Totaal niet ik meld het al jaren.quote:Op maandag 18 januari 2016 05:13 schreef Tyr80 het volgende:
Nou zijn er twee van dit soort "omg niet te geloven" topics over deze serie....ben ik nou de enige die er niet zo van opkijkt dat dit gebeurt? Komt allemaal nogal dramatisch over, of ben ik nou zo afgestompt?
Echt. Wat denk jezelf?quote:Op maandag 18 januari 2016 04:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Echt? En wat heeft deze doc met imperialistische belangen te maken?
Ja helaas worden er nog steeds mensen onschuldig veroordeeld. In Nederland gebeurt het ook nog weleens helaas.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:11 schreef Japie77 het volgende:
10delige documentaire op Netflix die maar weer eens aantoont hoe totaal corrupt en ziek het systeem is en hoe makkelijk het is om het leven van mensen totaal te vernietigen. Gaan je haren echt recht van overeind staan.
Tja, als een ander naar een doc op een MSM-medium linkt, dan wordt dat meteen afgestraftquote:Op maandag 18 januari 2016 04:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Echt? En wat heeft deze doc met imperialistische belangen te maken?
Ik ben tot halverwege aflevering 4 gekomen toen kon ik het niet meer aanzien. Werd er misselijk van.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef THEFXR het volgende:
het zijn 10 afleveringen, alles gezien en smak naar meer, jammer dat dit topic niet loopt itt het topic in TVR.
dat zijn een paar ondersteunde bewijzen, niet bewijzen die zogenaamd zaak veroordelend waren.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las in dit artikel http://time.com/4167699/n(...)r-evidence-left-out/ dat er wel wat dingen zijn weggelaten in de serie. Heb het zelf niet gezien dus kan dit niet bevestigen.
De eerste keer is hij er ook al ingeluisd! "It sounds like an Avery to me". Ze willen niets weten over een andere verdachte en daarom wordt het ook niet onderzocht. "We have our guy". Bizar. En vervolgens bleef hij nog jaren vast zitten, terwijl een ander allang bekend had.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:08 schreef MMaRsu het volgende:
Gister aan begonnen, echt ziek hoe iemand voor 18 jaar veroordeeld kan worden voor een crime die duidelijk niet door hem gedaan kan zijn. Kerel was niet eens in de buurt van dat strand.
Ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben tot halverwege aflevering 4 gekomen toen kon ik het niet meer aanzien. Werd er misselijk van.
quote:De Making A Murderer-zaak neemt weer een nieuwe wending. Steven Avery zou zijn neefje Brendan Dassey hebben misbruikt. Dat zou blijken uit transcripten van het verhoor van de politie en het telefoongesprek dat Brendan daarna met zijn moeder had, meldt The Wrap.
Zoveelste (waarschijnlijk) onterechte verdachtmakingen aan zijn adres.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:42 schreef schommelstoel het volgende:
'Netflixmoordenaar misbruikte medeplichtig neefje'
[..]
Als ze het telefoongesprek niet 'per ongeluk gewist' hebben zou dit nog best eens narigheid kunnen veroorzaken. Al staat dit dan totaal los van waar hij voor vast zit, dat die gozer niet echt fris is zou iedereen wel moeten weten onderhand.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:42 schreef schommelstoel het volgende:
'Netflixmoordenaar misbruikte medeplichtig neefje'
[..]
Hoezo? Wat is er niet fris aan hem dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ze het telefoongesprek niet 'per ongeluk gewist' hebben zou dit nog best eens narigheid kunnen veroorzaken. Al staat dit dan totaal los van waar hij voor vast zit, dat die gozer niet echt fris is zou iedereen wel moeten weten onderhand.
Hij is hoe dan ook een kleine crimineel, laten we niet doen alsof het een liefdesbaby is van Moeder Theresa en Gandhi.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er niet fris aan hem dan?
Wat voor criminele activiteiten heeft hij dan precies gedaan?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is hoe dan ook een kleine crimineel, laten we niet doen alsof het een liefdesbaby is van Moeder Theresa en Gandhi.
Heb je de afleveringen wel gekeken? Diefstal, dierenmishandeling en mishandeling.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat voor criminele activiteiten heeft hij dan precies gedaan?
Dierenenmishandeling klopt inderdaad. Mishandeling? Heb ik gemist denk ik. Bedreiging wel. En diefstal heb ik blijkbaar ook gemist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de afleveringen wel gekeken? Diefstal, dierenmishandeling en mishandeling.
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet helemaal fris en een kleine crimineel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |