Daarvoor ben jij en ik niet aangenomenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit. Ze zoeken het maar uit. Ik klop 3 keer als ik de laatste binnen rijd, en bij geen reactie sluit ik de boel af en doe ik de lichten uit. Zoek het maar uit, ik ga naar huis, bekijk het maar. Morgen weer een dag hoor. Begin er niet eens meer aan.
Mismanagement ook door er niet tegen te durven optreden. Lafheid ten top.quote:
Ja. En wel mooi 1900,- pm vangen. Sterf dan met je kutbaan, genoeg anderen die het wel willen doenquote:
Precies. Ik rijd van A naar B op een zo veilig mogelijke manier. That's it. Niet mijn taak, niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij en ik niet aangenomen
Ja fuck man ik zou het willen overnemen en wel gewoon mijn best doen klootzakken! IK HAAT ZE!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mismanagement ook door er niet tegen te durven optreden. Lafheid ten top.
[..]
Ja. En wel mooi 1900,- pm vangen. Sterf dan met je kutbaan, genoeg anderen die het wel willen doen
Juist, hier net zo alleen dan samen met de machinistquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Ik rijd van A naar B op een zo veilig mogelijke manier. That's it. Niet mijn taak, niet mijn probleem.
Solliciteer broeder. Maak een harde CV, motivatiebrief en meld je aan voor de mailing. Direct bij vacatures mailen. Alleen de datum van je motivatiebrief aanpassen. Machinistenvacatures staan er nooit langer dan 8 uur op. Direct, hatseflats. Rocken als een baas!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja fuck man ik zou het willen overnemen en wel gewoon mijn best doen klootzakken! IK HAAT ZE!
Waarom denk je dat ik naar jullie toe wilquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist, hier net zo alleen dan samen met de machinist
1900 ? ja? Ik kom mijn bed er niet vooruit bij wijze van.
Kwam je klaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Keihard op mn lip gebeten hoi puurnatuur botox
Ik heb alleen vmbo verder niks man.. Fuck ik moet eens een goeie motivatiebrief schrijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Solliciteer broeder. Maak een harde CV, motivatiebrief en meld je aan voor de mailing. Direct bij vacatures mailen. Alleen de datum van je motivatiebrief aanpassen. Machinistenvacatures staan er nooit langer dan 8 uur op. Direct, hatseflats. Rocken als een baas!
VMBO is prima voor machinist.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb alleen vmbo verder niks man.. Fuck ik moet eens een goeie motivatiebrief schrijven.
Ja maar ik bedoel wat zet je in een cv? Jaartje supermarkt en vmbo tl?quote:
Ik heb ook alleen maar vmbo maar ook onderwater bef brivetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb alleen vmbo verder niks man.. Fuck ik moet eens een goeie motivatiebrief schrijven.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar vmbo maar ook onderwater bef brivet
Niets mis mee. Zolang je in je motivatie maar zet dat je nu voor zekerheid wilt gaan. Je hebt genoeg gezien om te weten dat dat niet de toekomst is maar de Spoorwegen je wel een carriere kunnen bieden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wat zet je in een cv? Jaartje supermarkt en vmbo tl?
Deze man wil ik dienen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar vmbo maar ook onderwater bef brivet
Ik wil een fockin harde baas worden als machinist. Een echte meester die de snelheid met een ijzeren wil bepaald. Een ijzeren wil van veiligheid, het is belangrijk voor mijn toekomst, maar ook voor de levens die ik vervoer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zolang je in je motivatie maar zet dat je nu voor zekerheid wilt gaan. Je hebt genoeg gezien om te weten dat dat niet de toekomst is maar de Spoorwegen je wel een carriere kunnen bieden.
Deze solli liegt er niet om !!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil een fockin harde baas worden als machinist. Een echte meester die de snelheid met een ijzeren wil bepaald. Een ijzeren wil van veiligheid, het is belangrijk voor mijn toekomst, maar ook voor de levens die ik vervoer.
Diensten zijn geen probleem want ik heb geen leven en denk niet ooit een vrouw te nemen.
Ps rangeerdiensten lijken mij de bom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |