel gebruiken als ik wil maar hij is al zolang niet meer gebruikt. Deksel zit vast lol.
gokkenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, ieder zo zijn eigen verslaving
jij hebt vast ook wel dingetjes
Ik heb net een bak roomyoghurt aardbei gehad,quote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het liefst wel
maar heb net broodje kaas gegeten, verder nog niks vandaag
Zonde, Sof.quote:
je hebt geen obesitas?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het liefst wel
maar heb net broodje kaas gegeten, verder nog niks vandaag
oh lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net een bak roomyoghurt aardbei gehad,
heb je nou nog iets gewonnen met je aangesmeerde lot?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik krijg dit weekend 100 stortingsbonus bij unibet
weet niet of ik nog ga storten
Hoezo dat?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik krijg dit weekend 100 stortingsbonus bij unibet
weet niet of ik nog ga storten
Ook lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh lekker
wat vind je van vanilleyoghurt?
neequote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je nou nog iets gewonnen met je aangesmeerde lot?
dat lijkt me echt helemaal niksquote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is ook wel een vegetarische kapsalon.
Maar dan ga je voorbij aan het grote pluspunt van een kapsalon
Chillquote:
wat kan je dan winnen als je alles goed hebtquote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee
maar ik heb de januaritrekking nog
Ik heb het nooit gegeten, maar ik vermoed van wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niks
wat zit erin
falafel zeker
het lijkt me niet lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
is lekker
moet je eens naar groningen komen en dan gaan we samen kapsalon eten
Ik heb nu ook zin in kapsalon, binnenkort maar weer eens halen bij de Turk. Tzatzikisaus i.p.v. knoflooksaus maakt het nog 10x beterquote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is ook wel een vegetarische kapsalon.
Maar dan ga je voorbij aan het grote pluspunt van een kapsalon
Satequote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
En ik ga straks vegetarische saté eten.
ik heb nog niet echt gekeken, volgens mij sowieso binnen maand rondspelen maar ik weet niet hoe vaak en met welke minimumoddquote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill
Meestal zijn de rondspeel-voorwaarde wel kut
gaat gewoon op postcodequote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat kan je dan winnen als je alles goed hebt
oke is goedquote:
maar t is wel lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind iedere dag vlees niet perse nodig.
moet je doenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:15 schreef Paxcon het volgende:
ik moet ook een keer kapsalon halen
daarna wel weer een jaar aan de warm water maar goed
quote:
Jij, sof en Pax dan kapsalon-ontmaagden. Klinkt als een mooi voornemen voor 2016.quote:
wat is dat danquote:Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
we kunnen dan eierbal proberen sof
heb ik nooit gegeten *schaam*
Ik was laatst wel in Leidenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij, sof en Pax dan kapsalon-ontmaagden. Klinkt als een mooi voornemen voor 2016.
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
we kunnen dan eierbal proberen sof
heb ik nooit gegeten *schaam*
ik weet niet of ik durfquote:
Ahhh wat balenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:17 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg weer bezoek net na mijn post.
Maar ik moet langer blijven omdat er nog teveel ontstekingsvocht is. Mijn buik lijkt wel zwanger van een kei, zo hard.En nog vaak misselijk. Maar ze kunnen geen drain plaatsen, dus ze blijven antibiotica geven tot het zichtbaar beter met me gaat en ik ook geen schommelingen meer heb qua koorts.
Ik moet nu een beetje huilen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was laatst wel in Leiden
Maar heb niet aan je gedacht toen, sorry
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:17 schreef Fera het volgende:
Maar ik moet langer blijven omdat er nog teveel ontstekingsvocht is. Mijn buik lijkt wel zwanger van een kei, zo hard.En nog vaak misselijk. Maar ze kunnen geen drain plaatsen, dus ze blijven antibiotica geven tot het zichtbaar beter met me gaat en ik ook geen schommelingen meer heb qua koorts.
Wel echt kut. Kan zomaar weer paar dagen langer duren dus?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:17 schreef Fera het volgende:
voor kapsalon moet je bij de has zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb eens een kapsalon in utrecht gegeten. godver zeg, nog nooit zoiets chemisch gegeten
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
voor kapsalon moet je bij de has zijn
Oh mijn huisgenoot heeft wel eens scotch egg gemaaktquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Typisch het volgende:
Kapsalon moet je eten in Rotterdam, waar het vandaan komt.
Daarvoor naar nota bene groningen gaan.
Eerlijk gezegd nooit gehad in Roffa.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
voor kapsalon moet je bij de has zijn
oke typischquote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Typisch het volgende:
Kapsalon moet je eten in Rotterdam, waar het vandaan komt.
Daarvoor naar nota bene groningen gaan.
Nope. Ze hebben geen idee. Kan dinsdag zijn. Kan volgende week zijn. Of het wordt alsnog een abces. In alle gevallen is het afwachten.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh wat balenweet je al ongeveer wanneer je wel naar huis mag?
ja, maar welke tent dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:19 schreef Typisch het volgende:
Gewoon bij de lokale kleine turk in de straat.
Al eet ik het al jaren niet meer. Troep.
