Als jij dat wilt. Ik laat me graag verrassen door andermans keuzes, maar zal ook zeker op een paar van mezelf stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Sfeermaker het volgende:
gaan we nu gezellig op de tien nummers stemmen die we zelf hebben ingezonden + nog vijf andere?
Is Rebel Rebel dan ook van jou? die staat zelfs gewoon bij de eerste 1000quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef livelink het volgende:
Changes is mijn fout dan. Ik had hem sowieso op mijn lijst staan en hem genoteerd als eentje die wel op mijn lijst stond, maar niet in de top 2000. Blijkt nu dat dat in 2014 was en dat hij er inderdaad in 2015 wel in stond. Sorry![]()
Nee, ik heb net nog even als een idioot gechecked en changes was mijn enige fout. Hoewel ik nu aan alles ga twijfelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Is Rebel Rebel dan ook van jou? die staat zelfs gewoon bij de eerste 1000
Nou, doe eens een gok. Ik durf te wedden dat 1 vd 10 liedjes die je aan hem toeschrijft, van mij komtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef Homdeck het volgende:
Het lijstje van Mani is wel makkelijk te herleiden trouwens
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, doe eens een gok. Ik durf te wedden dat 1 vd 10 liedjes die je aan hem toeschrijft, van mij komt
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.
All Saints zal wel van jou komen.
oepsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.
Pure Shores is een topnummer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.
Hij kwam niet van mijn kant, maar ik ga er wel op stemmen. Steengoed liedquote:
Ah, nee. Ik ging voor The Corrs, uit dezelfde tijd als Backstreet Boys.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ga er natuurlijk ook op stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:18 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij kwam niet van mijn kant, maar ik ga er wel op stemmen. Steengoed lied
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef Nizno het volgende:
Neem niet aan dat als er 2 tegelijk stemmen het goed opgeslagen wordt?
Dan stem ik ergens later wel even als het wat rustiger is in de lijst
ow dan had ik mn PM beter moeten lezen, ging even snel tussen de bedrijven door dat ik de PM las.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.
Same here.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Zorro het volgende:
Ik ga absoluut nummers uit mijn eigen lijst laten vallen. Wat ben ik er toch een paar vergeten zeg
Ik kom bij (volgens mij) kritisch kiezen uit de lijst al tot 50 (nou om eerlijk te zijn: 49) nummers die ik serieus kandidaat vind... Pfffff. Mijn meetlat maar een paar plekjes hoger schuiven dan.
En The Opera van Dizzy Mans Band is ook dubbel. Maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |