abonnement Unibet Coolblue
pi_159031432








Die laatste ontwikkeld zich niet zo heel goed nog, maarrrrrrrr
DIE JUGEND IST VOLL MIT WUNDERKINDER

En dit gaat er sowieso eentje worden


En de niet-regen wonderkids teller staat nu maar op 3 nog, maar Passlack, Brandt, Ginter, Tah, Weigl en Embolo waren het recentelijk nog (5 Duitsers, 1 Zwitser en Passlack, Ginter en Weigl komen, net als Burnic hieronder bij Dortmund uit de jeugd), :






(net terug van een blessure)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:24:47 #202
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159031516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste ontwikkeld zich niet zo heel goed nog, maarrrrrrrr
DIE JUGEND IST VOLL MIT WUNDERKINDER

En dit gaat er sowieso eentje worden
[ afbeelding ]

En de niet-regen wonderkids teller staat nu maar op 3 nog, maar Passlack, Brandt, Ginter, Tah, Weigl en Embolo waren het recentelijk nog (5 Duitsers, 1 Zwitser en Passlack, Ginter en Weigl komen, net als Burnic hieronder bij Dortmund uit de jeugd), :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(net terug van een blessure)
bohhhh :9 Wat een kweekvijver heb je.

Ik ben een beetje van de omgekeerde wereld. Zit ik in Italië, begin ik Duitsers te kopen.



:+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159031694
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:24 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

bohhhh :9 Wat een kweekvijver heb je.

Ik ben een beetje van de omgekeerde wereld. Zit ik in Italië, begin ik Duitsers te kopen.

[ afbeelding ]

:+
Haha, daar zit nog wat opgekropt zeer uit de HSV tijd :P

Ik hoef vanaf nu denk ik nooit meer geld uit te geven voor het eerste team. Alleen hopelijk nog wat verdedigende talenten die ik in de toekomst kan vinden. Of een keer iets uit mijn eigen opleiding..begin van het spel mega veel talent, maar krijg zelf eigenlijk nooit iets, dus moet ik bij de rest scouten.

Ook wel jammer dat die Duitse regens megajong zijn. Allemaal 14 of 15..dat heb jij bij HSV ook wel gehad denk ik. Duurt dan wel heel lang voor je er iets mee kan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159032074




Met Results between teams bedoelen ze toch onderling resultaat?

Ik won thuis met 1-0 en verloor uit met 2-3 van Italië, dus ik zou door moeten zijn :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159035158
:D :')

  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:03:57 #206
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159036258
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:59 schreef Ciora het volgende:
:D :')

[ afbeelding ]
VVV :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159036286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met Results between teams bedoelen ze toch onderling resultaat?

Ik won thuis met 1-0 en verloor uit met 2-3 van Italië, dus ik zou door moeten zijn :')
UEFA nations league? wasda?
pi_159036867
Ik wil via de counter spelen met onderstaand team, maar krijg bijna geen kansen. De vleugels werken niet goed. Ook krijg ik te veel tegen.
Zien jullie iets in de tactiek waar het aan kan liggen?


pi_159037109
Tegen de tijd dat ik jonkies heb om in te laten stromen ben ik vaak mijn game al beu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:13:37 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159037560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Tegen de tijd dat ik jonkies heb om in te laten stromen ben ik vaak mijn game al beu
Dan heb je ook geen uitdagende game gekozen. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159044667


Hoe heb ik die gewonnen, echt :D
Demain, on roule
pi_159045464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:34 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil via de counter spelen met onderstaand team, maar krijg bijna geen kansen. De vleugels werken niet goed. Ook krijg ik te veel tegen.
Zien jullie iets in de tactiek waar het aan kan liggen?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spitsen staan op een eiland. Ik zou je vleugels dieper zetten. Dan kan je alsnog prima counteren. En 1 cdm naar cm als deep lying playmaker.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159045515
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

UEFA nations league? wasda?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159059018
Iemand die weet hoe deze automatische voorbeeld rol uitgeschakeld kan worden?
Ik krijg nu automatisch bij elke speler de beste rol te zien..

pi_159063199
Toch is dat bestuur best een vreemd zooitje en daar zouden ze bij SI ff wat aandacht aan moeten besteden.

Zijn al 6 maanden in hun nopjes vanwege een 0-6 overwinning op JONG Feyenoord in de 3e ronde van de beker. Maar uit met 1-0 verliezen van Bayern in de CL terwijl je al geplaatst bent vinden ze toch een minpuntje. Daarnaast blijven ze maar eikelen over het vertrek van een reserve speler.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_159066414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:21 schreef zerokil het volgende:
Iemand die weet hoe deze automatische voorbeeld rol uitgeschakeld kan worden?
Ik krijg nu automatisch bij elke speler de beste rol te zien..


[ afbeelding ]
Dit even uitzetten
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159066963
Waarom loot ik nu al 3 x na de groepsronde Barcelona als tegenstander in de CL? Is tot nu toe al 2 x een kansloze missie geweest. Kijken wat er nu gaat gebeuren!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_159067254
1e helft van het seizoen na promotie ging perfect, won bijna alles.
Ergens is er iets mis gegaan geloof ik:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159067349
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Tim_G het volgende:
Waarom loot ik nu al 3 x na de groepsronde Barcelona als tegenstander in de CL? Is tot nu toe al 2 x een kansloze missie geweest. Kijken wat er nu gaat gebeuren!
Ik loot steeds Spurs wat op dit moment de leading club wereldwijd is. Rijkste club en meerdere CL titels op het conto. Daar ben ik tot op heden steeds kansloos tegen. ;(
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:41:00 #220
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159067553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
1e helft van het seizoen na promotie ging perfect, won bijna alles.
Ergens is er iets mis gegaan geloof ik:
[ afbeelding ]
;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:43:47 #221
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_159067643
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit is gewoon het FM 16 topic eigenlijk, maar omdat er ook altijd wat mensen zijn die bij oudere versies blijven hangen staat dat verder niet in de TT.

Met Spurs heb je denk ik wel een prima ploeg..4231 past daar het beste bij denk ik? Probeer gewoon vanuit je formatie logisch na te denken over wat voor voetbal je wil spelen en zoals al is gezegd denk van daaruit logisch na mbt de instructions. De combinatie van laag tempo en countervoetbal zal niet efficiënt zijn bijv. Als je je tactiek en instructies hier post kunnen mensen vanuit daar wel tips geven, maar er is niet zoals vroeger een Diablo tactiek ofzo waarmee je alles toch wel wint. Die herinner ik me nog van een oude CM versie _O_

Ik zou het zo aanpakken:
1: Kies 1 (of 2 of 3) formaties en stel die in
2: Bepaal de instructies op basis van het type spel dat je wil en realistisch gezien ook kan spelen
3: Bepaal de spelersrollen en train je spelers specifiek op die rol (bijv. verdedigende middenvelder ipv ball winning midfielder etc).
4:Post het hier voor wat feedback
5: Spelen, spelen, spelen. Zijn maar weinig mensen hier waar het meteen liep volgens mij. Vooral in het begin lijkt er geen lijn in te zitten, maar zodra de spelers wat hebben kunnen wennen aan je tactiek en je het hier en daar hebt kunnen tweaken gaat het beter.
Dank voor je uitgebreide reactie. Gaat nu al iets beter. Speel 4231, maar nu niet meer zo aanvallend. Denk dat ''standaard'' beter is voor Tottenham (?), en speel nu ook ''gestructureerd'' ipv flexibel.

Wat ik wel een gezeik vind is dat Man United regelmatig op een speler van mij een bod doet, en ik die vervolgens afwijs, en dan continu gezeik van de speler krijg dat hij naar een grotere club wilt. Lekker voor het moraal van mn spelers, en een goede tactiek van United om mijn team te verzwakken. Nu komt er continu in de media dat ik onder druk sta omdat ik ruzie heb met spelers. Is dit erg zorgelijk?

Weet iemand trouwens nog een goede centrale middenvelder voor een team als Tottenham die je in het begin relatief goed kan kopen? Wel gewoon een goede backup voor Dembele en Bentaleb het liefst :D
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:59:10 #222
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159068085
Uiteraard weer veruit de beste speler in je selectie.



Begon dit seizoen belachelijk goed.



Zo zonde ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159068182
quote:
15s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard weer veruit de beste speler in je selectie.

[ afbeelding ]

Begon dit seizoen belachelijk goed.

[ afbeelding ]

Zo zonde ;(
Oh dat is zuur :X
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:06:34 #224
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159068313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Oh dat is zuur :X
Ja, vorig jaar dus zoiets soortgelijks met mijn nieuwe spits.

Over zuur gesproken. ;(




verdomme man :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159068378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja, vorig jaar dus zoiets soortgelijks met mijn nieuwe spits.

Over zuur gesproken. ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

verdomme man :')
Volgens mij hebben je spitsen een lesje afwerken nodig :+

Dat soort wedstrijden zijn zo pijnlijk om naar te kijken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')