Met zulk voer verschilt het echt nauwelijks waar je het haaltquote:Op zondag 10 januari 2016 17:20 schreef Etsu het volgende:
kebab/broodje doner is in amsterdam dan weer beter
Alles beter dan die grote ketens.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, maar welke tent dan?
er zitten zoveel turkse tentjes bij mij in de straat
ga niet overal langs
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zulk voer verschilt het echt nauwelijks waar je het haalt
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nu een beetje huilen.
[..]
Allemaal van de rommel uit je blinde darm?
shoutout naar chico'squote:Op zondag 10 januari 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zulk voer verschilt het echt nauwelijks waar je het haalt
Zolang als nodig is.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt kut. Kan zomaar weer paar dagen langer duren dus?
Ik wil Bogie. Ik mis hem.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een lieve alpaca voor zieke Feer:
[ afbeelding ]
dan kom ik wel naar rotterdamquote:
Ja ik eet het sowieso niet meer. Vind er weinig aan.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
zo groot is de has niet
en boeien
lekker = lekker
quote:
Ahh, rot zegquote:Op zondag 10 januari 2016 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Ze hebben geen idee. Kan dinsdag zijn. Kan volgende week zijn. Of het wordt alsnog een abces. In alle gevallen is het afwachten.
quote:
Ik hoop het. Ben er wel klaar mee ondertussen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Komt goed
Zal vast geen week meer duren
nee typisch is engquote:
is lekker voor eens in de zoveel tijdquote:Op zondag 10 januari 2016 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik eet het sowieso niet meer. Vind er weinig aan.
Danki.quote:
okequote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig nooit langer dan 3 dagen in ziekenhuis gelegen, fucking saai daar.
Dan heb ik liever een kapsalon denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig ben je bij mij in veilige handen
misschien heeft ama dan ook zin in een eierbal
Ik lust wel een eierbal hoor. Eierbal is goddelijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig ben je bij mij in veilige handen
misschien heeft ama dan ook zin in een eierbal
Ik heb mijn nieuwe snack ontdekt bij de AH to Go. Worteltjes. 1 euro en dan heb je er echt super veel.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
is lekker voor eens in de zoveel tijdwoon nu zowat op de hoek van een filiaal.. niet goed
Hier ook fan, of appelpartjes gewoonquote:Op zondag 10 januari 2016 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe snack ontdekt bij de AH to Go. Worteltjes. 1 euro en dan heb je er echt super veel.
Ricky - Genot.
lekkahquote:Op zondag 10 januari 2016 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe snack ontdekt bij de AH to Go. Worteltjes. 1 euro en dan heb je er echt super veel.
Ricky - Genot.
ook goedquote:Op zondag 10 januari 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een kapsalon denk ik
ik werd laatst uitgelachen omdat ik t nooit geprobeerd hebquote:Op zondag 10 januari 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust wel een eierbal hoor. Eierbal is goddelijk.
Maar red het nog net niet bij een turkeystick.
lijkt me gezelligquote:Op zondag 10 januari 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook goed
misschien wil paxcon dan wel mee ontmaagd worden
Poeh 1,5 week lijkt me echt saaiquote:Op zondag 10 januari 2016 17:24 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 1x 1,5/2 weken en 1x 1 nacht in ZH gelegen.
Als ik langer dan een kwartier moet wachten op een station haal ik tegenwoordig altijd even zo'n zakje. Lekker en goedkoopgod.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook fan, of appelpartjes gewoon.
Niet iedere snackbar heeft het volgens mij.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik werd laatst uitgelachen omdat ik t nooit geprobeerd heb
Ben je dement ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Ezell het volgende:
heb nu ook zin om worteltjes te halen, maar dan ga ik voor de derde keer vandaag naar de supermarkt
nee, waar kan je t als beste halen dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet iedere snackbar heeft het volgens mij.
Dat valt wel mee hoor, maar ik ben een tijd terug gestopt met naar dingen als de Mac, de fastfood Turk e.d. te gaan. Vind er weinig meer aan.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
lekkah
maar hoezo eet jij altijd zo gezond?
Je zal vast nog wel een keer wat ongezonds eten toch? Wat eet je dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, maar ik ben een tijd terug gestopt met naar dingen als de Mac, de fastfood Turk e.d. te gaan. Vind er weinig meer aan.
Dat is serieus uitproberen.. Ik weet van één hier in Emmen dat het ei altijd blauw is dus dat vind ik vies eruit zien dus daar haal ik nooit meer.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, waar kan je t als beste halen dan?
om de hoek bij de grote markt hebben ze t wel maar of t lekker is?
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh 1,5 week lijkt me echt saaiIk kon gelukkig in die paar dagen dat ik er lag wel elke keer naar buiten om te roken
Steeds infuus uitschakelen als ik buiten stond, stomme ding piepte alles bij elkaar door de ongelijke grond buiten
nee, ik woon gewoon dichtbij een supermarktquote:
Ook nooit meer naartoe gegaan?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, maar ik ben een tijd terug gestopt met naar dingen als de Mac, de fastfood Turk e.d. te gaan. Vind er weinig meer aan.
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is serieus uitproberen.. Ik weet van één hier in Emmen dat het ei altijd blauw is dus dat vind ik vies eruit zien dus daar haal ik nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |