Wie herinnert zich deze Italiaanse zangeres nog? Een paar jaar geleden had ze enkele Eurodance hitjes, zoals Saturday Night, Sexy Eyes en When I think of you.
Het was allemaal nogal cliché, maar ik vond het toen nog leuk ook *Schaam*
Vraag me af of ze nog steeds in het muziekwereldje zit
Klotemuziek dat wel!
* GizartFRL herinnert zich nog...
with your sexy sexy eyes, lalalalala hey
quote:Ik dacht altijd dat ze Italiaans was
Op donderdag 21 november 2002 22:48 schreef schatje het volgende:
Whigfield is Deens.
quote:Vrolijk is 't zeker
Op donderdag 21 november 2002 22:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:
heerlijke simpele "feel good" op een warme zomeravond muziek.....kep ze hier!
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:53 schreef roofie het volgende:
Ja, natuurlijk ken ik Whigfield nog. FF denken, ik was toen euuhhhhhh 15 jaar. Moet eerlijk zeggen dat het toen een lekker wijf was.
Tsja, Deens he?
Sweeeeeeeet memories........
quote:D'r muziek zal ik vast nog wel ergens op een oud versleten cassettebandje van zo'n Arcade - Greatest Hits Album hebben staan, ergens op zolder onder het stof.
Op donderdag 21 november 2002 22:57 schreef GizartFRL het volgende:
Weet nog wel dat we die muziek altijd draaiden in een oude caravan in een buurdorp, heerlijke zomeravonden beleeft daarSweeeeeeeet memories........
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 21-11-2002 23:01]
quote:Precies weet ik het niet. Ik gok zo rond 1993 of 1994. Echt midden in die Eurodance periode
Op donderdag 21 november 2002 23:05 schreef erikh het volgende:
welkjaa was dat ook alweer? is alweer iets van 8 a 9 jaar geleden geloof ik he, toen was ik iets van 14 15
quote:Waarschijnlijk Italiaanse producers, maar zelf is ze in ieder geval Deens.
Op donderdag 21 november 2002 23:02 schreef Leatherface het volgende:
Ow, d'r muziek werd in Italie gemaakt. Daarom dacht is dus altijd dat ze Italiaans is.
quote:Half jaren 90 he, dus zo rond 1994-1996.
Op donderdag 21 november 2002 23:05 schreef erikh het volgende:
welkjaa was dat ook alweer? is alweer iets van 8 a 9 jaar geleden geloof ik he, toen was ik iets van 14 15
quote:Kijk maar eens op die link die ik gepost heb. Dit jaar is er nog een nieuw album verschenen. Ze is dus nog steeds actief, alleen is Nederland haar al weer vergeten.
Op donderdag 21 november 2002 23:06 schreef Leatherface het volgende:[..]
Precies weet ik het niet. Ik gok zo rond 1993 of 1994. Echt midden in die Eurodance periode
http://www.zyx.de/popup/tracklisting.cfm?release_id=12076&artist=WHIGFIELD&title=Whigfield%204
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |