Jammer, want schattig beestje maar 'ze' hadden het hondje ook meteen weg kunnen halen na het incident. Nu komt heel sensatiezoekend Nederland met hooivorken en fakkels op Ivan af en ik vraag me af wat ze verwachten. Dat het beestje aan het ziedende volk was overgedragen?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dankzij deze hysterie wellicht nooit meer on stream te zien is.
zal me serieus niet verbazen als die gejat word.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, want schattig beestje maar 'ze' hadden het hondje ook meteen weg kunnen halen na het incident. Nu komt heel sensatiezoekend Nederland met hooivorken en fakkels op Ivan af en ik vraag me af wat ze verwachten. Dat het beestje aan het ziedende volk was overgedragen?
Ik zou niet weten hoe met al die camera's.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:29 schreef isax het volgende:
[..]
zal me serieus niet verbazen als die gejat word.
Door die halve tammen die daar aan de poort stonden?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:29 schreef isax het volgende:
zal me serieus niet verbazen als die gejat word.
Dat is het. De regie had daadkrachtig moeten optreden en het hondje weghalen. Dan was er nu niet zo'n ophef. De autoriteiten kunnen dan rustig onderzoeken wat er is gebeurd en of er verder maatregelen genomen moeten worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, want schattig beestje maar 'ze' hadden het hondje ook meteen weg kunnen halen na het incident. Nu komt heel sensatiezoekend Nederland met hooivorken en fakkels op Ivan af en ik vraag me af wat ze verwachten. Dat het beestje aan het ziedende volk was overgedragen?
Je mag best denken dat het er wél mee te maken heeft. En in het algemeen mag je dat ook best roepen wat mij betreft. Maar als iemand zelf dat verband niet aantoonbaar gelegd heeft dan is het niet zo fris om wel zulke beschuldigingen naar iemand persoonlijk te uiten. Dus je hebt hier een punt.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Dit heeft geen moer met "vluchtelingen" of afkomst te maken.
van dat soort dat nertsen bevrijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door die halve tammen die daar aan de poort stonden?
Ja natuurlijk. Naar aanleiding van mijn reacties beginnen 2 mensen over "vluchtelingen" en buitenlanders. Iedereen die mij kent weet dat ik geen fan ben van de multiculturele samenleving, maar in de discussies over dat hondje heb ik werkelijk geen enkele link gelegd met dit onderwerp en er ook geen woord over gezegd. Het zijn dus anderen die de discussie vervuilen met allerlei suggesties.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag best denken dat het er wél mee te maken heeft. En in het algemeen mag je dat ook best roepen wat mij betreft. Maar als iemand zelf dat verband niet aantoonbaar gelegd heeft dan is het niet zo fris om wel zulke beschuldigingen naar iemand persoonlijk te uiten. Dus je hebt hier een punt.
Die houden zich hopelijk met serieuzere zaken bezig dan dit niksgedoetje.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:33 schreef isax het volgende:
van dat soort dat nertsen bevrijd.![]()
die kent die chick van de megafoon wel.
ik deed alleen mee met flink overdrijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag best denken dat het er wél mee te maken heeft. En in het algemeen mag je dat ook best roepen wat mij betreft. Maar als iemand zelf dat verband niet aantoonbaar gelegd heeft dan is het niet zo fris om wel zulke beschuldigingen naar iemand persoonlijk te uiten. Dus je hebt hier een punt.
ho ho! ieder zieltje telt he? dit doen ze wel op de terug weg van nertsen bevrijden.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die houden zich hopelijk met serieuzere zaken bezig dan dit niksgedoetje.
Zoals je weet ben ik het met dat laatste eens. En overdrijven is prima. Het ging om de insinuatie. En jawel, dat snap je best.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik deed alleen mee met flink overdrijven.
want kom op, het gaat nergens meer over dit.
[..]
Laat dit getraumatiseerde hondje er nog een week in en de stille tocht kan georganiseerd worden. Open je ogen, dit gaat van Kwaad tot Erger!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Gert het volgende:
On topic: is er al een stille toch georganiseerd?![]()
Of mag dat alleen als er iets of iemand dood is?
Ze bliezen een stille aftocht. Geldt dat ook?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik het met dat laatste eens. En overdrijven is prima. Het ging om de insinuatie. En jawel, dat snap je best.
On topic: is er al een stille toch georganiseerd?![]()
Of mag dat alleen als er iets of iemand dood is?
Wow....quote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan zullen ze wel zo gehaaid zijn om er een dubbelganger in te doen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow....
Die zag ik niet aankomen, maar dat zou hééél goed kunnen!!!
Als het ene hondje "op" is mogen ze weer een vers nieuw hondje molesteren!
Talpa
Mijn fout. Maar ik kan UTOjan moelijk los zien van NWSjan.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze bliezen een stille aftocht. Geldt dat ook?
Die eerste post al meteen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb het even op de Frontpage gezet. Woede om mishandeling puppy in Utopia
Zelf ben ik van mening dat het allemaal wel meevalt. Ik ben het er alleen niet mee eens om een hond te gaan opvoeden/op te laten groeien in Utopia, dat is een ander verhaal.
quote:Op zondag 10 januari 2016 @ 16:02 schreef Blarik het volgende:
Iwan, de besnederlander. Heeft verder niets met de islam te maken de mishandelingen.
Ziek figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |