Idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wist het ook. Die Wellens is top gecast als Fred TeevenHeerlijk sneren naar de politiek
Haha, dat was inderdaad best stuntelig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
Obvious dat de deur dicht gaat door die foute platte nep AIVD'er.
Geen idee. Op Discovery/National zie je het mensen nog wel best doen op -30. Wel dikke kleding aan maar goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
Ongelooflijk dat ze bij - 50 graden Celsius nog vrolijk up en running zijn in hun normale kloffie. Geloof niet dat je dan niet allang onderkoeld knock-out bent..
Ja, dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wist het ook. Die Wellens is top gecast als Fred TeevenHeerlijk sneren naar de politiek
Maar hoe lame dat Dries en Esther tegelijk die koelcel induiken omdat die marinedude dood er in ligt. Obvious dat de deur dicht gaat door die foute platte nep AIVD'er. Ongelooflijk dat ze bij - 50 graden Celsius nog vrolijk up en running zijn in hun normale kloffie. Geloof niet dat je dan niet allang onderkoeld knock-out bent..
Jawel!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Gruj0 het volgende:
Niemand opgevallen dat Esther die schram bij haar rechterwenkbrauw nog steeds had?
Wat dat betreft zijn ze wel consequent.
Ik zei het hardop. Boze blikken waren het gevolg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dit.Toen ze die koude hal binnenkwamen en ik de koude adem zag, zat ik inwendig al te schreeuwen 'PAS OP VOOR AFSLUITBARE RUIMTES!!1!11'.
"Voor volk en vaderland."quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
Maar hoe lame dat Dries en Esther tegelijk die koelcel induiken omdat die marinedude dood er in ligt. Obvious dat de deur dicht gaat door die foute platte nep AIVD'er. Ongelooflijk dat ze bij - 50 graden Celsius nog vrolijk up en running zijn in hun normale kloffie. Geloof niet dat je dan niet allang onderkoeld knock-out bent..
Ik ben dus niet de enige die daaraan moest denkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
Die Wellens is top gecast als Fred Teeven
http://www.ad.nl/rotterda(...)-rotterdam~a59ec6ef/quote:Tweede seizoen voor Flikken Rotterdam
Flikken Rotterdam krijgt een vervolg. In het najaar van 2017 keert de succesvolle crimiserie van de AVROTROS terug op NPO 1. De hoofdrollen zijn net als in het eerste seizoen weggelegd voor Huub Stapel, Cees Geel, Maryam Hassouni, Mark van Eeuwen en Maartje van de Wetering.
Het Rotterdamse broertje van de Maastrichtse versie is rauwer, energieker en urgenter. Én het programma is razendpopulair. Bijna twee miljoen kijkers stemden tijdens het eerste seizoen per aflevering af op de stadskrimi.
Toch was niet iedereen positief na de eerste afleveringen. Rotterdammers stoorden zich aan het accent van de acteurs.
Top.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterda(...)-rotterdam~a59ec6ef/
Leuk, beter dan Flikken Maastricht vind ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterda(...)-rotterdam~a59ec6ef/
Toen wisten ze nog niet van FR af, denk ik. En ik denk ook niet dat ze het belangrijk genoeg vonden om Huub niet aan te nemen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:30 schreef Staaf het volgende:
Flikken Rotterdam speelt in hetzelfde universum als Flikken Maastricht. Hoe kan het dan dat Huub Stapel in Flikken Rotterdam een OVJ is en in Flikken Maastricht een louche restauranthouder (S1E4, afl Kogelvis)?
Cees Geel, Stan, zat het seizoen voor Flikken Rotterdam ook in Flikken Maastricht, ging toen zelfs dood als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:30 schreef Staaf het volgende:
Flikken Rotterdam speelt in hetzelfde universum als Flikken Maastricht. Hoe kan het dan dat Huub Stapel in Flikken Rotterdam een OVJ is en in Flikken Maastricht een louche restauranthouder (S1E4, afl Kogelvis)?
Een bijrol meer dan tien seizoenen geleden boeit toch niet?quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:30 schreef Staaf het volgende:
Ik mis het nog niet op de buis.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:02 schreef Zipportal het volgende:
Flikken Rotterdam terug in september
http://www.ad.nl/show/fli(...)-september~a1730348/
herhaling van seizoenquote:
Ik vond het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:53 schreef Piebe het volgende:
Eerste aflevering seizoen 2.
Zeg het maar jongens.
Ook benieuwd naar de rol van Ben.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vond het niet verkeerd.
Benieuwd naar de rol van Ben.
Dacht overigens dat Wellens in dat arrestantenbusje zat dat werd gestopt door die motorclub.
Ben benieuwd naar Ben, of ie als lone wolf verder gaat of niet. Verder rustig beginnen, kijken hoe het met Wellens zich verder ontwikkelt.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:53 schreef Piebe het volgende:
Eerste aflevering seizoen 2.
Zeg het maar jongens.
Of die Jack Wouterse knijpt hem toch een beetje, en wil een "getuige" uitschakelen voordat ie kan praten.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar de rol van Ben.
Misschien was het een vergissing, en dacht de motorbendes dat het om Wellens ging
Nee ik heb hem niet herkend. Fijne aflevering👍quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:57 schreef Piebe het volgende:
Of die Jack Wouterse knijpt hem toch een beetje, en wil een "getuige" uitschakelen voordat ie kan praten.
Herkenden jullie Jack ook niet gelijk?
Ik zag het omdat ik z'n naam aan het begin zag staan in beeld.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:57 schreef Piebe het volgende:
Herkenden jullie Jack ook niet gelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |