Ik spreken niet jouw taal. Misschien iemand wil vertalen jou!quote:
quote:
Wanhopig? Ik geef m'n mening. Daar hou ik van. Net als jij. Daarom ben je toch geregistreerd op dit forum?quote:Op zondag 10 januari 2016 09:15 schreef Dingflofbips het volgende:
Wanhopig proberen een statement te maken is gonna wanhoop.
quote:Op zondag 10 januari 2016 09:02 schreef SuperwormJim het volgende:
DeKnuppel-klacht, derhalve altijd terecht.
ga weg gek, je op is kut en zo inconsequent dat ik niet eens ga beginnen met alles te corrigeren. Je wil gewoon met dit soort schreeuwerij je aandacht. Nou prima, maar mijn oordeel blijft hetzelfde.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wanhopig? Ik geef m'n mening. Daar hou ik van. Net als jij. Daarom ben je toch geregistreerd op dit forum?![]()
En je kunt meediscussiėren of ga ergens anders kijken Eurofiel
En een pakkende kop voor veel views, daar is niets mis mee. Jij wil ook dat je mening wordt gehoord.
Is gewoon m'n mening. Je doet huilie omdat het je niet aanstaat. Dat is wat anders dan schermen met termen als inconsequentie en 'schreeuwerij'. Jij bent degene die schreeuwt, Eurofiel.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:24 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ga weg gek, je op is kut en zo inconsequent dat ik niet eens ga beginnen met alles te corrigeren. Je wil gewoon met dit soort schreeuwerij je aandacht. Nou prima, maar mijn oordeel blijft hetzelfde.
Dat wil ik graag. En dat Users zoals jij goede topics vervuilen moet ik helaas accepteren tot ik tot moderator word gekroond.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:25 schreef Dingflofbips het volgende:
En als je zo graag serieus wil discussieren
waarvan aktequote:Op zondag 10 januari 2016 09:27 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Is gewoon m'n mening. Je doet huilie omdat het je niet aanstaat. Dat is wat anders dan schermen met termen als inconsequentie en 'schreeuwerij'. Jij bent degene die schreeuwt, Eurofiel.
zie bovenstaandequote:Op zondag 10 januari 2016 09:28 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dat wil ik graag. En dat Users zoals jij goede topics vervuilen moet ik helaas accepteren tot ik tot moderator word gekroond.
Europa is prachtig. Mijn avondland. Maar je bedoelt vast de EU - incompetente roversbendequote:Op zondag 10 januari 2016 09:30 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Maar goed, jij stemt dus nee en bent een fan van Europa?
quote:Op zondag 10 januari 2016 09:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De EU - incompetente roversbende
Geeft niet. Het kost een hele vingerbeweging. Ik snap dat dit moeilijk is. Je zit ook natuurlijk ook onevenredig veel achter de computer. Ik heb de OP nog wat aangepast. Misschien snap je het nu.quote:
de kern is helaas overeind gebleven. Je heb de uitkomst van de som goed, maar de uitwerking klopt van geen kanten.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:38 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Geeft niet. Het kost een hele vingerbeweging. Ik snap dat dit moeilijk is. Je zit ook natuurlijk ook onevenredig veel achter de computer. Ik heb de OP nog wat aangepast. Misschien snap je het nu.
Ik heb een klacht, schele.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom staat dit in Klaagbaak? Mooi dat het op sterven ligt
Welke uitwerking van de som?quote:Op zondag 10 januari 2016 09:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
de kern is helaas overeind gebleven. Je heb de uitkomst van de som goed, maar de uitwerking klopt van geen kanten.
Derhalve onterechte klacht.
Next
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |