quote:
Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Ik ben niet echt geïnteresseerd in hun uitzonderingen. Of je krijgt EU-immiganten of je krijgt ze niet. Iedereen zou wel "alleen de hoogopgeleiden" willen hebben maar zo werkt het niet. En dat hoeft ook niet, want de balans lag al zo dat de immigranten meer geld inbrachten dan dat ze kosten.
Tsja, voor de rest van de wereld werkt het natuurlijk wel zo, zowel als je de UK in wilt, als wanneer je in een ander land wil wonen. Ik pak het hele gebeuren niet zo persoonlijk op, aangezien hoe lullig het ook klinkt, de lease-stemmers die wegens buitenlanders die keuze hebben gemaakt daarmee niet op Nederlanders doelen.
quote:
Op maandag 27 juni 2016 11:02 schreef motorbloempje het volgende:Ik woon in een stad waar 70% Leave heeft gestemd. Ik heb genoeg mensen zien zeggen dat ze Leave stemmen vanwege die kutmigranten. De mensen met wie ik omga behoren niet tot die groep, zowel niet waar ik woon als waar ik werk, en dat is in academia, waar het overgrote deel voor Remain stemde. Natuurlijk vind ik het ergens wel ergerlijk dat zoveel mensen roepen dat ze Leave stemmen om deze redenen, en ik denk tijdens het groeten van mensen op straat hier wel eens ' nou, als ze eens zouden weten...', maar verder woon ik hier met plezier, ik doe mijn ding, en geniet van wat het land te bieden heeft buiten de mensen om, en dat is prachtige natuur, bijvoorbeeld, en een mooie cultuur en geschiedenis. Fuck hen die zo kortzichtig zijn, ik laat me er niet door wegjagen.
En dit. (Al heeft mijn stad niet tegen gestemd.)