SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook bij jou: Stond die jongen niet model voor Calvin Klein toen ik je zag?
Dit is niet waar
Mwah, Ik vond me juist niet autistisch gister. Spraakzaam, me voorstellen dit datquote:
Deion was een honkballer in die tijd en mijn vader keek altijd naar honkbal op sint maarten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deion hoor je idd niet vaak.Wat betekent dat dan?
Autisten kunnen ook spraakzaam zijn. Misschien vroeg ze het vanwege je uitkering. Daar hadden we het toch kort over?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Ik vond me juist niet autistisch gister. Spraakzaam, me voorstellen dit dat
Maar misschien komt het anders over op anderen ofzo geen idee
Ach, ik heb wel ergere dingen gehoord ovr me hoor die niet waar zijnquote:
hoezoquote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Autisten kunnen ook spraakzaam zijn. Misschien vroeg ze het vanwege je uitkering. Daar hadden we het toch kort over?
Ik niet. Ik ken mijn moeder en ze bedoelt het niet slecht.quote:
Oh dat laatste snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ken mijn moeder en ze bedoelt het niet slecht.
Interessant.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deion was een honkballer in die tijd en mijn vader keek altijd naar honkbal op sint maarten.
Van iemand die je niet kent dat horen is niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste snap ik wel hoorZe zou het idd vast niet slecht bedoelen. Maar als buitenstaander komt het wel wat lullig over
Patrick.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
hoe hadden jullie geheten als je een meisje/jongen was geweest?
Oh wat slechtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ze vond je nog steeds heel aardig hoor. Het is niet alsof ze op je neerkijkt. Ze vind zichzelf ook wat autistisch af en toe.quote:
weet niet, ik vergeet dat altijdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
ben je dom ofzo ;squote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat slechtDat weet ik niet meer
Jeroen of Jasper.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ingmar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Nee nee weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze vond je nog steeds heel aardig hoor. Het is niet alsof ze op je neerkijkt. Ze vind zichzelf ook wat autistisch af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |