SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rotjongquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Wow weepee had ik niet achter je gezocht
hehehehhehehehehehequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Wow weepee had ik niet achter je gezocht
kapen is toegestaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Trollscience het volgende:
prima, als jij het zo wil spelen
ik ga aangifte doen
oh ga jij maar aangifte doen van smaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ging niet
[..]
over kapen ging over smaad
de politie neemt mij vrij serieus sinds ze erachter zijn gekomen met wat voor groeperingen ik mij associeerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ga jij maar aangifte doen van smaad
"op het fokforum noemde de user wietparkiet mij een gek"
dat zal de politie erg serieus nemen
geen zorgen de politie is hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ging niet
[..]
over kapen ging over smaad
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de politie neemt mij vrij serieus sinds ze erachter zijn gekomen met wat voor groeperingen ik mij associeer
Vereniging Martijn enzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de politie neemt mij vrij serieus sinds ze erachter zijn gekomen met wat voor groeperingen ik mij associeer
14/88?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij heeft de jonge look helaas niet meerquote:
Meer pijn, misselijk, warm. Slechter dan gisteren. Heb avondeten maar geskipt.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer pijn, misselijk, warm. Slechter dan gisteren. Heb avondeten maar geskipt.
Hebben ze nog bloed geprikt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer pijn, misselijk, warm. Slechter dan gisteren. Heb avondeten maar geskipt.
Goed verhaal. Lekker kort ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka maakt naast mij een guacamole.
Delen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka maakt naast mij een guacamole.
de Maastrichtse maffiaquote:
kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij heeft de jonge look helaas niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |