SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom orale seksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Maar als je nu seks hebt als vrouw met een vrouw en je hebt allebei moeite met klaarkomen?
beter je best doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Maar als je nu seks hebt als vrouw met een vrouw en je hebt allebei moeite met klaarkomen?
oh oké gekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Typisch het volgende:
Ja sorry sofje ik moest daar aan denken toen je zei dat lesbischeseks je saai leek, geen idee waarom.
je moet toch ergens een grens trekken (hihi) als je een getal wil noemen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het pas seks als iemand klaarkomt?
jij jaquote:
Ik twijfel of ik het seks vind als het niet echt verder gaat dan een beetje voelen bij het zoenen, terwijl als er iemand bij klaarkomt ik het niet meer zo twijfelachtig vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het pas seks als iemand klaarkomt?
oh dus als je een half uur lang ligt te bonken maar niet klaarkomt is het twijfelachtigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik het seks vind als het niet echt verder gaat dan een beetje voelen bij het zoenen, terwijl als er iemand bij klaarkomt ik het niet meer zo twijfelachtig vind.
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dus als je een half uur lang ligt te bonken maar niet klaarkomt is het twijfelachtig
ja maar dat heb ik met alles welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in bed ligt en een pen nodig hebt maar dat die niet bij de hand ligt en dat je je bed dan niet uit wil?
ik ga alleen uit bed om eten of laptop te pakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in bed ligt en een pen nodig hebt maar dat die niet bij de hand ligt en dat je je bed dan niet uit wil?
wtf moet je met een pen als je in bed ligtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
dit zei je ook al tegen mijquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wtf moet je met een pen als je in bed ligt
Ik ook om vol condoom weg te gooienquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga alleen uit bed om eten of laptop te pakken![]()
jezelf voorbereiden op etsuquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
schrijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat klopt, op beidequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dit zei je ook al tegen mij
maar mcgrath en ik hebben het nooit over k3
waarom zeg je het danquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat moet je tegen die fokker zeggen die een tattoo van k3 heeft
huh, wiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat moet je tegen die fokker zeggen die een tattoo van k3 heeft
ik wil gewoon schrijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je iets dikkers wilt van een pen, je hebt mn nummer
jaquote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat boeit me nou echt GEEN REET!.
Iedereen is anders en wat de een schitterend vindt is voor een ander oerlelijk. Er heeft dus altijd wel iemand iets te zeiken, whatever. Gewoon je eigen plan trekken.
Afgelopen zaterdag gezet en eindeloos content mee..
ik ga alleen kruisjes zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
maak dit keer alsjeblieft een normale 'r'
omgquote:
waarom op de rechter?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh bijzonder
zoiets zou ik wel op mn rechterbil willen tatoeëren
ik ben hier klaar meequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
is het een oefening om jouw x leesbaarder te maken?
dat was niet nodig geweestquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
als je in de buurt was, had ik het je even gebracht
ik lig teringlekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom kost het je zoveel moeite om even een pen te pakken?
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik lig teringlekker
[ afbeelding ]
heb hier zo'n lattenbodem met afstandsbediening
heerlijk comfortabelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik lig teringlekker
[ afbeelding ]
heb hier zo'n lattenbodem met afstandsbediening
quote:
ik heb een katquote:
waterbedden zijn me te duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ik heb een kat
fix jij een elektrische deken en een waterbed, dan gaan we samen in liggen
probeer het eensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee bah
het is alleen leuk om er in te liggen, maar in slapen zou me never lukken
dat heb ik toch allang gedaan gekkiequote:
oh ongelofelijk dat het je niet bevielquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heb ik toch allang gedaan gekkie
heb 2 jaar lang ieder weekend in een waterbed 'geslapen'
ik heb een boxspring, dat is veel beterquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh ongelofelijk dat het je niet beviel
haha goeien garpquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom een waterbed kopen als je ook gewoon in je bed kan plassen?
ik draag altijd luiers in bedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom een waterbed kopen als je ook gewoon in je bed kan plassen?
dan kan ik Tinder ook verwijderenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, dan hoef ik nooit meer andermans lichaamswarmte te misbruiken.
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
denken dat ik serieus was
Dat was zeker het hoogtepunt van je leven
Mensen met een hoger IQ dan jij kleineren over IQquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
met een IQ van 63 lijkt me dat wel verstandig ja
Jij bent ook een klootzak eigenlijk, ik zat helemaal in de 6e hemel enzo, heb er zelfs op gedronken en nu zit je me te pesten. Het is dat ik het telefoon nummer van de politie ben vergeten, maar anders..quote:
grindr is voor vieze oude homomannetjes die seks willenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou je Tinder gebruiken, dat is toch voor biseksuelen, gewoon Grindr toch?
nou zegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
grindr is voor vieze oude homomannetjes die seks willen
Denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent ook een klootzak eigenlijk, ik zat helemaal in de 6e hemel enzo, heb er zelfs op gedronken en nu zit je me te pesten. Het is dat ik het telefoon nummer van de politie ben vergeten, maar anders..
En jij wilt natuurlijk een romantische relatie?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
grindr is voor vieze oude homomannetjes die seks willen
wie nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij wilt natuurlijk een romantische relatie?
Okay, ik zal even aan mijn bloeddruk denken.quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij wilt natuurlijk een romantische relatie?
waarom heb je die zin nou anders gemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
ik heb besloten dat bella vanavond geen nat voer krijgt
Vertelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
LMI ik zat al de hele avond op je te wachten
is dat je katquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
ik heb besloten dat bella vanavond geen nat voer krijgt
heb je pechquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom heb je die zin nou anders gemaakt
ik vond de eerste versie prima
Oke waar gaan we het over hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou gewoon, ik wilde graag met je praten
dan gaat ze doodquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
geef haar eens Hasret voer en kijk wat ze vindt
waar zie je mij roepen dat ik homo ben dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja nou weten we wel dat je homo ben hoor
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zie je mij roepen dat ik homo ben dan?
ik vrees het eerstequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Zitten hier nou veel homo's of doet de helft alsof?Moeilijk te peilen dit.
Zou je wel willen weten hè.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me altijd af of Etsu geniet van mensen die hij niet mag.
volgens mij doet niemand alsofquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet van Etsu en Paxcon dat ze sowieso homo zijn. Mcgrath twijfel ik over. Calcio zou wel een kast homo zijn. Ik ben hetero(flexibel) en LMI is waarschijnlijk hetero.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Calcio zou wel een kast homo zijn.
Kijk, duidelijkheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet van Etsu en Paxcon dat ze sowieso homo zijn. Mcgrath twijfel ik over. Calcio zou wel een kast homo zijn. Ik ben hetero(flexibel) en LMI is waarschijnlijk hetero.
VA is gewoon hetero en verder weet ik het even niet.
ja die zin loopt idd niet zo lekkerquote:
Dat gaat lastig wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik ben beschikbaar, moet je wel eerst vrouw worden.
De users in dit topic waarvan ik 't weet:quote:
Zo klopt ie inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
De users in dit topic waarvan ik 't weet:
Homo: Pax, ik
Bi: Flippiee, Fok-it, Trollscience
Hetero: de rest
nee daar moet ik echt niet aan denken sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem voorbeeld aan Bruce. Maar je moet wel wat knapper/vrouwelijke worden.
Ik wist dat fokit een oogje op mij hadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach soquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zoek wel een ander.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee daar moet ik echt niet aan denken sorry
omdat t niet kan neequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee daar moet ik echt niet aan denken sorry
Ik val eigenlijk op geitenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker boeiend, voor mijn part ben jij een hermadrofiet
Sof is weer vrijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zoek wel een ander.
Ik vind Sof in principe knap, maar heb geen vlinders ofzo, sowieso maak ik geen kans :/quote:
ik wilde hier zo'n ongepaste, hatelijke opmerking plaatsen maar dan is het weer kappen en akkoord en dat wordt n beetje eentonigquote:
Ik heb je gezich gezien op Whatsapp en je maakt inderdaad geen enkele kansquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Sof in principe knap, maar heb geen vlinders ofzo, sowieso maak ik geen kans :/
Niet met die instelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Sof in principe knap, maar heb geen vlinders ofzo, sowieso maak ik geen kans :/
ahwquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
gezichquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb je gezich gezien op Whatsapp en je maakt inderdaad geen enkele kans
goed ideequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde hier zo'n ongepaste, hatelijke opmerking plaatsen maar dan is het weer kappen en akkoord en dat wordt n beetje eentonig
Wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb je gezich gezien op Whatsapp en je maakt inderdaad geen enkele kans
gelukkig hoef ik niet mee toen met die haantjesstrijdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is nogal begeerlijk, heb ik begrepen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja hij is zo lelijk dat ie het volledige woord niet waard is
dankje, dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor pax, je bent de meest mannelijke homo die ik ooit gekend heb
Doe eens ff normaal man halve tammequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja hij is zo lelijk dat ie het volledige woord niet waard is
Ik ken dat gevoel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik niet mee toen met die haantjesstrijd
Eerlijkheid wordt altijd gewaardeerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
Jullie zijn altijd zo heerlijk eerlijk.
Dit klinkt als een leugen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
Altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
kom vechtenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal man halve tamme
Ik ben helaas ook te eerlijk tegenover minder knappe meisjes soms. Gelukkig soms ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Vooral tegen knappe meisjes.
Staan we wel bekend om jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Nederlanders horen eerlijk te zijn toch.
Altijd maar om in hun broekje te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Vooral tegen knappe meisjes.
Hee lkkrdingquote:
#studieontwijkendgedragquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
opsogodin
ik vond je snaps met je kauwgom heel erg leuk
Hoiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Altijd maar om in hun broekje te komen.
Meeste mensen liegen om in iemands broekje te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Altijd maar om in hun broekje te komen.
ik heb ook SOGquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee lkkrding
[..]
#studieontwijkendgedrag
Mwoehaha oke wij zijn bffs als jij die snaps leuk vond ..
Ik heb steeds chocola gekocht en vandaag american cookie bij de AH to go. 1,57 voor zo'n kutkoekje gofferdommequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook SOG
heb al een nieuwe bank, posters en een droger gekocht in 2 dagen tijd
wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je vraagt niet meer naar wat ik eet. Ik heb je naam van m'n todolijstje gehaald.
vent, kweek gewoon disciplinequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik twijfel eraan om een psycholoog te bezoeken voor mijn SOG.
Ik had bijna de neiging om dat te doen bij een ontzettend knap meisje, maar durfde (gelukkig) nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste mensen liegen om in iemands broekje te komen.
Ik zeg gewoon gelijk welke vuige dingen ik met ze zou doen.
Hoe kweek ik die discipline, dat ben ik van plan, maar hoe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
vent, kweek gewoon discipline
ik doe tijdens de collegeweken ook geen ene fuck, behalve voor het tentamen zelf, even paar dagen knallen en klaar
snuif gewoon ritalin of pepquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik twijfel eraan om een psycholoog te bezoeken voor mijn SOG.
Netjes. Gewoon met je tieten moeten schudden of was een glimlach genoeg?quote:
Moest twerkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Netjes. Gewoon met je tieten moeten schudden of was een glimlach genoeg?
wow vies duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb steeds chocola gekocht en vandaag american cookie bij de AH to go. 1,57 voor zo'n kutkoekje gofferdomme
Posters?
wat is een todo?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet happen op todolijst, matig matig.
Turkse pizza, voor het eerst.
Ik heb geen ritalin of pep. Dan neem ik liever modafinil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
snuif gewoon ritalin of pep
of stop met pussy te zijn
Mwah, vind ik niet meer dan normaal eigenlijkquote:
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow vies duur
ik kan me herinneren dat ze 1,05 kostten in mijn tijd.
ja zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan van heroes, dexter, suits en nog eentje waarvan ik de naam kwijt ben
en dat wil ik boven mn bank plaatsen.
maar jij was toch ook homo?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
Zit een lekkere chick naast mij in de trein
doe je broek uitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
Het is nog dat we net niet gingen daggerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet meer dan normaal eigenlijk
Suck my dickquote:
ja wordt ook mooiquote:
Ben ik het?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
Laat haar lezen dat je dit op FOK! zet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
Pak haarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
Iwltquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is nog dat we net niet gingen daggeren
[..]
Suck my dick
Misschien moet ik maar red bull promotor wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is nog dat we net niet gingen daggeren
[..]
Suck my dick
heb je al een stijfje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
Beetje jammer als ik dat moet gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is een todo?
turkse pizza is lekker
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetchaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar red bull promotor worden
wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg een stijfje van mn donkere lipstick
Jij hebt serieus een lulquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
kun je kopen (geen dealbait)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen ritalin of pep. Dan neem ik liever modafinil.
Hoe stop ik met pussy zijn (Ik dacht, misschien kan psycholoog mij helpen om geen pussy meer te zijn)
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hi, ik ben die ene met die desperados in de treinquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha
heb jij mooie ballen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb mn gulp open gedaan anders knellen mn ballen zo
hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje jammer als ik dat moet gaan uitleggen.
To do.
leuk mag ik dat doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja wordt ook mooi
alleen die posters zijn wit en mn muur ook, dus ik denk erover om de muur te schilderen
WAT DENK JIJ?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar heb je wel eens modafinil gebruikt? Zoja, hoe ervaar je het verschil met ritalin?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je kopen (geen dealbait)
nee ik ken het, is ook heel rot. maar een psycholoog was bij mij niet de oplossing
Is dit jouw plekje? Sorry, ben zo weg Bijna in Roosendaal.quote:
Nog matiger als je het ontweek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahahadat was niet serieus natuurlijk.
Ik was in de war, dacht dat ik in R&P zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dit jouw plekje? Sorry, ben zo weg Bijna in Roosendaal.
opgeruimde bureausquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hi, ik ben die ene met die desperados in de trein
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik je nog nooit tegengekomen in de trein, tenzij je de vorige keer een flesje Spa had en niet Desperados.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk traject? Zit vlgns mij een trein achter jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dit jouw plekje? Sorry, ben zo weg Bijna in Roosendaal.
tieten dusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet ballen a la caitlyn jenner hebben
Tokkie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hoequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet ballen a la caitlyn jenner hebben
is dit een poging om mij terug te pakken door verf te laten vallen op mn mooie laminaat?quote:
Zwolle Roosendaal. Nu Breda.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Welk traject? Zit vlgns mij een trein achter je
Was ik die persoon maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vandaag wel heel awkward iemands geslachtsdeel aangeraakt toen ik een paaltje wilde vasthouden in de bus kapitein anker
Inb4 paal
nee, nooit. ik had zelf medicinet op recept (zelfde werkzame stof als rit alleen dan SR) heb ritalin wel recreatief gebruikt. medicinet werkte vrij goed bij mij maar de bijwerkingen waren nogal vervelend dus ben ik gestoptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar heb je wel eens modafinil gebruikt? Zoja, hoe ervaar je het verschil met ritalin?
ik ben jellyquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vandaag wel heel awkward iemands geslachtsdeel aangeraakt toen ik een paaltje wilde vasthouden in de bus kapitein anker
Inb4 paal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |