Dat zijn teksten!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij denkt dat het voldoende is hoor
Dat interesseert je volgens mij alleen maar als je nog nooit hoger geëindigd bent dan 3e.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze proberen nu een beetje spanning te creëren om de podiumplekken, maar die staan ook al redelijk vast. En of je dan tweede of derde wordt, tja.
Ja maar niemand uit Estonia!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:50 schreef wimderon het volgende:
Erben is oprecht MAD over die kraskaartjes
Om aan mee te doen of om naar te kijken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef Wombcat het volgende:
De 10 vervangen voor 3 km daarintegen, zou wel eens goed kunnen werken. Dan krijg je een toernooi dat voor veel meer mensen interessant is.
Het zou ook kunnen dat iedereen dan gewoon de laatste afstand mag rijden. Het argument dat het met 500-1000-1500-5000 allemaal te lang duurt lijkt me dan niet meer te gelden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Het maffe is dat Kramer dan wel het eindklassement zou kunnen winnen als hij de laatste afstand mag rijden, maar het spannend wordt of hij die mag rijden, zeker als er veel sprinters mee doen.
Allebei denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om aan mee te doen of om naar te kijken?
Bij het WK sprint rijden toch ook niet alle deelnemers de laatste afstand? Of is dat maar een tijdje zo geweest?quote:Het zou ook kunnen dat iedereen dan gewoon de laatste afstand mag rijden. Het argument dat het met 500-1000-1500-5000 allemaal te lang duurt lijkt me dan niet meer te gelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |