SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom orale seksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Maar als je nu seks hebt als vrouw met een vrouw en je hebt allebei moeite met klaarkomen?
beter je best doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Maar als je nu seks hebt als vrouw met een vrouw en je hebt allebei moeite met klaarkomen?
oh oké gekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Typisch het volgende:
Ja sorry sofje ik moest daar aan denken toen je zei dat lesbischeseks je saai leek, geen idee waarom.
je moet toch ergens een grens trekken (hihi) als je een getal wil noemen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het pas seks als iemand klaarkomt?
jij jaquote:
Ik twijfel of ik het seks vind als het niet echt verder gaat dan een beetje voelen bij het zoenen, terwijl als er iemand bij klaarkomt ik het niet meer zo twijfelachtig vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het pas seks als iemand klaarkomt?
oh dus als je een half uur lang ligt te bonken maar niet klaarkomt is het twijfelachtigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik het seks vind als het niet echt verder gaat dan een beetje voelen bij het zoenen, terwijl als er iemand bij klaarkomt ik het niet meer zo twijfelachtig vind.
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dus als je een half uur lang ligt te bonken maar niet klaarkomt is het twijfelachtig
ja maar dat heb ik met alles welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in bed ligt en een pen nodig hebt maar dat die niet bij de hand ligt en dat je je bed dan niet uit wil?
ik ga alleen uit bed om eten of laptop te pakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in bed ligt en een pen nodig hebt maar dat die niet bij de hand ligt en dat je je bed dan niet uit wil?
wtf moet je met een pen als je in bed ligtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
dit zei je ook al tegen mijquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wtf moet je met een pen als je in bed ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |